DIA INTERNACIONAL DELS DRETS DELS INFANTS

L’ANNA ENS EXPLICA UN CONTE.

Avui l’Anna ens ha explicat el conte del tabalet. Ha fet servir uns dibuixos molt xulos i ens ha fet passar una molt bona estona. S’ho ha preparat molt bé i ens ha agradat molt. Ho hem passat una mica malament quan hem vist que la serp gairebé es menja el conillet Tabalet però al final no ha passat res i el Tabalet s’ha salvat de la serp. L’Anna estarà amb nosaltres a la classe donat que està fent pràctiques de la universitat, ella vol ser mestra d’educació infantil.

LA IRENE ÉS EXPERTA EN PEPA PIG

A la Irene li agrada tant la Pepa Pig que fins i tot ha vingut vestida avui amb un conjunt de la Pepa. Ha fet un mural amb ajuda de la mama amb tots els personatges dels dibuixos, el papa Pig, la mama Pig, en George i la Pepa que és la seva preferida. Ens ha explicat que li agrada veure molt els dibuixos i també ha portat una bossa amb una Pepa Pig de peluix i la casa de la Pepa Pig amb un munt de coses dins. Ens han entrat tantes ganes de jugar-hi que no ho hem pogut resistir i tots i totes ho volien tocar. Quin èxit!

L’ASIYA ÉS EXPERTA EN DISFRUTAR DE LA FAMILIA

L’Asiya és experta en disfrutar amb la família. Fa moltes coses com anar a comprar, anar a la platja, anar al MC Donalds, anar a la fira, estar amb els cosins.  Ens ha explicat que li encanta estar amb la seva família i que s’ho passa molt bé perquè fan moltes coses. Ha portat un mural molt xulo de fotos diferents.

Encara que tenia una mica de vergonya li ha agradat molt fer-ho i a nosaltres escoltar-ho.

L’ÀLEX ÉS EXPERT ANANT EN BICICLETA

L’Àlex és expert anant en bicicleta. Ens ha ensenyat com era la bicicleta de quan era petit i la bicicleta nova que té ara. L’Àlex ja sap anar en bicicleta sense rodetes i fins i tot agafa la del seu germà que és gran però se li pot abaixar el seient.

Ha fet un mural i també ens ha portat un video on es veu com va en bici. Ens ha agradat molt com ho ha explicat.

L’ARNAU ÉS EXPERT EN JUGAR A PETANCA

L’Arnau és un expert jugador de petanca. Ens ha explicat que s’hi juga amb unes boles que pesen una mica i una bola més petita que es diu “boliche”. A casa de l’Arnau són aficionats a aquest joc i el seu avi i el seu pare també són experts. L’Arnau ens ha explicat que cal jugar a aquest joc en un camp de sorra o de pedres, no es pot jugar a la petanca en un terra de rajola perquè es trencaria.

Ha portat un video de com es juga i en el video surt l’Arnau i el seu pare. Ens ha sortit el video a l’inrevés però l’hem pogut veure bé.

També ha portat un mural molt maco amb les normes de la petanca, unes fotos de l’Arnau jugant sobre un fons de purpurina que ens ha agradat molt. Quines ganes de jugar a la petanca que ens han quedat.

L’Arnau ens ho ha explicat molt bé.

EN SANTI ÉS EXPERT EN CONDUIR COTXES

En Santi és un expert conduint cotxes. Ens ha portat un mural on es veu com conduiex un cotxe elèctric i sembla que ho fa molt bé. Ens ha dit que el cotxe va ràpid però no tant com un cotxe de veritat. No ha sabut dir-nos on podem conduir aquests cotxes però sí sabem que estan en un centre comercial. En Santi diu que estan al costat del MC Donalds.

Al Santi li agraden molt els cotxes i hi juga moltes vegades. Potser quan sigui gran sigui pilot. Molt bé Santi!

DIBUIXOS ANIMATS DE MICKEY MOUSE

Imatge de previsualització de YouTube Imatge de previsualització de YouTube

EN DANI ÉS UN EXPERT FUTBULISTA.

En Dani ens ha portat un mural molt xulo que ha fet amb la mama que li ha servit per explicar-nos que ell és expert jugant a futbol. Ens ha explicat que entrena en una escola de futbol i que té una entrenadora. Ens ha explicat com és l’equipament esportiu que fa servir i ens ha cridat l’atenció saber que els seus mitjons de jugar a futbol són molt llargs.

En el seu mural també ha fet dibuixos, una porteria i ell jugant. Ens ha dit que l’ha ajudat la mama a fer-ho. També ha escrit paraules com el nom de la seva escola de futbol.

En Dani té moltes pilotes a casa i li encanta jugar a futbol a tota hora. Ho ha fet molt bé i ens han vingut ganes a gairebé tots i a totes de jugar a futbol.

LA NICOLE ÉS EXPERTA JUGANT A CUIDAR “BEBES” I DIBUIXANT

La Nicole ens ha explicat que ella és experta jugant a “bebès”. A casa seva té molts ninos, tots es diuen bebe i ella juga a cuidar-los com ho fa una mama. Li agrada donar biberons, vestir-los, banyar-los… Ens ha dit que a casa té força ninos per jugar i molts nens i nenes els agradaria jugar amb ella a aquest joc.

També li agrada molt dibuixar i a casa fa dibuixos molt xulos. Ha portat un mural amb fotos i estrelles, ens ha dit que l’ha fet amb ajuda de la mama. Encara que tenia una mica de vergonya ho ha fet molt bé.