On estem?

La nostra escola està situada en l’antic edifici de l’escola Ramon Faus i Esteve. Ens podeu localitzar al C/ Meste Pere Santaló de Guissona. Per ficar-vos en contacte amb el centre podeu trucar-nos o enviar-nos un e-mail.

Telèfon del centre:    973 55 20 92

Fax:    973 55 20 39

Correu electrònic:   c5009113@xtec.cat

Una resposta a On estem?

1. Xavier Rivera diu:

Felicitats per aquest nou bloc tan vistós i tan ple de contingut !. Quan veig la vida que tenen aquestes aules tan viscudes per mi, on hi reconec gairebé cada detall,… i quan , fins i tot hi reconec els comentaris que hi han escrit antics alumnes meus, no puc evitar pensar que en aquesta escola hi vaig deixar la millor etapa de la meva vida professional. És una sensació molt entranyable, de debó. Però aquella escola ja no és aquesta, perquè les escoles són sobre tot les persones que les impulsen i els hi donen sentit. I allò que compta no és el passat sinó el present. El present, n’estic segur, és la vostra il·lusió d’ara, la de mestres, la de mares i pares , la de nens i nenes, que ja l’esteu fent fent gran i , especialment, vostra. No perdeu mai la il·lusió i l’amor per aquesta feina !.