Cançó festa final de curs 15/16

Ja és ben a tocar la festa de final d’aquest curs (el proper 17 de juny a les 18h) i, com tots els anys, hem de ballar una cançó. Aquest any s’ha decidit que el tema a seguir per la festa serà “els animals” i als 5ès, ens ha tocat fer de guineu.

Aquí tenim un clip amb la cançó per a poder anar practicant a casa. 😉

Sortida de final de curs

Divendres passat vam anar al parc d’aventura i natura Deltaventur. Ens ho vam passar molt bé tot fent diferents activitats: escalada, ponts tibetans, tirolines, tir amb arc i quads 😀

Aquí teniu les fotos :)

Cantània

Dimecres dia 4 de maig els alumnes de 5è vam anar a l’Auditori de Barcelona per participar en el projecte de Cantània. Vam interpretar Babaua. Les desventures de Mimí, juntament amb prop de 800 alumnes d’altres escoles de Catalunya. Va ser una experiència molt enriquidora, ens ho vam passar bé i vam poder donar a conèixer el treball que hem fet a l’aula de música durant aquest curs; moltes gràcies Rosa! 😀

Després de dinar, vam fer una visita ràpida al Museu de la música, on vam poder veure l’evolució dels instruments musicals al llarg del temps i, també, vam comprovar en primera persona com sonen l’arpa, la guitarra elèctrica, el piano,…

Us deixem algunes fotos de la sortida :)

Sant Jordi 2016

Ahir dissabte vam tenir la diada de Sant Jordi. Vam estar al portal d’Avall venent llibres i roses pràcticament durant  12 hores! El temps ens va respectar bastant, tret de l’hora de plegar que ens va ploure. Tot i així, vam poder vendre totes les roses i més de la meitat de llibres!!

Feliç Sant Jordi!!

sant jordi0sant jordi1

Projecte UNA

Aquest divendres dia 15 d’abril, els alumnes de 5è B vam anar a la residència El Vilar tot participant al projecte UNA (Units Nens i Avis). Va ser una experiència molt enriquidora i ens ho vam passar molt bé. Juntament amb els avis vam fer diferents roses de Sant Jordi amb càpsules de cafè i després vam jugar al Bingo!

Audició

L’últim divendres d’aquest segon trimestre, després de fer les mones, els alumnes de 5è que fan classe de música a l’Escola Municipal de Música de la Selva, ens van oferir una audició de diferents peces musicals.

Tenim uns grans companys músics, gràcies! :)

Fem la mona!

Mireu com hem fet la mona! 😀

Medi Natural -Unitat 10-

Aquí us deixem els àudios de la unitat 10 de medi natural.

audios unitat 10 medi natural

Sortida a la BASF

Bona tarda!

Us adjuntem algunes fotografies de la sortida que vam fer el passat 5 de febrer a la BASF.

Ens ho vam passar molt bé i vam aprendre forces coses! 😀

Publicat dins de General, Sortides | Deixa un comentari

Medi Natural -Unitat 9-

Al llarg d’aquest segon trimestre, podreu trobar al blog de cinquè els temes de Medi Natural en format àudio.

L’objectiu d’aquest recurs és facilitar l’aprenentatge, la comprensió i l’estudi dels continguts que treballem a l’aula. Es tracta d’una prova pilot duta a terme per la mestra de suport de Cicle Superior en col·laboració amb els tutors.

A finals del segon trimestre, es valorarà la repercussió que ha tingut en l’èxit escolar dels alumnes i es decidirà la seva continuïtat.

Àudios

Publicat dins de General | 1 comentari