Racó Tic

Enllaços, vídeos, programes, fitxers i sobretot moltes idees TIC

  • moodle2
  • Subscripció

  • Tags

  • Arxius

  • Comentaris recents

  • Comptador

Jornada Linkat 2.0

Publicat per Montse Escoi Martínez el 29 de/d' setembre de 2008

La Linkat és la distribució educativa de GNU/Linux que ofereix el Departament d’Educació amb la finalitat de poder proveir l’accés a un sistema operatiu completament lliure. Forma part d’una actuació del Departament d’Educació per impulsar l’ús del programari lliure que comporta, entre altres avantatges, l’extensió de l’alfabetització digital respectant la legalitat, la promoció dels principis del treball col·laboratiu, tan necessaris perquè la societat del coneixement avanci pels camins de la garantia de la igualtat d’oportunitats i l’efectiva llibertat de tria al mercat.

Avui s’ha celebrat la primera jornada tècnica (després de dos anys) de la LINKAT. He aprofitat per instal·lar-la en el meu portàtil, i la veritat és que la instal·lació ha estat molt fàcil i la navegació per ella m’ha donat molt bona impressió.

Després a casa, l’he provat i de fet estic escrivint aquest article, i no he tingut cap problema de connexió a internet, he pogut veure els fitxers compartits d’altre ordinador amb windows, i a més m’he connectat fàcilment a la impressora en xarxa. En definitiva tinc la sensació que, aquesta vegada si, per fi podrem utilitzar altre sistema operatiu que el windows. Les raons per les quals sembla que a partir d’ara faré anar la Linkat, en primer lloc pel tema de les actualitzacions de windows, continues i a més cada vegada més i més feixugues. I després pel tema dels virus, no haver de tenir cap programa antivirus instal·lat sembla fins i tot que no sigui possible.

Us animo a tots que almenys la proveu, i després valoreu si val o no val la pena. Segur que en sortireu satisfets!!

2 Respostes to “Jornada Linkat 2.0”

  1. joan llorens Diu

    Hola Montse

    M’alegro moltíssim que et quedés aquest “bon gust” de boca amb la jornada de la Linkat.

    Joan Llorens

  2. EVERETTCharity Diu

    If you are in a not good position and have no money to move out from that point, you will have to take the mortgage loans. Just because that will aid you unquestionably. I get short term loan every time I need and feel good just because of this.

Deixa una resposta

XHTML: Podeu utilitzar aquestes etiquetes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

*
Per demostrar que ets una persona (no un robot de creació de continguts brossa), escriu la paraula de seguretat que es mostra a la imatge. Cliqueu a la imatge per sentir el fitxer d'audio de la paraula.
Cliqueu per sentir un fitxer d'audio d'aquesta paraula de seguretat