CURSA DE LES VINYES (3a Edició) CURS 17/18

La 3a edició de la Cursa de les Vinyes es va fer el passat diumenge 10 de juny; un dia beneït per la pluja a primera hora del matí que es va anar millorant a mesura que avançaven les hores.

Com sabeu, la Cursa de les Vinyes, és una cursa solidària amb Gàmbia. Els diners recollits aquest any aniran destinats a fer les millores d’un centre de rehabilitació. Aquesta col·laboració es fa conjuntament amb l’Ajuntament; qui també destina el 0,7% del pressupost anual per a causes solidaries. Per tant, podem dir que el POBLE col·labora en causes solidaries vàries.

Un dia distès, tranquil, emocionant, viscut amb nervis pels infants i gratificant per a les famílies. Fantàstica Cursa de les vinyes!

Aprofitem aquest espai per donar les gràcies a tots els qui l’heu feta possible! L’Ajuntament i els seus tècnics i municipal, el Centre Excursionista Llorençà; i un extra per a la Marta Argemí, als gegants, a les famílies que van córrer per Gàmbia i a les famílies delegades que van fer de control, al BBVA que va donar les gorres d’obsequi, al claustre per l’esforç i les ganes posades i molt especialment als infants participants que varen fer-ho tant i tant especial; alumnes i exalumnes!

II CURSA SOLIDÀRIA DE LES VINYES

20170508_072853-COLLAGE (1)Diumenge passat es va realitzar la II Cursa de les Vinyes, aquesta vegada solidària. Una cursa organitzada per l’Escola i l’Ajuntament de Sant Llorenç Savall.

Després dels preparatius, a l’escola, i participació, el dia de la cursa, per part dels nens i nenes de l’escola, el resultat va ser un dia ple d’emocions, sobretot per als més petits. Quines ganes de córrer, arribar, guanyar i sentir-se capaç de competir amb un mateix! Des de primeres hores del matí arribaren a la taula per recollir el dorsal, preguntar pel recorregut, saber quin obsequi rebrien al final de l’esforç,…

Els grans varen gaudir d’una cursa variada pel que fa al recorregut; 10 kms de pujades i baixades, travessant el riu i trepitjant corriols i camins. Caminant i corrent, tots arribaren feliços i contents d’haver gaudit del paisatge magnífic.

I ara, volem fer un munt d’agraïments a totes les persones que d’una o altra manera han col.laborat en fer possible aquesta cursa solidària.

En primer lloc, volem agrair la col·laboració incondicional del Centre Excursionista de Sant Llorenç; la Marta Argemí, la Marga, l’Esteve, en Pere Canadell i en Ramón.

També agraïm la col·laboració d’en Joan Roma per la seva assistència i orientacions als nois i noies de cinquè; els encarregats d’estar als controls amb els seus pares i portar el control dels walkie talkie’s.

Molt especialment, agraïm a totes i tantes famílies de l’escola que han col.laborat i participat amb ganes d’aconseguir un altre repte més.

A l’Israel, de l’Ajuntament qui ha estat al peu del canó totes les vegades que l’hem necessitat i ha facilitat permisos, ambulàncies i assegurances.

Igualment, agraïm als nens i nenes de tota  l’escola, l’esforç i la il.lusió en preparar, organitzar i fer possible aquesta cursa.

Una menció a totes les botigues i comerços del poble que han col.laborat aportant menjar i begudes per als avituallaments.

Gràcies a tots i totes per aportar el vostre granet de sorra i aconseguir uns diners que serviran per millorar el Centre d’Atenció Primària del poble de Touba Kolong (Gàmbia)

Les mestres de l’escola

II CURSA DE LES VINYES. CURSA SOLIDÀRIA

El proper dia 7 de maig es farà la II Cursa de les Vinyes. Una cursa solidària amb el poblat de Touba Kolong. Concretament la millora del seu centre mèdic; especialment material mèdic.

Adjuntem, a continuació, informació sobre la cursa:cursa triptic 1cursa triptic2 En link per fer les inscripcions és el següent:

D’ON SORGEIX EL PROJECTE SOLIDARI, DE COSTAT

En el projecte de direcció de l’escola, presentat i aprovat el curs passat (curs 2015/2016) pel Consell Escolar, hi ha un objectiu de treball que pretén educar per transmetre valors humans i, alhora, possibilitar que la solidaritat sigui un tret diferencial dels nostres alumnes, de la comunitat educativa i del poble i per aquest motiu, el projecte del que us parlem, és un projecte conjunt amb l’Ajuntament i de totes les entitats del poble que vulguin col·laborar. Aquest és un projecte de poble.

T’hi apuntes?

També ens trobaràs al facebook:

PRESENTACIÓ DEL PROJECTE SOLIDARI

Ahir, presentació, al poble, del projecte escolar solidari amb Gàmbia, DE COSTAT. Tot un èxit de participació. Els nois i noies de sisè, que varen ser els encarregats de presentar el projecte, ho van fer increïble. Després de molta feina a l’escola investigant, escoltant experiències i preparant la presentació, estaven emocionats i varen posar tot el seu esforç per aconseguir un acte que impregni al poble. UN PROJECTE SOLIDARI DE POBLE.

Gràcies per l’assistència de totes les persones que ens varen acompanyar!

presentacio-poble