Projectes d’innovació

TREBALL COOPERATIU

La nostra escola continuarà amb el projecte del treball cooperatiu com a una de les eines d’ensenyament-aprenentatge dels nostres alumnes.

Per a més informacio, consulteu a l’apartat recomanacions/mestres/treball cooperatiu de la nostra web

.

PROJECTE DE REUTILITZACIÓ DELS LLIBRES DE TEXT

(Passa’m el llibre)

passam-fiDes de fa uns cursos, el nostre centre es va afegir al programa “Passa’m” conscienciats de la política de sostenibilitat per la nostra societat actual.

Així, la major part de les famílies de l’escola pertanyen a aquest programa, aplicat als alumnes d’Educació Primària.

Durant el curs escolar 12-13 serà l’AMPA de l’escola l’encarregada de gestionar la seva aplicació així com de fer les comandes adients. La venda dels llibres es realitzarà els dies 26 i 27 de juliol en horari de matí i tarda a la mateixa escola.

Les famílies que no s’apuntin al projecte, hauran de comprar els llibres pel seu compte. En l’apartat de secretaria està disponible el llistat de llibres corresponents al cursos, en format PDF