buta21e_8ribatallada

El canvi climàtic

EL CANVI CLIMÀTIC

Tothom sabem que és molt important tenir cura del nostre món, per què és el lloc on vivim. Però també sabem que el canvi climàtic ens està afectant i pot fer que el nostre món canviï.
Tots podem ajudar a mantenir el món en bones condicions, per això us pengem un enllaç on podreu trobar idees que tots podem fer a casa, a la feina, a l’escola !

El Racó d’Infantil

Aquest racó pretén ser un espai virtual dedicat als alumnes, famílies i Mestres d’Educació Infantil de l’Escola.

És primer de tot un espai d’encontre, amb l’objectiu de fer més fluida i continuada la comunicació entre l’escola i les famílies.

És també un espai de treball, on es penjaran informacions sobre les activitats dels alumnes, tant les que es fan a l’escola, com les que poden ser d’ampliació.

D’aquesta manera, “El Racó d’Infantil” pot esdevenir un espai d’intercanvi  i de motivació de cara als aprenentatges.

Sobre la metodologia de funcionament, les coordinadores de nivell i cicle seran les professionals encarregades de dinamitzar el blog, amb les aportacions de tots.

ELS COLORS DE LA TARDOR

Aquesta setmana comença la tardor, i és un tema que treballarem molt a l’escola. Farem diferents activitats: recollida de fulles, observació de paisatge, fulles, observació dels fruits de la tardor…

I tot això ho compartirem al Blog.