CONFERÈNCIES

Aquest darrer trimestre, els alumnes de primer fem conferències.

Aquí les podreu veure totes:

Fem mones!

Com ja és tradició a la nostra escola, el darrer dia del segon trimestre vam fer mones. Al matí les vam elaborar i a la tarda ens les vam menjar. Van quedar xulíssimes i… boníssimes!

Cliqueu la fotografia per veure’n totes les altres:

On han nascut els nostres companys i companyes de l’escola?

Com ja sabeu, enguany tots els alumnes de P3 fins a 6è treballem un projecte comú: LA DIVERSITAT.

Els alumnes de 1r hem volgut saber on havien nascut els  nostres companys i companyes de l’escola i hem descobert que n’hi ha 29 que han nascut a fora i que aquests 29 vénen de 13 països diferents.

Nosaltres hem investigat una mica sobre aquests 13 països i en aquest vídeo us ho expliquem:

Resultado de imagen de bola mundo

Yo mataré monstruos por ti

En el apartado de castellano os hemos dejado la experiencia trabajando el cuento de “Yo mataré monstruos por ti”.

Como os gustó mucho este cuento, os dejo el vídeo para que podáis verlo tantas veces como queráis:

Tenim nous delegats!

Ja tenim els delegats del segon quadrimestre!

CARNESTOLTES

Divendres passat, després de tota una setmana seguint les consignes del Rei Carnestoltes, vam celebrar-ho, amb música, gresca i moltes disfresses!

Mireu que guapos i guapes tots disfressats!

COSMOCAIXA

El passat dimecres 7 de febrer, els alumnes de primer vam anar d’excursió al Cosmocaixa.

Allà vam poder visitar el museu, entrar al bosc inundat i fer l’activitat del Clik. Tot plegat va ser molt interessant!

El monstruo de colores

¡Empezamos el segundo trimestre con energía! Hemos seguido con los cuentos y esta vez hemos conocido a un monstruo que tenía las emociones un poco mezcladas. Le hemos ayudado a ordenarlas, conociendo el nombre de cada una de ellas, explicando momentos en los que las hemos podido sentir. Aquí os dejamos el vídeo del cuento para que podáis volver a verlo:

Festa de Nadal

CAGUEM EL TIÓ

El darrer dia d’escola abans de vacances vam cagar el tió. Ho vam fer tant fort, amb tantes ganes i tanta il·lusió, que a part de tirar-se moooolts pets, el tió ens va cagar monedes de xocolata per a tots i un torró per compartir!

VERS DE NADAL

Imatge de previsualització de YouTube

Elmer, el elefante de colores

El segundo cuento de este trimestre ha sido el de Elmer, un elefante que nos ha enseñado que a pesar de ser diferentes, en el fondo todos somos iguales.

Imatge de previsualització de YouTube

Recordad que podáis pasar por el apartado de castellano, alli colgaremos fotos de las actividades que vamos realizando a lo largo de las unidades.