NO EM DIC CAPUTXETA!

La Paola Roca recomana un llibre per als alumnes d’Educació Infantil i Cicle Inicial.

Diu que fa riure molt i és molt fàcil de llegir.

caputxeta

No em dic Caputxeta!
Autora: Teresa Blanch
Il·lustradors: Mercè Canals
Editorial Bambú

Publicat dins de General | Etiquetat com a | Deixa un comentari

CONTES PER ABANS DE DORMIR

Em rebut aquesta recomanació dels alumnes de P5B i ens comenten que també el recomanen per als alumnes de cicle inicial.

“SOM ELS NENS I NENES DE P5B I PER SANT JORDI ENS VAM COMPRAR AQUEST CONTE PER LLEGIR A LA CLASSE UN BOCINET CADA DIA.
AQUEST LLIBRE TÉ MOLTS CONTES CURTS QUE EXPLIQUEN HISTÒRIES MOLT BONIQUES I DIVERTIDES, COM PER EXEMPLE, “”EL LLANGARDAIX I EL CAMALEÓ””, “”EL OCELL INQUIET””, “”PER QUÈ EL CEL ÉS TAN LLUNY””…”

Esperem que els agradi molt!!
dormir

CONTES PER ABANS DE DORMIR
Il·lustradors: Ada García Fernández, Ángeles Peinador Arbiza, Fernando Noriega i Gustavo Mazali
Traductor: Alfatara
Editorial Cadí

Publicat dins de General | Etiquetat com a , | Deixa un comentari

ELS DINOSAURES

Els alumnes de P5B estan estudiant els dinosaures i ens recomanen un parell de llibres que els han ensenyat un munt de coses sobre aquests éssers.

Captura de pantalla 2015-04-30 a les 16.34.12

Del de l’esquerra ens diuen que té una llanterna de paper blanc que quan la poses sota dels fulls transparents es poden veure els dibuixos. I això els encanta!!!

I del de la dreta, que els ha servit per aprendre el nom de diferents tipus de dinosaures i veure com eren.
És un llibre amb solapes, rodes i llengüetes! per tocar, estirar, obrir, destapar, girar… i llegir!!!

LOS DINOSAURIOS
Autor: Varis
Editorial SM

EL MEU PRIMER LLIBRE DE DINOSAURES
Autora: Esperança Sierra
Editorial Combel

Publicat dins de General | Etiquetat com a | Deixa un comentari

SIMBAD EL MARINO

L’Anna ens recomana un conte de tota la vida perquè ha trobat que és molt xulo.

simbad

SIMBAD EL MARINO
Autor: Anònim
Il·lustradora: Maria Pascual
Ediciones Toray

Publicat dins de General | Etiquetat com a | Comentaris tancats a SIMBAD EL MARINO

LA CAPUTXETA VERMELLA, RÍNXOLS D’OR, DITONA i L’ANEGUET LLEIG

L’Aya Buysfdaoun ha llegit aquest llibre. Hi va trobar molts contes de sempre que li van agradar molt perquè tots són molt divertits.

Sin título1

LA CAPUTXETA VERMELLA, RÍNXOLS D’OR, DITONA i L’ANEGUET LLEIG
Autors: Charles Perrault i Hans Christian Andersen
Adaptació: Francesc Rovira, Irene Bordoy, Javier Andrada i Maria Espluga
Editorial Combel

Publicat dins de General | Etiquetat com a | Comentaris tancats a LA CAPUTXETA VERMELLA, RÍNXOLS D’OR, DITONA i L’ANEGUET LLEIG

PEUS I POTES

A l’Andreu Pérez Garriga li encanten els animals i vol aprendre moltes coses d’ells. Per això ens recomana:
peus_opt

Ens diu que hi ha fotografíes de potes d’animals i s’ha d’endevinar de quin animal són. A més aprens curiositats sobre animals que potser no coneixies.
És molt xulo!!!!”

PEUS I POTES
Autor: Stéphane Frattini
Editorial Cruïlla

Publicat dins de General | Etiquetat com a | Comentaris tancats a PEUS I POTES

UN LIBRO

La Montserrat Andreazini ens recomana Un libro, d’Hervé Tullet, perquè és un conte que necessita de la interacció del lector o dels seus oients per tal de poder avançar en la lectura.
És molt divertit d’explicar i de veure l’entusiasme del públic.

un libro

UN LIBRO
Autor: Hervé Tullet
Editorial Kókinos

Publicat dins de General | Etiquetat com a | Comentaris tancats a UN LIBRO

QUATRE PETITES CANTONADES DE NO RES

La Montse Mas ens recomana aquest llibre, perquè explica molt bé que hem d’acceptar i conviure amb les diferències.

cantonades

QUATRE PETITES CANTONADES DE NO RES
Autor: Jérôme Ruillier
Editorial Joventut