Carnaval 2016

Benvolgudes famílies,

Divendres 5 de febrer van celebrar el Carnestoltes a la nostra escola. Tots disfressats van fer una molt bona passarel·la.

IMG-20160205-WA0019Podeu veure les fotos de tots els grups en aquest enllaç: Carnestoltes 2016

Cursa solidària 2016

Benvolgudes famílies,

El passat divendres vam compartir una tarda especial per celebrar el dia de la Pau. Tota la comunitat educativa va participar en la cursa Kilòmetres de Solidaritat on es va recaptar 270 euros destinats a la fundació Save the Children per desenvolupar programes de supervivència infantil en països com Burkina Faso, Malí, Mauritània, el Níger o el Senegal.

Us deixem l’enllaç per veure les fotos d’aquell dia:

Recull fotogràfic de la Cursa

A l’escola mengem fruita

Benvolgudes famílies,

Com cada any, l’escola participa amb el programa del Departament d’Ensenyament relacionat amb els hàbits saludables i és per això que es torna a posar en marxa l’activitat “A l’escola mengem fruita” on l’empresa AFRUCAT ens subministrarà, mensualment, fruita i verdura per esmorzar als nostres alumnes de Primària. La fuita i verdura que es distribuirà, tindrà en compte l’estació de l’any, la proximitat de producció i la qualitat.

Per aconseguir millors hàbits alimentaris hauríem de considerar la idea de consumir + FRUITA i VERDURA. Per si us voleu informar més, aquí us deixem l’enllaç del Departament d’agricultura, ramaderia, pesca  i alimentació.

Fruita

Festa de Nadal 2015

Comencem aquest any recordant la festa d’aquest Nadal. Per tornar a gaudir d’aquesta festa podeu reviure els bons moments als següents enllaços:

P3 i P4

1r i 2n

3r i 4t

Nadala Catalana

Nadala Rumanesa

Nadala ucrainesa

Mestres

Obra de Teatre

PROGRAMA FESTA NADAL 2015

Benvolgudes famílies un any més gaudirem tots plegats de la festa de Nadal.  Aquí teniu el díptic festa de nadal (cliqueu sobre).

Músiques d’entrada i sortida

Benvolgudes famílies,

Entrant en la setmana de la marató de tv3, canviem les músiques d’entrada i sortida de l’escola per unir-nos amb una bona causa. Aquest any està dedicat a la diabetis i la obesitat. Esperem veure-us el proper diumenge 13 de desembre al pavelló de Guissona.

9:00 – 10:00 h  Aquests cops

11:30 h  No dubtaria

13:00 h El cor que ara es trenca

14:50 h Lluitar

16:50 h Stayin alive

Castanyada 2015

El passat divendres 30 d’octubre vam celebrar tots junts la festa de la Castanyada.
Al matí  van fer les paperines per les castanyes i cada classe va elaborar unes receptes.
A la tarda vam fer les danses i cançons que van treballar per fer aquesta festa i per acabar un bon berenar amb tot el que havien cuinat i les castanyes que van coure el personal de l’AMPA. Als blocs del Cicle Inicial, Mitjà, Superior i Educació Infantil, podeu trobar més fotos d’aquest dia.

guissona castanyada 2015 029 guissona castanyada 2015 001

Nou espai al blog

Famílies,

Per si és del vostre interès, tenim un nou calendari a la vostra disposició. Es tracta del calendari d’excursions i activitats dins del centre que trobareu a la pestanya “calendari google”.

Esperem que us sigui d’ajuda!

Festes Locals

Famílies,

Recordem que el proper dilluns 12 i 13 d’octubre de 2015 són festius i que, per tant, no hi haurà classes.

Circulars per email

Estimades famílies,

Amb la finalitat d’agilitzar l’arribada d’informació de l’escola, posem en marxa la iniciativa de fer arribar les circulars generals de centre a través del correu electrònic per aquelles famílies que ens ho demanin.

Si alguna persona que ho ha sol·licitat no rep els correus, si us plau, que es fiqui en contacte amb secretaria.

Les circulars que s’hagin de retornar o aquelles que siguin informatives de cada classe les continuareu reben en suport paper.

Animeu-vos amb aquesta nova iniciativa. Tots i guanyem.