Reunió de pares i mares de CM

Famílies,

En motiu de les colònies del proper 19 i 20 de febrer de 2015, les tutores de cicle mitjà han organitzat una reunió de pares i mares per parlar amb detall sobre l’excursió al camp d’aprenentatge de Tarragona.

La reunió està prevista el dimarts 27 de gener  a les  16:15 h i es farà a la classe de 3r de primària (1r pis). Us hi esperem.

Moltes gràcies

XI Cursa Solidària pels nens i nenes de MALI

Benvolguts pares i mares:

El proper divendres 30 de gener, es celebra el dia de la PAU i la no violència i per aquest motiu la nostra escola participarà en la XI CURSA KILÒMETRES DE SOLIDARITAT, pels drets dels infants.

Per fer aquesta activitat anirem a les 15 hores al camp de futbol. Tots els pares i mares també esteu convidats a vindre i participar. Durant tota la tarda anirem fent les diferents curses solidàries (alumnes i famílies). Com a novetat, l’AMPA oferirà COCA AMB XOCOLATA PER TOTS AQUELLS/ES QUE S’ANIMIN A PARTICIPAR.

Tots els participants podeu col·laborar a partir d’1€. Els nens i nenes han de portar els diners el mateix divendres (dins d’una bossa o sobre tancats i amb el nom). Els pares i mares participants podreu fer el donatiu el mateix moment de la cursa. A tots els/les participants se’ls farà entrega d’un dorsal i un diploma.

Aquest diners aniran destinats a ajudar als nens i nenes de Mali perquè puguin rebre aliments, atenció mèdica i educació.

Moltes gràcies per la vostra col·laboració.

Publicat dins de General | Envia un comentari

TROBADA DE JOC LLIURE I JOCS PRE-ESPORTIUS (De 2 anys a 7 anys)

Informació del Consell Esportiu de la Segarra

Benvolgudes famílies,

El proper dissabte 24 de gener (mati) es celebrarà al pavelló de Guissona una trobada de joc lliure (2 a 4anys) i jocs pre-esportius (5 a 7anys). L’inici de l’activitat serà a les 10:30h i finalitzarà a les 13h. Per tal de poder participar caldrà tenir feta l’assegurança del Consell Esportiu i en cas de no estar assegurats, cal portar el número de la targeta sanitària del participant i pagar els 4€ d’assegurança anuals el mateix dia de l’activitat. L’assegurança li permetrà participar en properes activitats del Consell Esportiu fins al juny 2015. Els nens/es que realitzen activitats amb l’ACLE ja estan la assegurats.

Publicat dins de General | Envia un comentari

“Les noves músiques d’entrada i sortida”

9:00 i 10:00 h – El món seria més feliç

13:00 h –Escolta-ho en el vent. Versió de Gerard Quintana

14:50 h – Somnis d’infant. Tomàs Gonzalez

16:50 h – No war. Zaa

Caga Tió, Tió de Nadal!

Un any més, el nostre amic Tió de Nadal s’ha portat molt i molt bé. Ha cagat una estupenda carmanyola vermella amb el logo de l’escola gràcies a la col·laboració de l’AMPA que l’ha estat cuidant i donant-li de menjar tots els dies i totes les nits!

Esperem que acabeu de passar un feliç any 2014 i que entreu amb bon peu al 2015. Ens retrobarem el proper 8 de gener de 2015 amb l’horari habitual.

Salutacions famílies! Bon Nadal!!

OLYMPUS DIGITAL CAMERA              OLYMPUS DIGITAL CAMERA

* Feu clic a les imatges per veure el recull de fotografies.

La marató de TV3

Un any més, l’escola i l’AMPA participen en la marató, aquest cop dedicat a les malalties del cor. Es van recaptar un total de 9814,85€. Moltes gràcies a tots i totes per participar en aquesta jornada tant solidària.

marató_440x330D’altra banda, també hem de felicitar amb una alumna de 3r de primària per haver guanyat el concurs de felicitacions de Nadal organitzat per l’Ajuntament de Guissona. Enhorabona Ana Luisa Surd !

IMG-20141214-WA0002_440x587

Ara és Nadal

Nova música i nova entrada a l’escola per aquestes festes tan especials.

9:00 i 10:00 h – Ara és Nadal. Lexu’s

13:00 h – És un desig. Josep Thió

14:50 h – Quan somrius. Josep Thió

16:50 h – Aquí és Nadal i estic content. La Pegatina

Publicat dins de General | Envia un comentari

Pla de consum de fruita a les escoles

Tornem un any més…

A l’escola, la fruita entra sola!

La setmana anterior van portar pomes, mandarines i raïm. Entre tots vam gaudir d’un esmorzar molt saludable.

Menjar fruita és sa i divertit! I els més petits ho descobreixen amb el Pla de consum de fruita a les escoles, una iniciativa de la Unió Europea que a Catalunya es fa efectiva mitjançant una acció coordinada dels departaments d’Agricultura, Salut i Ensenyament de la Generalitat de Catalunya.

Està demostrat el benefici de consumir 5 racions al dia de fruites i verdures (tres peces de fruita i dues racions de verdura).

Simulacre d’evacuació a l’escola

Tal i com us vam informar la setmana passada a través d’una circular, el dijous 20 de novembre vam realitzar el simulacre d’evacuació de l’escola. Com cada any, comptem amb la col·laboració dels bombers de Guissona. Va ser tot un èxit!

IMG_20141120_105530_400x300         IMG_20141120_105651_400x300

Castanyada 2014

Famílies,

Us deixem el recull de fotografies de la festa que vam fer tots junts envoltats de les nostres creacions culinàries, danses, castanyes i moltes ganes de passar-ho bé.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA           OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA           OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Per veure el recull de fotografies, feu un clic aquí.

Publicat dins de Festes, General | Envia un comentari