
Ja s’ha acabat l’estiu! Avui ens tornem a retrobar amb tos els companys i companyes!
Ens explicarem aquelles aventures que hem viscut durant l’estiu i, per celebrar que ens retrobem, cantarem plegats divertides cançons!
A veure, som-hi! Per quina comencem? Clica a l’enllaç.