La marató de TV3

Un any més, l’escola i l’AMPA participen en la marató, aquest cop dedicat a les malalties del cor. Es van recaptar un total de 9814,85€. Moltes gràcies a tots i totes per participar en aquesta jornada tant solidària.

marató_440x330D’altra banda, també hem de felicitar amb una alumna de 3r de primària per haver guanyat el concurs de felicitacions de Nadal organitzat per l’Ajuntament de Guissona. Enhorabona Ana Luisa Surd !

IMG-20141214-WA0002_440x587

Ara és Nadal

Nova música i nova entrada a l’escola per aquestes festes tan especials.

9:00 i 10:00 h – Ara és Nadal. Lexu’s

13:00 h – És un desig. Josep Thió

14:50 h – Quan somrius. Josep Thió

16:50 h – Aquí és Nadal i estic content. La Pegatina

Publicat dins de General | Envia un comentari

Pla de consum de fruita a les escoles

Tornem un any més…

A l’escola, la fruita entra sola!

La setmana anterior van portar pomes, mandarines i raïm. Entre tots vam gaudir d’un esmorzar molt saludable.

Menjar fruita és sa i divertit! I els més petits ho descobreixen amb el Pla de consum de fruita a les escoles, una iniciativa de la Unió Europea que a Catalunya es fa efectiva mitjançant una acció coordinada dels departaments d’Agricultura, Salut i Ensenyament de la Generalitat de Catalunya.

Està demostrat el benefici de consumir 5 racions al dia de fruites i verdures (tres peces de fruita i dues racions de verdura).

Simulacre d’evacuació a l’escola

Tal i com us vam informar la setmana passada a través d’una circular, el dijous 20 de novembre vam realitzar el simulacre d’evacuació de l’escola. Com cada any, comptem amb la col·laboració dels bombers de Guissona. Va ser tot un èxit!

IMG_20141120_105530_400x300         IMG_20141120_105651_400x300

Castanyada 2014

Famílies,

Us deixem el recull de fotografies de la festa que vam fer tots junts envoltats de les nostres creacions culinàries, danses, castanyes i moltes ganes de passar-ho bé.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA           OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA           OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Per veure el recull de fotografies, feu un clic aquí.

Publicat dins de Festes, General | Envia un comentari

Reunió de pares i mares – calendari

Dilluns 22 de setembre 17:00 3r de primària Aula 3r
Dimarts 23 de setembre 17:00 4t de primària Aula 4t
Dimecres 24 de setembre 17:00 1r de primària Aula 1r
Dijous 25 de setembre 17:00 P5 – infantil Aula P5
Dilluns 29 de setembre 17:00 2n de primària Aula 2n
Dimarts 30 de setembre 17:00 P4 – infantil Aula P4A

* Recordeu que podeu deixar als vostres fills/es a l’aula d’informàtica mentre duri la reunió de pares i mares. Hi haurà un mestre/a supervisant-los.

Us esperem a tots i totes!!

Divendres 19 de setembre – CONTA CONTES

Famílies,

El proper divendres 19 de setembre, ens visitarà el nostre conta- contes a tots els alumnes de l’escola com ja és tradició.

Aquí teniu els contes que explicarem per cicles. Properament, podreu veure’n el recull fotogràfic als blocs pertinents.

10:00 – 10:45 – Cicle Inicial – La mongetera màgica
10:45 – 11:30 – Infantil – El gat amb botes
11:30 – 12:30 – Cicle Mitjà – Flaix de teatre

Músiques d’entrada i sortida

9:00 – 10:00  -   “Qualsevol nit pot sortir el sol”   Jaume Sisa

13:00   -   “Hola, hola benvinguts”  Dàmaris Gelabert

14:50   -   “Benvinguts”   Txarango

16:50   -   “Bienvenidos”   Miguel Rios

Vuelta-al-cole

Benvinguts de nou!

Benvolgudes famílies,

Un cop més s’inicien les classes després d’una bona temporada de vacances. Desitgem que hagueu gaudit d’aquests dies amb els vostres familiars i  esperem tornar-vos a veure el proper dilluns dia 15 de setembre de 2014.

Us recordem l’horari escolar:

Alumnes INFANTIL              10:00 a 13:00     i     14:50 a 16:50
Alumnes PRIMÀRIA                9:00 a 13:00     i     14:50 a 16:50

Els alumnes d’educació infantil (P3, P4, P5) que tenen germans grans a primària (1r, 2n, 3r, 4t) teniu l’acollida matinal gratuïta.

Publicat dins de General | Envia un comentari

“Bring back our girls, real men don’t buy girls”

Famílies,

Com ja sabeu, prop de 300 nenes del nord-est de Nigèria continuen segrestades pel grup
gihadista armat Boko Haram. Aquesta organització es manifesta en contra de l’escolarització de la dona.

Aquesta acció de segrest, vulnera directament la declaració universal dels drets humans,
concretament els articles 3, 4 i 26, així com la Convenció sobre els drets del Infant, en
concret els articles 28 i 35.

Per tot això, el Departament d’Ensenyament se suma i promou l’adhesió de l’escola
catalana a la campanya internacional per a l’alliberament de les prop de 300 alumnes
nigerianes que continuen segrestades pel grup gihadista Boko Haram.

bloc