2n: PROJECTE A L’ÀREA DE PLÀSTICA

Els alumnes de 2n A i B, també hem treballat el projecte dels mitjans de transport a l’àrea de Plàstica. Hem pintat un camió de bombers amb la tècnica del “puntillisme”, però l’activitat que més ens ha agradat, que més ens ha divertit i que més esforç ens ha costat, ha estat: L’AVIÓ DE CARTRÓ.
Elaboració de l’avió:
  1. Punxar cadascuna de les parts de l’avió, les ales, el buc i l’hèlix.
  2. Pintar l’avió amb pintura, cada part d’un color: les ales blaves, el buc taronja i l’hèlix negre.
  3. Un cop sec l’avió l’hem decorat amb retoladors, cada alumne lliurement.
  4. Muntatge de l’avió.  Clica damunt el puntet blau per mirar les fotos:
Get your own Moonk!

1r: PASSEJADA PELS CARRERS D’ARENYS.

Els nens i nenes de 1r A i B, hem anat a passejar pels carrers d’Arenys de Mar. Ens hem fixat en com són les voreres, per on han de caminar els vianants i per on van els automòbils. Hem entrat al “Mercat Municipal” i hem recorregut per totes les parades. Un cop fora del mercat, hem observat els edificis del poble, els blocs de pisos, les cases, les botigues,….. i les senyals de tràfic que sempre hem de mirar! Ho hem passat genial!! Hem observat coses que normalment, no ens adonem que les tenim als nostres carrers…..
Cliqueu damunt del dibuix:

1racarrer2.jpg          1ra-carrer1.jpg

XERRADA SOBRE ALGUNS MITJANS DE TRANSPORT

El divendres 13 de Febrer, a la tarda, han vingut unes persones vinculades a l’escola, que han fet als nens i nenes de 2n una xerrada molt interessant sobre alguns mitjans de transport.
En Francesc ha estat taxista fins fa un any, ha exercit la seva professió durant 42 anys i ens ha explicat en què consistia la seva feina, quin tipus de tarifes hem de saber quan agafem un taxi, quns viatges havia fet,…. En Francesc és el pare de l’Imma (tutora de 1rA).
En Lorenç, que és el pare d’en Pol Geli de P5, és mecànic d’avions. Ens ha explicat la importància de la seva feina, un avió sempre ha de revisar-se abans de volar, els motors que porta, que els ocells són enemics dels avions, com vola un avió, quan pesa, quants passatgers hi pot portar,…….
En Javier, és el pare de l’Andrea Martín de 2n B, i ell és conductor de camions, ens ha portat unes fotos del seu camió i ens ha explicat quin tipus de mercaderia hi porta, com es carreguen les caixes al camió, quants viatges ha de fer, com és de gran un camió, …….
En Lluís, és el pare de l’Àlex Blanchar de 2n A, ell és patró de vaixell i ens ha preparat un power point molt interessant en el que s’hi explica la història dels vaixells i els tipus des de l’antiguitat, les paert d’un vaixell,…… Aquesta presentació d’imatges la podeu veure després de les fotos de la xerrada.
Ens ho hem passat molt bé i hem fet una activitat diferent. Moltes gràcies al Francesc, al Llorenç, al Javier i al Lluís!!!
Clica damunt el puntet blau de la foto:

2n: PROJECTE A L’ÀREA D’ANGLÈS

A l’assignatura d’Anglès també estem treballant el Projecte dels Mitjans de Transport. Volem saber com es diuen els mitjans més importants en anglès. Per això, alguns hem buscat les paraules d’aquest vocabulari:
“car, helicopter, ship, boat, bus, rocket…” Uns altres n’hem portat
fotos. Amb tot això estem fent uns murals. A les fotos podeu veure com estem treballant.
Carolina i Roser (mestres d’anglès de 2n).

2n:PROJECTE A L’ÀREA DE LLENGUA CATALANA

Els nens i nenes de 2n hem treballat ELS RECURSOS LITERARIS amb els mitjans de transport. Hem explicat què són els “rodolins” i entre tots hem preparat L’AUCA DELS TRANSPORTS.
Escolteu bé quins rodolins hem inventat i que bé que ens han quedat:
Clica per escoltar:  veus-rodolins.mp3
Les auques han quedat així: clica damunt de cada auca i es faran grans.

auca1.jpg auca-2.jpg auca-3.jpg auca-4.jpg

auca-2na1.jpg auca-2na2.jpg auca-2na3.jpg