ELS ALUMNES DE P4 ESTEM ESTUDIANT ELS TRANSPORTS.
HEM ANAT FINS A FIGUERES EN AUTOBÚS, A L’ESTACIÓ DE TRENS HEM PUJAT A UN TREN QUE ENS HA PORTAT A LLANÇA.
HEM CAMINAT FINS AL PORT DE LLANÇÀ I HEM VIST LES BARQUES.
TAMBÉ HEM JUGAT MOLT I HEM MENJAT UN GELAT.

PORT AVENTURA !!!!!

Avui hem anat a Port aventura
Ens ho hem passat molt bé, el temps ha estat fantàstic, només ha plogut quan marxàvem.
Estem rebentats!!!!!!!!!!!!!!!!
Ara són a la discoteca, nosaltres com sempre penjant coses per tal que gaudiu amb nosaltres
d’aquesta sortida, amb ganes d’anar a ballar.
Tothom felicita als nens pel seu comportament, són fantàstics, sempre ens fan quedar bé.
Gràcies pels vostres missatges.
Bé, ara us deixem, doncs encara ens queda una estona abans no s´adormin els vostres fills…

Bona nit i recordeu que demà us els tornem…(sigueu puntuals, je, je, je…)

Marta, Carme, Miquel i Joan

Colònies de 6è. Dimecres.

Estem molt bé a la casa de colònies i és molt gran. Les habitacions d’aquí són grans i la piscina també. El tema del menjar està bastant bé, però hi ha gent que no els hi agrada perquè no estan acostumats a menjar-se el que li posen al plat, però en general molt bé.
Quan vam arribar ens van explicar les normes, on eren les habitacions etc. Quan ens vam instal·lar a les habitacions vam quedar-nos sorpresos!!!
Els monitors són molt divertits. N’hi ha un que s’assembla a en Messi.
M’ha semblat genial la idea d’aprofitar que estem a Tarragona per anar a Port Aventura.
Els professors són molt “enrotllats”. Ens hem posat a ballar una cançó que és molt famosa a l’escola.
Ahir a la nit ens ho vam passar genial. Ens vam posar a fer voltes però l’Ariadna, l’Oscar i jo ens vam quedar a l’habitació a parlar. Ens ho estem passant molt bé!!!
Ens estem passant molt bé, la casa de colònies es molt xula! Jeje. A l’habitació amb l’Anna, la Iara, la Mayra i jo, també sempre estem fent tonteries, i ens ho passem pipa! Jaja.
Tot és genial, les activitats són molt divertides i el monitors també. Tothom em diu “Iara, que fem?” per culpa d’en Miquel!! Jaja.
Les habitacions m’encanten, tenim una dutxa a cada habitació! Però algunes lliteres fan molt de soroll a la nit, i molesta una mica…
Al menjador ens tracten molt bé!! Ahir vam menjar, fins a rebentar!!!La veritat és que sembla un restaurant! Ens ha agradat tant, que volem quedar-nos aquí!
La coordinadora és molt amable amb nosaltres.
Avui hem fet activitats diferents; jocs cooperatius; el paracaigudes, la línia fosca, circuits i traspassar el riu, les cordes
Els monitors,ens han dit que feia temps que no tenien un grup com nosaltres, je je ..
Aquests dies hem celebrat l´aniversari de la Maria, l´Agustí i la Tati…quin aniversari !!!!
Han arribat tres escoles més…uns són de la nostra edat i els altres més petits.. Demà anirem junts a la discoteca-
DEMÀ ANEM A PORT AVENTURA!!!!!!!!!!!!! ja us explicarem.

Els nois i noies de 6è.

Sortida a Marineland

Els Cangurs i els Pingüins vam anar a Marineland. Allà vam veure dofins i lleons marins, quins salts que feien!!! Va ser molt divertit!!!, ens van ensenyar com eren, què menjaven i com els podíem cuidar.
També vam veure aus exòtiques, com els papagais i els lloros, que tenen unes plomes de colors preciosos i volen molt bé.
I per acabar el dia un viatge ben especial: amb el trenet de Marineland, ah!!! I per passar la calor un bon gelat!!!

Últim dia de colònies de 4t

Aquesta última nit quan dormíem, els mestres ens han pintat la cara a tots. Ningú se n’ha adonat fins al matí quan ens hem despertat. A alguns encara se’ns veia molt, a d’altres ja se’ns havia esborrat força. Els nens ens hem pensat que havien estat les nenes i les nenes que havien estat els nens. Hem fet investigacions, també creiem que podia haver estat l’àvia d’en Sifu.
Aquesta nit hem dormit molt bé, com troncs i no ens hem despertat fins que han vingut els mestres i ens han fet fotos adormits amb les cares, esquenes i braços ben pintats.
Després d’esmorzar hem ideat sobre paper el mòbil que volíem fer del centre d’interès de les colònies al voltant de l’astronomia i l’hem construït. Ens han quedat uns mòbils preciosos, fets amb pals, fang, pintura, llana…
A l’hora de dinar ens hem acomiadat dels monitors i del personal de la casa.

HAN ESTAT UNES COLÒNIES GENIALS!!!!

Colònies 4t dimarts 25 tarda nit

Aquesta tarda hem fet una gimcana molt divertida, hem passat diferents proves, ens hem mullat, hem jugat al joc de les cadires…
Com que hem passat calor ens hem refrescat a la piscina, s’hi estava molt bé.
En acabat hem anat a dutxar-nos, hem inundat els lavabos, ens hem ben vestit i fins i tot algunes ens hem maquillat. Mireu, mireu a les fotos quin art tenim! Sabeu per què ens hem maquillat? Doncs perquè després del joc de nit teníem discoteca!
Com que avui és l’últim dia que la Jona és a l’escola l’hem acomiadat, li hem cantat el “Boig per tu” de Sau, l’hem abraçada i ens hem fet tots un tip de plorar.

Colònies de 6è

Bona nit socis!

Ja hem iniciat les colònies!

Ja ens hem instal·lat! La casa és enorme i està en molt bones condicions, tot net i polit.

En la primera activitat hem pujat al Plà de la Guàrdia, una muntanya amb una vista fantàstica de Prades i els seus voltants.

Ara mateix els nens acaben la segona activitat: Nit d’astronomia. S’ho han passat de conya! I ara cap a dormir (si ens deixen).

Intentarem cada dia penjar cosetes i explicar-vos-ho tot; però no hi ha gaire cobertura i farem el què podrem!

Salut i fins demà,

Carme, Marta, Joan i Miquel

Colònies de 4t dimarts 25 matí

Aquest matí hem començat ben aviat. Quan tot just eren les 6, alguns nens s’han despertat i ja no han pogut tornar a dormir. Els mestres hem cregut adient aprofitar el temps fent una mica d’esport. Així doncs, amb pijama, un jersei i unes bones bambes hem recorregut els voltants de la casa de colònies tot admirant la sortida del sol.
Després de l’entrenament hem fet un bon esmorzar amb cereals, llet, torrades…

A mig matí els monitors i monitores els han vingut a buscar per portar a terme les primeres activitats del dia: Tir amb arc i planetari.

Quins bon temps que ens fa!!! Sort de la crema solar que ens posem tots!!!!