LES PROFESSIONS DELS PARES

Hi ha alguna manera millor de conèixer les professions i les feines que escoltar-ho dels propis pares?

Alguns pares voluntaris han explicat als nens de 1r què fan mentre ells estan a l’escola. L’experiència ha estat molt enriquidora. A part de fer les preguntes, han tingut que posar-se en la pell d’algunes feines…

Val la pena fer una ullada a les fotografies.

SANT JORDI 2009

Aquí teniu un recull de fotografies de l’entrega de premis de cicle inicial dels Jocs Florals de l’escola.

La jornada va ser molt emotiva. Carme Giralt, cap d’estudis del centre va ser l’encarregada de lliurar els premis de llengua catalana i llengua castellana.

Tothom s’ha esforçat molt i ha estat molt difícil elegir només dos per classe. També aprofitarem per veure la paradeta de llibres que organitzaren les famílies dels nens i nenes de 6è.