INICI

Nou dibuix pel nostre blog i informació sobre alguns canvis.

Mireu quin canvi! El dibuix que apareix al blog l’ha fet la Míriam, la única participant del concurs. A veure si us animeu a fer-ne més, així els podrem anar canviant al llarg del curs.

Hem decidit canviar la pàgina d’inici del blog. A partir d’ara a la pàgina inicial hi apareixeran els nous articles que anem penjant, d’aquesta manera només obrir la pàgina podreu veure si hi ha novetats sense haver de mirar tots els apartats.

Recordeu que si teniu alguna proposta per millorar el blog ho podeu proposar en qualsevol espai.

Fins aviat!

Bon any nou a tothom!

Esperem que hàgiu gaudit de les vacances. Sembla que el blog també estava de vacances! Durant alguns dies va estar inactiu degut a algun problema amb el servidor, però tornem a estar aquí amb ganes de seguir compartint tantes coses amb vosaltres.

Per començar ja hem penjat el quart enigma.

Concurs de dibuix pel nostre bloc

Hem pensat en canviar la imatge de la capçalera i què millor que posar-hi un dibuix vostre! Ara que tindreu vacances i més temps lliure podeu aprofitar per fer-lo.

El tema, la tècnica i els colors són lliures. L’única condició és que el dibuix l’heu de fer en un rectangle de 20 cm d’ample i 2,5 cm de llarg.

El dia màxim per entregar-lo és el 14 de gener. Ànims!

Algunes normes que cal seguir al bloc

Quina alegria veure que el blog funciona! Ens agrada molt llegir els vostres comentaris, sobretot els que ens ajuden a millorar aquest nou entorn.

Després de 15 dies de funcionament ha arribat el moment de posar un parell de normes molt bàsiques:

1. Els comentaris han de ser respectuosos, aquells que no ho siguin els esborrarem.

2. Intenteu escriure correctament, sense fer faltes, nosaltres ens hi fixem molt en això!

Cada setmana intentarem posar activitats noves, ens agradaria que ens anéssiu dient si us agraden i si us serveixen per seguir aprenent. Dir-vos també que la pàgina d’inici del blog sempre és la mateixa, per veure les activitats que anem penjant heu de clicar als diferents apartats.

Esperem que seguiu gaudint!

BENVINGUTS I BENVINGUDES!

Els mestres de 4rt de Primària hem creat aquest bloc perquè pugueu repassar, aprofundir, divertir-vos i seguir aprenent fora de l’escola.

Això és només un principi, el bloc és de tots/es nosaltres, per tant, l’haurem d’anar construint. Us animem a participar, en qualsevol espai podeu aportar les vostres idees per millorar aquest entorn.

El funcionament del bloc és ben senzill. Al menú situat a la dreta de la pantalla hi ha els diferents temes on podeu accedir. A cada tema hi anirem proposant activitats, jocs i tota la informació que ens sigui possible. Al menú superior hi apareix informació del curs escolar.

Ha arribat el moment de començar. Us proposem que feu la vostra primera aportació.

1. Només cal que escriguis el teu nom, no passa res si no tens correu electrònic.
  2. Copia les lletres que apareixen a la finestra del costat.
  3. Escriu el teu comentari al requadre més gran.
  4. I finalment, envia el comentari.

Estem impacients per llegir-vos.

102 comentaris a l'article: INICI

1. bintu diu:

en londres ma bureixo moltt

2. Lauraa diu:

Hola soc la ke us perdi a tots de ir ala vostra classe no se si ya veus tots akest bloc pero es per dar petons a tots de la meva classe antigua records a totsssss!

L'adreça electrònica no es publicarà

Current day month ye@r *