CASTANYADA 2017

POC A POC I SENSE ADONAR-NOS HA ARRIBAT LA TARDOR I UNA DE LES FESTES MÉS ESPERADES… LA CASTANYADA!!!

A L’ESCOLA HO HEM VOLGUT CELEBRAR D’UNA MANERA DIFERENT.
AQUEST CURS LA CASTANYERA HA POGUT REPARTIR CASTANYES A TOTHOM AL BOSQUET DE L’ESCOLA, LES FAMÍLIES JUNT AMB ELS NENS I LES NENES HAN PARTICIPAT A LA FIRETA DELS SENTITS DE LA TARDOR.

CASTANYERA

HEM POGUT PARTICIPAR ALS TALLERS D’OLORAR, DE TASTAR, DE SENTIR, D’ESCOLTAR, DE MIRAR, DE TOCAR,… I HEM FET SERVIR TOTS ELS NOSTRES SENTITS PER PARTICIPAR.

PODEU ANAR VEIENT LA FOTOS AQUÍ: CASTANYADA 2017 ( anirem actualitzant fotos dorant els propers dies)

Aquest article ha estat publicat en benvinguda, cicle inicial, cicle mitjà, cicle superior, CURS 2017-18, educació infantil, festes, noticiari. Afegeix a les adreces d'interès l'enllaç permanent.