MENÚ DE SETEMBRE

menú setembre

INICI DE CURS 2017-2018

Benvolguts/des,

Tot desitjant que hagueu passat molt bon estiu, la proximitat del nou curs 2017-2018 ens fa reprendre de nou les comunicacions amb vosaltres per informar-vos del següent:

• El dimarts 12 de setembre comencen les classes amb l’horari habitual:

9.00 a 13.00h i 14.50 a 16.50h pels alumnes de primària

10.00 a 13.00h i 14.50 a 16.50h pels alumnes d’infantil

• Les entrades i sortides de l’escola es continuaran fent pel carrer TORRES ESCRIVÀ, igual que el curs passat, tot esperant i desitjant la finalització de les obres del menjador i cuina de l’escola.
  • La reunió de pares i mares pels alumnes nous de P3 es farà el dijous 7 de setembre a les 13.00h. La resta de reunions es faran a finals del mes de setembre i/o la primera setmana d’octubre. Ja us informarem més endavant.
  • L’empresa de menjador assignada per dos cursos escolars és ALESSA. Us farem arribar el nou full d’inscripció al menjador per aquelles persones interessades en el servei el primer dia de curs. De moment, continuem amb el càtering fins que la cuina estigui acabada.
  • Les activitats extraescolars que organitza l’AMPA us les farem arribar la primera setmana d’escola, però us deixem el díptic que han preparat perquè pugueu començar a decidir: 201718 (feu un clik al document per descarregar-lo)
  • Trobareu informació més detallada sobre l’inici de curs amb aquest mateix bloc (proposta de sortides, mestres pel curs 17-18, extraescolars, activitats del pla educatiu d’entorn per aquest curs, el nou calendari escolar …)

L’equip de mestres de l’escola us desitja un bon inici de curs a tots i totes!

MENÚ JUNY

Menú juny

JORNADA INTENSIVA

Benvolgudes famílies,

Us recordem que del 6 al 21 de juny hi haurà jornada intensiva a l’escola.

EL 5 DE JUNY ÉS FESTA LOCAL

Això vol dir que l’horari escolar es veurà modificat de la següent manera:

9:00 a 13:00      pels alumnes que no utilitzen el servei de menjador i pels alumnes de                              transport.

9:00 a 14:50     pels alumnes que sí utilitzen el servei de menjador.

Tots els alumnes començaran a les 9.00h del matí (infantil i primària).

Aquelles famílies que vulguin, poden acollir-se a les activitats de tarda que ofereix l’AMPA de l’escola.

El dijous 29 de juny de 9 a 15h podreu vindre a recollir l’informe escolar dels vostres fills/es i fareu una entrevista amb la tutora. A partir del divendres 2 de juny, penjarem unes graelles per cursos a la paret principal del pati de l’escola per tal que totes les famílies pugueu apuntar-vos a l’hora que us vagi més bé.

Menú MAIG

MES DE MAIG

1a Gimcana d’escacs

El passat 7 d’abril durant el matí els alumnes de CM i CS van participar en la primera gimcana d’escacs que es va fer a l’escola.

Els nens i nenes s’ho van passar molt bé resolent totes les proves d’estratègia que els hi plantejaven els alumnes de 6è.

Va ser tot un èxit!!

Aquí teniu un recull de fotos de la jornada: enllaç

Jornada d’intercomprensió lingüística

El passat 4 d’abril de 2017 (ahir) es va celebrar la primera trobada pedagògica d’intercomprensió lingüística als serveis territorials de Lleida, organitzat pel departament d’ensenyament a l’EOI de Lleida.

La jornada s’iniciava des de les 10:00 fins les 14:00 h amb la presentació ” Catalunya Intercomprensió, una via cap al plurilingüisme” a càrrec del Tècnic del departament d’Ensenyament “Jordi Ortiz”. Com a centre d’educació primària convidat en la jornada de presentació d’experiències de centre, estava la nostra escola i com a centre convidat de secundària hi havia l’Institut la Mitjana de Lleida.

La ponència a càrrec de la Laura Martín, directora de l’escola, consistia en explicar la diversitat d’activitats que es desenvolupen al nostre centre relacionades amb la intercomprensió i el plurilingüisme, i on es va exposar el municipi de Guissona com un referent de treball d’integració lingüística i cultural.

IMG-20170404-WA0001

Menú ABRIL

menu abril

CARNESTOLTES 2017

Famílies us deixen els vídeos que ha creat un pare de l’escola per tots nosaltres. Moltes gràcies i ara a gaudir-los!!

]Imatge de previsualització de YouTube

PORTES OBERTES 2017