1a Gimcana d’escacs

El passat 7 d’abril durant el matí els alumnes de CM i CS van participar en la primera gimcana d’escacs que es va fer a l’escola.

Els nens i nenes s’ho van passar molt bé resolent totes les proves d’estratègia que els hi plantejaven els alumnes de 6è.

Va ser tot un èxit!!

Aquí teniu un recull de fotos de la jornada: enllaç

Jornada d’intercomprensió lingüística

El passat 4 d’abril de 2017 (ahir) es va celebrar la primera trobada pedagògica d’intercomprensió lingüística als serveis territorials de Lleida, organitzat pel departament d’ensenyament a l’EOI de Lleida.

La jornada s’iniciava des de les 10:00 fins les 14:00 h amb la presentació ” Catalunya Intercomprensió, una via cap al plurilingüisme” a càrrec del Tècnic del departament d’Ensenyament “Jordi Ortiz”. Com a centre d’educació primària convidat en la jornada de presentació d’experiències de centre, estava la nostra escola i com a centre convidat de secundària hi havia l’Institut la Mitjana de Lleida.

La ponència a càrrec de la Laura Martín, directora de l’escola, consistia en explicar la diversitat d’activitats que es desenvolupen al nostre centre relacionades amb la intercomprensió i el plurilingüisme, i on es va exposar el municipi de Guissona com un referent de treball d’integració lingüística i cultural.

IMG-20170404-WA0001

Menú ABRIL

menu abril

CARNESTOLTES 2017

Famílies us deixen els vídeos que ha creat un pare de l’escola per tots nosaltres. Moltes gràcies i ara a gaudir-los!!

]Imatge de previsualització de YouTube

PORTES OBERTES 2017

portes-obertes

portes-obertes2

Dia mundial de les llengües maternes (21 de febrer)

La nostra escola participa des de fa 2 anys en el Projecte GEP (Grup Experimental Plurilingüe), i aquest any per primera vegada celebrarem el dia de les llengües maternes en el nostre centre. Gràcies a la participació de moltes famílies del centre, va ser tot un èxit. Us deixem un recull de fotografies que esperem que us agradi:

Taller de contes en ROMANÈS

img-20170221-wa0016       img-20170221-wa0033

Taller de contes en UCRAÏNÈS

img-20170221-wa0007      img-20170221-wa0017

Taller de música “CONTES ROMANAE”

img-20170221-wa0005

img-20170221-wa0006

Tallers internivells de tarda PRIMÀRIA (Xina, Espanya, Romania/Ucraïna, Senegal i Regne Unit)

Tallers internivells de tarda INFANTIL (música, cuina i jocs de llengües)

Per veure més fotografies dels tallers de primària i infantil feu click a l’enllaç:

Trobada de handbol

El passat dissabte 18 de febrer es va fer una trobada de handbol a Guissona. Aquí teniu els participants de la trobada:

img_6509_536x302     img_6504_536x302

img_6501_536x402  img_6508_536x302

CURSA SOLIDÀRIA 2017

Un any més hem volgut celebrar el dia de la Pau amb la cursa on recaptem fons per l’ONG Save the Children. Entre tots hem aconseguit: 306’69 euros.

Moltes gràcies per participar!!!

Us deixem una petita mostra d’aquell dia: feu click aquí.

MENÚ FEBRER

menu-febrer