Pla Educatiu d’Entorn

El Pla Educatiu d’Entorn és una proposta educativa innovadora que vol donar resposta integrada i comunitària a les necessitats educatives dels membres més joves de la nostra societat, coordinant i dinamitzant l’acció educativa en els diferents àmbits de la vida dels infants i joves. Aquest Pla té com a objectius:

1. Desvetllar actituds positives i oferir formació pel que fa a la promoció de l’ús de la llengua catalana, l’educació intercultural i la cohesió social i per potenciar una dinàmica que afavoreixi el treball en xarxa.
  2. Proporcionar la informació necessària per l’acollida de les famílies.
  3. Fer el seguiment i orientar les famílies amb dificultats específiques.
  4. Promoure la participació de tot l’alumnat en activitats que fomentin l’ús de la llengua catalana, l’educació intercultural i la cohesió social.
  5. Afavorir l’èxit escolar de tot l’alumnat, proporcionant recursos que millorin l’eficàcia dels centres educatius i facilitin l’acceleració dels aprenentatges.
  6. Fomentar activitats de convivència i l’ús de la llengua catalana entre les famílies.

És per aquest motiu que s’organitzen diverses activitats en tot el municipi de Guissona i on hi participen totes les escoles i tots els instituts.

Les activitats per aquest curs 2016-2017 són:

PROJECTE2016-2017 PEE