TEATRE A REUS

Dia 7 de març vam anar a la Salle , vam veure tres obres de teatre,un de l’escola Roca Bruna, l’altre de l’escola Sant Rafael i la tercera la de la nostra escola: Abel Ferrater.
Seguidament vam anar caminant fins la boca de la mina,on allà mateix vam esmorzar i vam fer un passeig fins on vam trobar el forat de la boca de la mina i vam dinar. A més a més vam jugar a jocs tots junts.
Finalment vam anar a l’Institut Pere Mata. Allà ens va ensenyar l’edifici,que el va construir el senyor Domènech i Montaner; ens ho va ensenyar la majordoma i vam tornar a l’escola.

Va ser una excursió fantàstica

Els alumnes de 3r

Publicat dins de General | 1 comentari

CARNAVAL 2014

QUINA PASSADA!!

Ai com ens agrada disfressar-nos i passar-ho pipa!!

Aquest any hem anat ben originals i barbuts a l’excursió del dijous gras!

Publicat dins de Festes, General | Envia un comentari

TAULES DE MULTIPLICAR

Xiquets i xiquetes!!

Comencem aquest segon trimestre amb moltes ganes (o això esperem!!). I, com ja sabeu ara toca donar canya a les multiplicacions!!

Alguns ja quasi les teniu dominades, mentrestant que altres encara se us resisteixen una mica!

Per si o per no, us proposem una sèrie de jocs per repassar-les que us aniran bé a tots (i de passada passareu una bona estona!)

Cliqueu a l’imatge i podreu escollir les activitats, ja ens contareu!!

Camp d’aprenentatge

Benvolguts familiars,

el passat mes de novembre vam poder viure l’experiència d’enregistrar una cançó a un estudi al Camp d’aprenentatge del Vendrell. L’experiència va ser màgica i el resultat gratificant per tots!

Amb ganes de compartir el resultat us deixem aquí les fotos i la gravació que el mateix camp d’aprenentatge ha penjat al seu bloc.

(si cliqueu en aquest enllaç podreu escoltar l’interpretació dels nostres artistes!)

CASTANYADA

Quines ganes de festa que teníem!

El passat dijous vam celebrar tota l’escola la festivitat de la CASTANYADA.

Per la tarda vam realitzar jocs relacionats amb la festa (el mocador amb un moniato, el gat i el ratolí amb una castanya i un moniato…), ens ho vam passar “pipa”.

Després vam realitzar la ballada tots junts a la pista la tradicional dansa de la castanya i vam acabar la festa menjant castanyes,  va ser una tarda rodona!

Publicat dins de Festes, General | Envia un comentari

ANEM A SANT PERE

El passat 18 d’octubre ens vam carregar les motxilles plenes de forces i ganes per emprendre el camí fins a l’ermita de Sant Pere.

Què us pensaveu que no arribaríem?? Doncs sí que hi vam arribar!!

Allí vam poder observar una vista magnífica de la Selva del Camp i rodalies… va ser un dia molt especial!

COMENCEM TERCER!!

Amb moltes ganes i molta alegria comencem aquesta etapa nova de la nostra

escolaritat i és que… ja som a CICLE MITJÀ!!!

Quantes novetats! Ara tenim llibres, llibretes, agenda… però el mateix tarannà

i manera de ser tan especial.

Els tutors de 3r, la Laia i el Toni, us donem la benvinguda!

Ànims i a per totes!

FESTA FINAL DE CURS

Per acabar, ens acomiadem i us desitgem molta sort amb aquestes imatges de la festa de final de curs.

PLANTEM MORESC A L’HORT

Com que els espinacs no van sortir, aquest últim trimestre hem plantat moresc. No hem vist tot el cicle però sí la planta crescuda. Quan tornem al setembre veurem què trobem!

EXPERIMENTS

Aquest últim trimestre hem fet de científics, experimentant i observant canvis físics i químics. Ens hem divertit molt a la vegada que hem après.