MENÚ JUNY

Menú juny

JORNADA INTENSIVA

Benvolgudes famílies,

Us recordem que del 6 al 21 de juny hi haurà jornada intensiva a l’escola.

EL 5 DE JUNY ÉS FESTA LOCAL

Això vol dir que l’horari escolar es veurà modificat de la següent manera:

9:00 a 13:00      pels alumnes que no utilitzen el servei de menjador i pels alumnes de                              transport.

9:00 a 14:50     pels alumnes que sí utilitzen el servei de menjador.

Tots els alumnes començaran a les 9.00h del matí (infantil i primària).

Aquelles famílies que vulguin, poden acollir-se a les activitats de tarda que ofereix l’AMPA de l’escola.

El dijous 29 de juny de 9 a 15h podreu vindre a recollir l’informe escolar dels vostres fills/es i fareu una entrevista amb la tutora. A partir del divendres 2 de juny, penjarem unes graelles per cursos a la paret principal del pati de l’escola per tal que totes les famílies pugueu apuntar-vos a l’hora que us vagi més bé.

Menú MAIG

MES DE MAIG

1a Gimcana d’escacs

El passat 7 d’abril durant el matí els alumnes de CM i CS van participar en la primera gimcana d’escacs que es va fer a l’escola.

Els nens i nenes s’ho van passar molt bé resolent totes les proves d’estratègia que els hi plantejaven els alumnes de 6è.

Va ser tot un èxit!!

Aquí teniu un recull de fotos de la jornada: enllaç

Jornada d’intercomprensió lingüística

El passat 4 d’abril de 2017 (ahir) es va celebrar la primera trobada pedagògica d’intercomprensió lingüística als serveis territorials de Lleida, organitzat pel departament d’ensenyament a l’EOI de Lleida.

La jornada s’iniciava des de les 10:00 fins les 14:00 h amb la presentació ” Catalunya Intercomprensió, una via cap al plurilingüisme” a càrrec del Tècnic del departament d’Ensenyament “Jordi Ortiz”. Com a centre d’educació primària convidat en la jornada de presentació d’experiències de centre, estava la nostra escola i com a centre convidat de secundària hi havia l’Institut la Mitjana de Lleida.

La ponència a càrrec de la Laura Martín, directora de l’escola, consistia en explicar la diversitat d’activitats que es desenvolupen al nostre centre relacionades amb la intercomprensió i el plurilingüisme, i on es va exposar el municipi de Guissona com un referent de treball d’integració lingüística i cultural.

IMG-20170404-WA0001

Menú ABRIL

menu abril

CARNESTOLTES 2017

Famílies us deixen els vídeos que ha creat un pare de l’escola per tots nosaltres. Moltes gràcies i ara a gaudir-los!!

]Imatge de previsualització de YouTube

PORTES OBERTES 2017

portes-obertes

portes-obertes2