La paraula viva

Ens aquest vídeo surt una mostra de tots els treballs fets a l’escola per Sant Jordi. A les classe d’Educació Infantil  també l’hem pogut veure i a tots els infants els ha agradat molt.

Fem circuts i juguem lliurement

Els alumnes de la classe dels micos han fet un circuit i han jugat lliurement amb el material de l’aula.

Publicat dins de ESPAIS DE JOCS | Deixa un comentari

Juguem amb discos tàctils

S'ha produït un error en obtenir un àlbum extern. Comproveu l'adreça de l'àlbum. Ajuda.

Amb els infants de la classe dels lleons hem jugat amb els discos tàctil. Seguidament hem fet una activitat on ens tapàvem els ulls i descrivíem les qualitats per endevinar els diferents objectes.

( el carrusel em dóna error Eva)

Publicat dins de ESPAIS DE JOCS, General | Deixa un comentari

Els jocs tradicionals i populars

Avui els nens i nenes de la classe dels lleons han fet jocs tradicionals i populars i s’ho han passat d’allò més bé.

psico 219

Publicat dins de JOCS TRADICIONALS I POPULARS | Deixa un comentari

Els nens i nens de la classe dels lleons, de P4B, han realitzats jocs tradicionals i populars.

Publicat dins de JOCS TRADICIONALS I POPULARS | Deixa un comentari