INICI de CURS: Reunions de pares i mares

Benvolgudes famílies,

Com cada any, us presentem el calendari de les reunions d’inici de curs pels pares i mares de l’escola. Com a novetat, farem les reunions per cicles perquè pugueu veure la continuïtat dels projectes i les diferencies entre els cursos.

Dilluns 26 de setembre de 2016      Cicle Mitjà (3r i 4t) 17h a 18 h (aprox.)
Dimarts 27 de setembre de 2016   Cicle Superior (5è i 6è) 17h a 18 h (aprox.)
Dimecres 28 de setembre de 2016  Cicle Inicial (1r i 2n) 17h a 18 h (aprox.)
Dijous 29 de setembre de 2016        Ed. Infantil (P4 i P5) 17h a 18 h (aprox.)

Recordeu que hi haurà servei de “canguratge” per qui li pugui interessar.

Menú de menjador

Menú del mes de SETEMBRE

menú setembre

Per si el voleu descarregar: menú setembre

Músiques d’entrada i sortida

Benvinguts a tots/es! Comencem el curs escolar 2016/2017 entrant i sortint de les aules a ritme de Soul i Blues. Aquí teniu el llistat de les músiques que escoltareu :

9:00h i 10:00h – Pharrell Williams – Happy

11:30h – The Blues Brothers – Everybody needs somebody

13:00h – Aretha Franklin – Think

14:50h – Eric Clapton – Change the World

16:50: – Chuck Berry – School Days

Esperem que les gaudiu força!!

BON INICI DE CURS!!

Benvolgudes famílies,

Recordeu que les classes s’inicien el pròxim dilluns 12 de setembre a les 9h per primària i a les 10h per infantil.

NOVETAT!!

Degut a les obres que s’estan produint al centre (i que ens acompanyaran al llarg del curs) s’ha canviat l’accés d’entrada a l’escola.
Els alumnes entraran pel carrer Torres Escrivà i les files es faran dintre del recinte (al pati de primària). Passat 5 minuts dels horaris d’entrada, els alumnes hauran de passar per la porta del carrer Mestre Santalò, ja que la porta de la rampa es tancarà.
Esperem que hàgiu pogut gaudir de les vacances i us desitgem un bon inici de curs!!
Salutacions,

Equip de mestres

Colònies CM i 5è

Benvolgudes famílies,

Els alumnes de CM i 5è ja han arribat a la casa de colònies. El viatge ha anat molt bé i ara es preparen per dinar. Us pengem algunes de les fotografies que ens han fet arribar.

foto 1_500x375foto 2_500x375foto 3_500x375

Jornada Intensiva i entrega de notes

Us recordem que del 6 al 21 de juny hi haurà jornada intensiva a l’escola. Això vol dir que l’horari escolar es veurà modificat de la següent manera:

9:00 a 13:00 pels alumnes que no utilitzen el servei de menjador i pels alumnes de transport.

9:00 a 14:50 pels alumnes que utilitzen el servei de menjador.

TOTS els alumnes començaran a les 9:00 h del matí (infantil i primària)

Aquelles famílies que vulguin, poden acollir-se a les activitats de tarda que ofereix l’AMPA de l’escola.

El dimecres 29 de juny de 9h a 15h podreu venir a recollir l’informe escolar dels vostres fills/es i fareu una entrevista amb la tutora. A partir de dijous 2 de juny penjarem unes graelles per cursos al panell d’anuncis de l’escola per tal que totes les famílies pugueu apuntar-vos a l’hora que us vagi més bé.

La comèdia del gall

Famílies,

Ja tenim el vídeo de la cantada interescolar que es va fer al pavelló municipal el passat divendres 20 de maig amb l’alumnat de cicle superior de totes les escoles de Guissona.

Va ser una gran experiència per tots els participants i realment, va quedar molt bé. Felicitats a tots i totes!

Beques menjador 2016 – 2017

S’obre el termini per presentar les sol·licituds de beques de menjador pel pròxim curs escolar. Totes aquelles famílies interessades en demanar-les hauran d’omplir la sol·licitud corresponen que trobareu al despatx de direcció i portar-la al Consell Comarcal de la Segarra abans del 31 de maig.

Festius

Benvolgudes famílies,

Recordeu que divendres 29 d’abril i dilluns 2 de maig són festius de lliure disposició dels centres educatius de Guissona.

Entrega de premis “Jordi Pàmias”

Benvolguts/des,

Cada any, els alumnes de primària de tots els centres del municipi participen en el concurs municipal de poesia “Jordi Pàmias” .

L’entrega dels premis es realitzarà a l’Institut de Guissona el pròxim divendres 15 d’abril a les 19h.

Microsoft Word - cartell