Sant Jordi 2016

Ahir dissabte vam tenir la diada de Sant Jordi. Vam estar al portal d’Avall venent llibres i roses pràcticament durant  12 hores! El temps ens va respectar bastant, tret de l’hora de plegar que ens va ploure. Tot i així, vam poder vendre totes les roses i més de la meitat de llibres!!

Feliç Sant Jordi!!

sant jordi0sant jordi1

Projecte UNA

Aquest divendres dia 15 d’abril, els alumnes de 5è B vam anar a la residència El Vilar tot participant al projecte UNA (Units Nens i Avis). Va ser una experiència molt enriquidora i ens ho vam passar molt bé. Juntament amb els avis vam fer diferents roses de Sant Jordi amb càpsules de cafè i després vam jugar al Bingo!

Audició

L’últim divendres d’aquest segon trimestre, després de fer les mones, els alumnes de 5è que fan classe de música a l’Escola Municipal de Música de la Selva, ens van oferir una audició de diferents peces musicals.

Tenim uns grans companys músics, gràcies! :)

Fem la mona!

Mireu com hem fet la mona! 😀

Medi Natural -Unitat 10-

Aquí us deixem els àudios de la unitat 10 de medi natural.

audios unitat 10 medi natural

Sortida a la BASF

Bona tarda!

Us adjuntem algunes fotografies de la sortida que vam fer el passat 5 de febrer a la BASF.

Ens ho vam passar molt bé i vam aprendre forces coses! 😀

Publicat dins de General, Sortides | Deixa un comentari

Medi Natural -Unitat 9-

Al llarg d’aquest segon trimestre, podreu trobar al blog de cinquè els temes de Medi Natural en format àudio.

L’objectiu d’aquest recurs és facilitar l’aprenentatge, la comprensió i l’estudi dels continguts que treballem a l’aula. Es tracta d’una prova pilot duta a terme per la mestra de suport de Cicle Superior en col·laboració amb els tutors.

A finals del segon trimestre, es valorarà la repercussió que ha tingut en l’èxit escolar dels alumnes i es decidirà la seva continuïtat.

Àudios

Publicat dins de General | 1 comentari

Fish and Chips

El passat dijous 28 de gener, vam anar a Barcelona a participar al programa de televisió “Fish and Chips” que emet el canal “Super3” els dissabtes al matí. Vam patir una petita indignació pel fet que l’hora d’entrada a plató es va fer esperar degut al retard en altres programes, però va valdre la pena. I que si va valdre la pena! Va ser espectacular! I a més a més, els nostres companys de sisè, que representaven la nostra escola, van ser els guanyadors.

Dia Escolar de la No Violència i de la Pau

Avui ha estat el dia internacional escolar de la no violència i de la pau. A l’escola vam estudiar alguns personatges amb molta influència sobre aquest tema com van ser Teresa de Calcuta, Nelson Mandela, Martin Luther King i com no, Mohandas Gandhi.

També hem fet una arbre amb fulles plenes de desitjos. I entre altres coses, alguns alumnes van fer uns cartells. Aquí en teniu un.

New_1_IMG_20160125_110755806

Visita a la llar d’avis

El passat dijous 19 de novembre a la tarda, els nens i nenes de 5èA vam anar a visitar la llar d’avis. Ens ho vam passar d’allò més bé, tant els petits com els grans. Vam boletes de coco amb llet condensada i més tard vam jugar al bingo.