Entrevista exalumne Xavi Pons

El divendres 18 de maig ens va visitar Xavi Pons, exalumne del Pla de les Moreres. El motiu de la seva visita era comentar, davant d’alumnes de batxillerat, la seva trajectòria formativa i professional després d’acabar batxillerat al nostre centre. Després ens en va fer cinc cèntims al nostre “estudi” particular. Aquesta entrevista, però, la vam fer en anglès. Let’s listen it!

xavipons1apart

xavipons2apartbona

xavipons3apart

Entrevista José Ramón García

Continuant amb les activitats al voltant de la diada de Sant Jordi, aquesta vegada l’alumnat de 2n d’ESO han assistit a la xerrada literària del llibre “Dos muertos y pico”, de José Ramón García, que han llegit a Llengua espanyola. L’autor, després d’aquesta activitat, ha passat pel nostre estudi radiofònic per parlar de la seva vocació literària, entre d’altres. L’entrevista ha anat a càrrec de tres alumnes de 2n.

jrgarciadefinitiva

jrgarciabona2

Entrevista Rosa Navarro – Sant Jordi 2012

S’inicien al nostre centre les activitats literàries relacionades amb la diada de Sant Jordi.
Una de les més rellevants és la xerrada que ha ofert Rosa Navarro, filòloga i catedràtica de Literatura Española de la Universitat de Barcelona, en relació amb les investigadions sobre l’autoria de la novel·la picaresca de “El Lazarillo de Tormes”.

RosaNavarro

Intercanvi amb Amilly

Aquests dies, a l’institut, som uns quants més, gràcies a l’intercanvi d’estudiants francesos provinents de la població d’Amilly. A part de fer activitats tan dins com fora del centre, també han passat pel nostre estudi radiofònic per comentar aquesta experiència.

entrevistafrancesos

AVICLAY CM

En el nostre institut ha sorgit un grup de música: AVICLAY CM. Els components són l’Arnau, el Víctor, la Laia, i el Camilo, el Miguel. Avui els entrevistem, juntament, amb la professora de música, Montse Ventosa.

grup musical2

Publicat dins de MÚSICA | Deixa un comentari

Setmana de la Ciència

Al mes de novembre, al nostre centre, vam celebrar la Setmana de la Ciència amb diversos actes: xerrades, tallers, concurs de fotografia…
Per això ens han visitat diversos científics. Avui entrevistem Marta Segura, que és divulgadora científica. Ella ens ha fet un taller molt interessant: “La física i la química del colors”.martasegurabo1

Entrevista Club de Lectura

Al mes de novembre es reprenen les sessions del Club de lectura per a pares i mares.
La Carme Romo, que n’és corresponsable, ens en fa cinc cèntims del funcionament.clublecturabo1

Publicat dins de ENTREVISTES | Deixa un comentari

Pla d’Acció Tutorial – Entrevista “Internet segura”

edicio_mosso_bo

Durant el primer trimestre els alumnes de segon han assistit a unes xerrades a càrrec els Mossos d’Esquadra sobre les mesures que cal prendre a l’hora de fer ús de la xarxa.

Benvinguts a RàdioMoreres!

En aquest bloc podeu trobar tots els programes que produïm els alumnes de 3r d’ESO de l’Institut Pla de les Moreres a l’optativa de ràdio, “la nostra veu”