Colònies CM i 5è

Benvolgudes famílies,

Els alumnes de CM i 5è ja han arribat a la casa de colònies. El viatge ha anat molt bé i ara es preparen per dinar. Us pengem algunes de les fotografies que ens han fet arribar.

foto 1_500x375foto 2_500x375foto 3_500x375

Jornada Intensiva i entrega de notes

Us recordem que del 6 al 21 de juny hi haurà jornada intensiva a l’escola. Això vol dir que l’horari escolar es veurà modificat de la següent manera:

9:00 a 13:00 pels alumnes que no utilitzen el servei de menjador i pels alumnes de transport.

9:00 a 14:50 pels alumnes que utilitzen el servei de menjador.

TOTS els alumnes començaran a les 9:00 h del matí (infantil i primària)

Aquelles famílies que vulguin, poden acollir-se a les activitats de tarda que ofereix l’AMPA de l’escola.

El dimecres 29 de juny de 9h a 15h podreu venir a recollir l’informe escolar dels vostres fills/es i fareu una entrevista amb la tutora. A partir de dijous 2 de juny penjarem unes graelles per cursos al panell d’anuncis de l’escola per tal que totes les famílies pugueu apuntar-vos a l’hora que us vagi més bé.

La comèdia del gall

Famílies,

Ja tenim el vídeo de la cantada interescolar que es va fer al pavelló municipal el passat divendres 20 de maig amb l’alumnat de cicle superior de totes les escoles de Guissona.

Va ser una gran experiència per tots els participants i realment, va quedar molt bé. Felicitats a tots i totes!

Beques menjador 2016 – 2017

S’obre el termini per presentar les sol·licituds de beques de menjador pel pròxim curs escolar. Totes aquelles famílies interessades en demanar-les hauran d’omplir la sol·licitud corresponen que trobareu al despatx de direcció i portar-la al Consell Comarcal de la Segarra abans del 31 de maig.

Festius

Benvolgudes famílies,

Recordeu que divendres 29 d’abril i dilluns 2 de maig són festius de lliure disposició dels centres educatius de Guissona.

Entrega de premis “Jordi Pàmias”

Benvolguts/des,

Cada any, els alumnes de primària de tots els centres del municipi participen en el concurs municipal de poesia “Jordi Pàmias” .

L’entrega dels premis es realitzarà a l’Institut de Guissona el pròxim divendres 15 d’abril a les 19h.

Microsoft Word - cartell

“La Mona”

IMG_20160318_152456 IMG_20160318_152813Benvolgudes famílies;

L’últim dia del segon trimestre vam realitzar a tots els cursos les nostres mones de pasqua per tal de poder fer un bon tast per la tarda. Tot seguit podreu veure una bona mostra d’aquell dia: enllaç.

Músiques d’entrada i sortida 3r trimestre

9:00 i 10:00 h : ” Bon dia “ – Els pets

11:00 h : ” L’Empordà “ – Sopa de Cabra

13:00 h : ” Parem el temps “ – Crossing

14:50 h : ” Només amb tu” – Animal

16:50 h : ” La cançó de l’estiu “ – Pepet i Marieta

Lipdub Escola

Benvolgudes famílies;

Per les famílies i familiars que no vau poder gaudir del divertit lipdub que van fer tota l’escola pel dia de les portes obertes, aquí us deixem l’enllaç per poder-lo veure.

Publicat dins de General | 1 comentari

PORTES OBERTES