La paraula viva

Ens aquest vídeo surt una mostra de tots els treballs fets a l’escola per Sant Jordi. A les classe d’Educació Infantil  també l’hem pogut veure i a tots els infants els ha agradat molt.

Fem circuts i juguem lliurement

Els alumnes de la classe dels micos han fet un circuit i han jugat lliurement amb el material de l’aula.

Publicat dins de ESPAIS DE JOCS | Deixa un comentari

Juguem amb discos tàctils

No s'ha pogut carregar l'àlbum. S'ha esgotat el temps d'espera. Proveu a carregar la pàgina de nou.

Amb els infants de la classe dels lleons hem jugat amb els discos tàctil. Seguidament hem fet una activitat on ens tapàvem els ulls i descrivíem les qualitats per endevinar els diferents objectes.

( el carrusel em dóna error Eva)

Publicat dins de ESPAIS DE JOCS, General | Deixa un comentari

Els jocs tradicionals i populars

Avui els nens i nenes de la classe dels lleons han fet jocs tradicionals i populars i s’ho han passat d’allò més bé.

psico 219

Publicat dins de JOCS TRADICIONALS I POPULARS | Deixa un comentari

Els nens i nens de la classe dels lleons, de P4B, han realitzats jocs tradicionals i populars.

Publicat dins de JOCS TRADICIONALS I POPULARS | Deixa un comentari