Transcribe

D’àudio a text. Amb aquest aplicatiu online gratuït i fàcil utilització podem transcriure a text el so d’un arxiu d’àudio en format mp3 o wav. Només cal pujar l’arxiu i Transcribe farà la resta!!!

Publicat dins de àudio, música, comunicació. Mitjans, llengües, programes, recursos multidisciplinars, web 2.0 | Deixa un comentari

70 bancs de recursos gratuïts

Banc de recursos multimèdia gratuïts. S’hi relaciona un recull de bancs, galeries i col · leccions de sons, fotografies, il · lustracions, animacions, vídeos, icones i símbols d’ús lliure o amb llicències Creative Commons.

Publicat dins de portals, directoris..., programes, recursos multidisciplinars, web 2.0, webs de recursos didàctics | Deixa un comentari

Vitutor

Apunts de matemàtiques, exercicis i problemes resolts per a l’ESO i batxillerat.

Continguits dels temaris desenvolupats a mode de lliçons.

Publicat dins de batxillerat, ESO, matemàtiques, webs de recursos didàctics | Deixa un comentari

Vídeos curriculares

Vídeos curriculares: vídeos per fer anar a classe.

Uns 400 vídeos agrupats en 29 eixos curriculars. Àrees: naturals, llengua, socials i matemàtiques. PEr a primària i secundària.

Publicat dins de ESO, portals, directoris..., Primària, recursos multidisciplinars, webs de recursos didàctics | Deixa un comentari

Tareasplus

Un portal per aprendre matemàtiques, física i química amb vídeos.

Pots trobar vídeo tutorials (n’hi ha més de 3000) sobre: matemàtiques, aritmètica, física, química, càlcul, àlgebra, trigonometria, geometria, equacions diferencials i estadística. El cercador et donarà els resultats amb els vídeos que hàgim produït per al tema que necessites. O pots simplement navegar per categoria.

Publicat dins de batxillerat, ESO, geometria, matemàtiques, naturals/experimentals, portals, directoris..., webs de recursos didàctics | Deixa un comentari

El núvol@al: Blog d’audició i llenguatge

El núvol@al: Blog d’audició i llenguatge. Recull interesant de recursos.

EL NÚVOL@AL és un blog-núvol d’AUDICIÓ I LLENGUATGE. Els seus recursos són materials personals, i altres que són links de webs/blogs trobats navegant.

Publicat dins de audició i llenguatge, llengües, recursos multidisciplinars, webs de recursos didàctics | Etiquetat com a | Deixa un comentari

Webquest Creator

Webquest Creator. Recull de webquests, miniwebquests i caceres del tresor organitzat per matèries i nivells.

Aquest espai és també una aplicació de servidor realitzada per Miguel A. Jorquera per a  crear webquests fàcilment.

Publicat dins de ESO, Infantil, portals, directoris..., Primària, recursos multidisciplinars, Webquests, webs de recursos didàctics | Deixa un comentari

PacDV banc de sons gratuïts

PacDV banc de sons gratuïts.

PacDV és un banc de sons gratuïts al qual podem acudir quan necessitem qualsevol àudio o efecte sonor per a les nostres aplicacions, vídeos, presentacions, videojocs, pel · lícules, etc. Reuneix una àmplia i variada col · lecció d’àudios per descarregar i utilitzar lliurement sense cap problema.

Tota aquesta col · lecció d’àudios es classifica en diferents categories temàtiques: domèstic, ambient, màquines, persones, música, transport, miscel · lània, veus, casa, etc. Una forma molt senzilla d’agrupar, perquè ens resulti més còmode trobar el que busquem.

Al costat de cada àudio se’ns s’especifica el format en què està disponible (mp3, wav), la seva durada i grandària, poden escoltar prèviament al web. Si ens interessa el descarreguem amb l’ajuda del botó dret del ratolí: “Anomena i desa …”.

Publicat dins de àudio, música, recursos multidisciplinars, webs de recursos didàctics | Deixa un comentari

Adivinanzas para niños

Mérs de 970 endevinalles pensades per a nens i nenes agrupades per teme: animals, plantes, jocs,  el cos humà, eines, instruments musicals… Fàcils d’adaptar i presentar. Es poden treballar directament al web.

Publicat dins de castellà, llengües, Primària, webs de recursos didàctics | Deixa un comentari

Utubersidad: els millors vídeos educatius gratuïts al Youtube

Els millors vídeos educatius al Youtube disponibles de manera gratuïta

El 2009, més de 100 universitats es van associar amb YouTube en la creació d’un canal oficial anomenat YouTube Edu, incloses institucions de la talla de Stanford, MIT, Harvard, Yale i UC Berkeley. El material inclou vídeos promocionals, visites virtuals als campus, conferències i cursos d’introducció.

No obstant això, per tal abundància de material, la recerca d’algun vídeo educatiu d’interès es torna difícil i aclaparant, sobretot perquè abunden aquells que només tenen finalitats publicitàries i cap contingut acadèmic. Així mateix, la qualitat de molts deixa que desitjar.

Amb tot el material educatiu disponible a Youtube, l’objectiu d’aquest lloc (Utubersidad) és crear un espai per recollir els continguts acadèmics que es publiquen, recopilant els diferents materials audiovisuals de valor didàctic i agrupant-los per matèries, presentant d’una manera organitzada i senzilla d’usar.

El material és seleccionat en base al seu contingut didàctic i també les recomanacions i vots de la comunitat.

Publicat dins de batxillerat, biblioteca escolar, ESO, Fonts documentals, Infantil, portals, directoris..., Primària, recursos multidisciplinars, Recursos PDI, vídeo, webs de recursos didàctics | Deixa un comentari