Educació en valors i educació emocional

Al llarg de tot el curs els/les alumnes de primer hem estat fent diferents activitats per treballar l’educació emocional i en valors.

Al vídeo que hi ha a continuació us expliquem d’una forma resumida algunes de les activitats que hem fet:

Colònies a Can Vandrell

Fa uns dies els alumnes de P5 i Cicle inicial vam anar de colònies a Can Vandrell.

Allà vam fer moltes activitats relacionades amb els planetes i el sistema solar, a part de passar-nos-ho molt bé al menjador, a les habitacions, a les estones lliures, amb els monitors i monitores…

Aquí podeu veure el recull de fotografies:

Thermàlia

El passat divendres 20 d’abril, els alumnes de primer vam anar a Thermàlia. Allà vam visitar la sala del museu on hi ha obres de Picasso i després vam fer el taller del Colom Picassià.

A continuació podeu veure’n les fotografies:

CONFERÈNCIES

Aquest darrer trimestre, els alumnes de primer fem conferències.

Aquí les podreu veure totes:

Fem mones!

Com ja és tradició a la nostra escola, el darrer dia del segon trimestre vam fer mones. Al matí les vam elaborar i a la tarda ens les vam menjar. Van quedar xulíssimes i… boníssimes!

Cliqueu la fotografia per veure’n totes les altres:

On han nascut els nostres companys i companyes de l’escola?

Com ja sabeu, enguany tots els alumnes de P3 fins a 6è treballem un projecte comú: LA DIVERSITAT.

Els alumnes de 1r hem volgut saber on havien nascut els  nostres companys i companyes de l’escola i hem descobert que n’hi ha 29 que han nascut a fora i que aquests 29 vénen de 13 països diferents.

Nosaltres hem investigat una mica sobre aquests 13 països i en aquest vídeo us ho expliquem:

Resultado de imagen de bola mundo

Yo mataré monstruos por ti

En el apartado de castellano os hemos dejado la experiencia trabajando el cuento de “Yo mataré monstruos por ti”.

Como os gustó mucho este cuento, os dejo el vídeo para que podáis verlo tantas veces como queráis:

Tenim nous delegats!

Ja tenim els delegats del segon quadrimestre!

CARNESTOLTES

Divendres passat, després de tota una setmana seguint les consignes del Rei Carnestoltes, vam celebrar-ho, amb música, gresca i moltes disfresses!

Mireu que guapos i guapes tots disfressats!

COSMOCAIXA

El passat dimecres 7 de febrer, els alumnes de primer vam anar d’excursió al Cosmocaixa.

Allà vam poder visitar el museu, entrar al bosc inundat i fer l’activitat del Clik. Tot plegat va ser molt interessant!