Beques menjador 2016 – 2017

S’obre el termini per presentar les sol·licituds de beques de menjador pel pròxim curs escolar. Totes aquelles famílies interessades en demanar-les hauran d’omplir la sol·licitud corresponen que trobareu al despatx de direcció i portar-la al Consell Comarcal de la Segarra abans del 31 de maig.

Festius

Benvolgudes famílies,

Recordeu que divendres 29 d’abril i dilluns 2 de maig són festius de lliure disposició dels centres educatius de Guissona.

Entrega de premis “Jordi Pàmias”

Benvolguts/des,

Cada any, els alumnes de primària de tots els centres del municipi participen en el concurs municipal de poesia “Jordi Pàmias” .

L’entrega dels premis es realitzarà a l’Institut de Guissona el pròxim divendres 15 d’abril a les 19h.

Microsoft Word - cartell

“La Mona”

IMG_20160318_152456 IMG_20160318_152813Benvolgudes famílies;

L’últim dia del segon trimestre vam realitzar a tots els cursos les nostres mones de pasqua per tal de poder fer un bon tast per la tarda. Tot seguit podreu veure una bona mostra d’aquell dia: enllaç.

Músiques d’entrada i sortida 3r trimestre

9:00 i 10:00 h : ” Bon dia “ – Els pets

11:00 h : ” L’Empordà “ – Sopa de Cabra

13:00 h : ” Parem el temps “ – Crossing

14:50 h : ” Només amb tu” – Animal

16:50 h : ” La cançó de l’estiu “ – Pepet i Marieta

Lipdub Escola

Benvolgudes famílies;

Per les famílies i familiars que no vau poder gaudir del divertit lipdub que van fer tota l’escola pel dia de les portes obertes, aquí us deixem l’enllaç per poder-lo veure.

Publicat dins de General | 1 comentari

PORTES OBERTES

Handbol 14-2-16

IMG_3535El passat diumenge 14 de febrer es va realitzar una jornada de Handbol a Guissona, en la qual van participar 3 equips del nostre centre: un equip pre-benjamí (1r i 2n), un equip benjamí (3r i 4t) i un equip aleví (5è). Els tres equips van realitzar un molt bon paper i van gaudir molt de la jornada. A continuació podeu veure algunes fotos de la jornada: Fotos

Carnaval 2016

Benvolgudes famílies,

Divendres 5 de febrer van celebrar el Carnestoltes a la nostra escola. Tots disfressats van fer una molt bona passarel·la.

IMG-20160205-WA0019Podeu veure les fotos de tots els grups en aquest enllaç: Carnestoltes 2016

Cursa solidària 2016

Benvolgudes famílies,

El passat divendres vam compartir una tarda especial per celebrar el dia de la Pau. Tota la comunitat educativa va participar en la cursa Kilòmetres de Solidaritat on es va recaptar 270 euros destinats a la fundació Save the Children per desenvolupar programes de supervivència infantil en països com Burkina Faso, Malí, Mauritània, el Níger o el Senegal.

Us deixem l’enllaç per veure les fotos d’aquell dia:

Recull fotogràfic de la Cursa