LA CAIXA DE SONS. UN MAGAZINE DELS ALUMNES DE 5è A

Els alumnes de 5è han treballat durant tot el curs la ràdio escolar. A part de fer programes setmanals al pati i preparar les entrades matinals a l’escola, els nens i nenes de 5è han treballat molt dur per preparar un magazine ple de sorpreses com “la caixa de sons” a on parlen d’animals, entrevisten a un àrbitre i un jugador de futbol, a uns nois de 15 anys que tenen una productora de cinema, a un grup de música que es diu “El Gnomo del metro” o expliquen com cuinar un pastís molt original. Ha estat un treball molt intens en el que hem aprés moltes coses! Esperem que us agradi!

Properament el magazine dels alumnes de 5èB…

El Drac de Sant Jordi a Ràdio Bransuela

Avui a la ràdio hem entrevistat al drac de Sant Jordi!!! I sabeu que? És una dragona que es diu Mariona!!! Ens ha explicat que té 1979 anys i que en realitat no va morir, es va fer la morta quan va veure a Sant Jordi amb la llança!

unnamedunnam5edunname3d

Entrevistem en directe a la Vella Quaresma

Avui a Ràdio Bransuela hem entrevistat en directe i en primícia mundial a la Vella Quaresma. Ha estat una entrevista molt divertida i la Vella Quaresma ha ballat amb nosaltres la seva cançó preferida! Vella Quaresma, vella quaresma, ahi que no pots caminar!!!

tumblr_nk0lxkTppr1se73i5o4_1280 tumblr_nk0lxkTppr1se73i5o2_1280 tumblr_nk0lxkTppr1se73i5o3_1280

Falca de Ràdio Bransuela

Aquesta és la nova falca de Ràdio Bransuela creada pels alumnes de 5è. Esperem que us agradi!

Aprofitem per informar-vos que sortim a la pàgina de ràdio de l’xtec, tot un orgull!!!

El senyor Guerra i la senyora Pau

Coincidint amb la setmana del DENIP, el grup de ràdio d’aquesta setmana ens han preparat el conte: “El senyor Guerra i la senyora Pau”. Esperem que us agradi!!!
unnamed (1)

unnamed (2)

Publicat dins de General, ràdio bransuela | Deixa un comentari

El conte de la caputxeta vermella

Avui els alumnes de 5è A han anat al pati petit a explicar el conte de la Caputxeta vermella als més petits de la casa. Han explicat el conte i després han fet que els nens i nenes que volien es provessin les disfresses de Caputxeta, de la iaia i del llop. Ens ho hem passat genial!

Publicat dins de General, ràdio bransuela | Deixa un comentari

Programa de ràdio al pati especial Halloween i castanyada!

Ràdio Bransuela al Pati

Ja fa dues setmanes que els alumnes de 5è treuen la ràdio al pati els dijous. El primer dia no vam poder gravar el programa, però aquesta setmana el podeu escoltar integrament. Esperem que us agradi!

Publicat dins de General, ràdio bransuela | 1 comentari

Benvinguts a la ràdio

Ens possem en marxa des de l’inici d’aquest nou curs i des de la ràdio hem donat la benvinguda tot donant veu a alguns dels nous alumnes que han arribat a la nostra escola. Com a conductora del programa una alummna de sisè ha acolit els nous alumnes donant-los suport en aquesta nova etapa.
Escoltem-los.

Publicat dins de General, ràdio bransuela | 1 comentari

Us presentem els dos projectes portats a terme pels alumnes de 5è al llarg del curs.

El programa de 5è A és un magazine anomenat “TOT MAGAZINE” i el de 5è B és un programa d’esports anomenat “ANGELA SPORTS”.

Esperem que us agradi!