Camp d’Aprenentatge

Benvolgudes famílies,

Us informem que l’alumnat de 3r i 4t  han arribat a Tarragona.

TarragonaUs deixem unes petites mostres de com s’ho estan passant!!!

IMG-20150220-WA0002_768x432

IMG-20150220-WA0003_768x432

IMG-20150220-WA0005_768x432

IMG-20150220-WA0007_768x432IMG-20150220-WA0001

Publicat dins de General | 1 comentari

Preinscripcions 2015- 2016

Benvolgudes famílies,

Ja ha sortit el calendari de preinscripció 2015 -2016. És per aquest motiu que, aquelles famílies interessades hauran d’anar mirant el taulell d’anuncis de l’entrada de l’escola i la pàgina del bloc amb les informacions corresponents per poder formalitzar la sol·licitud.

El calendari per presentar les sol·licituds és del 10 al 17 de març de 2015 i us recordem que la jornada de portes obertes de l’escola es farà el proper divendres 6 de març de 2015.

Per qualsevol dubte, adreceu-vos a la direcció.

Dia festiu

Us recordem que el dilluns 16 de febrer de 201b és un dia festiu de lliure disposició a Guissona.

Ens veiem dimarts!

JORNADA DE PORTES OBERTES

portes obertes

CARNAVAL 2015

“Sóc el Carnestoltes el simpàtic, per animar-vos he vingut, ja n’hi ha prou de ser dramàtic ara toca fer el barrut! ….

… Jo me’n vaig amics i amigues. Comenci aquí la diversió. Ja n’hi ha prou de pesar figues ara és l’hora de l’acció.”

En aquest link díptic carnaval 2015 trobareu el programa de la festa.

Us deixem els vídeos d’aquesta gran festa per poder reviure aquells moments molt divertits o, pels que no vau poder assistir, per gaudir-ne de les disfresses i balls que van treballar conjuntament.

FESTIVAL DE NADAL

ÚLTIMA HORA

Benvolgudes famílies,

Lamentem informar-vos que, de moment, el claustre de professorat no pot arribar a l’escola degut a la neu. És per aquest motiu que queden suspeses les classes per avui dia 4 de febrer de 2014.

Disculpeu les molèsties

L’equip directiu.

CURSA SOLIDÀRIA

Benvolgudes famílies,
El passat divendres 30 de gener de 2015 vam celebrar plegats el dia de la pau i la no violència. Com cada any, vam fer la cursa solidària, dedicada als 5 milions de nens i nenes que passen fam a Mali. Finalment, vam poder recaudar 244 euros.

Moltes gràcies a totes aquelles que famílies que vau participar-hi.

Publicat dins de General | Envia un comentari

Reunió de pares i mares de CM

Famílies,

En motiu de les colònies del proper 19 i 20 de febrer de 2015, les tutores de cicle mitjà han organitzat una reunió de pares i mares per parlar amb detall sobre l’excursió al camp d’aprenentatge de Tarragona.

La reunió està prevista el dimarts 27 de gener  a les  16:15 h i es farà a la classe de 3r de primària (1r pis). Us hi esperem.

Moltes gràcies

XI Cursa Solidària pels nens i nenes de MALI

Benvolguts pares i mares:

El proper divendres 30 de gener, es celebra el dia de la PAU i la no violència i per aquest motiu la nostra escola participarà en la XI CURSA KILÒMETRES DE SOLIDARITAT, pels drets dels infants.

Per fer aquesta activitat anirem a les 15 hores al camp de futbol. Tots els pares i mares també esteu convidats a vindre i participar. Durant tota la tarda anirem fent les diferents curses solidàries (alumnes i famílies). Com a novetat, l’AMPA oferirà COCA AMB XOCOLATA PER TOTS AQUELLS/ES QUE S’ANIMIN A PARTICIPAR.

Tots els participants podeu col·laborar a partir d’1€. Els nens i nenes han de portar els diners el mateix divendres (dins d’una bossa o sobre tancats i amb el nom). Els pares i mares participants podreu fer el donatiu el mateix moment de la cursa. A tots els/les participants se’ls farà entrega d’un dorsal i un diploma.

Aquest diners aniran destinats a ajudar als nens i nenes de Mali perquè puguin rebre aliments, atenció mèdica i educació.

Moltes gràcies per la vostra col·laboració.