INFORMACIÓ INICI CURS 2018-2019

Benvolgudes famílies,

Us donem a conèixer diverses informacions que són del vostre interès cara l’inici del nou curs al mes de setembre.

Val a dir, que aquesta informació també la teniu via mail o adjunta als informes que us vam entregar a finals de juny a l’escola

RECOMANACIONS D’ESTIU

Les propostes que us fem des de l’escola suposen el gaudir de l’estiu, de les vacances en família i que qualsevol moment del dia pot esdevenir element per l’aprenentatge: observar, experimentar, participar, gaudir, relaxar-se, jugar, llegir……. Aquí us deixem un seguit de recomanacions ben divertides.

Recomanacions estiu infantil

Recomanacions estiu primària

Recomanacions estiu 6è

LLIBRES DE TEXT

Us comuniquem que el projecte de Passa’m el llibre deixa de funcionar a l’escola. Els llibres de text passaran a ser material de consulta a les aules.

Enguany haureu de comprar pel vostre compte el o els llibres proposats a la llista de cada nivell que us adjuntem,  ja que l’editorial que treballava amb l’AMPA no se’n farà càrrec.

Dins el sobre de l’informe escolar disposeu del llistat corresponent.

llibres text 1r

llibres text 2n

llibres text 3r

llibres text 4t

llibres text 5è

llibres text 6è

QUOTES DE MATERIAL ESCOLAR

La informació la trobareu a l’apartat de secretaria.

REUNIONS INICI DE CURS

Enguany les reunions d’inici de curs seran una vegada haguem començat les classes, cap a finals de setembre o principis d’octubre.

Només es convocaran la primera setmana de setembre a les famílies dels nous alumnes d’EInfantil per tal de fer una entrevista personal i donar-los la benvinguda a l’escola.

El que sí que podrem fer el primer dia, dimecres 12 de setembre, és acompanyar a les 9h els nostres fills i filles fins a l’aula per conèixer el tutor/a.  Aquesta informació ja us la donarem més detallada al setembre, no patiu.

Aquest article ha estat publicat en benvinguda. Afegeix a les adreces d'interès l'enllaç permanent.