Sortida al port d’Arenys de Mar de P4

Dilluns passat, el 16 d’abril, els veterinaris vam anar al port d’Arenys. Teníem ganes de
veure com és el port, què hi fan els pescadors, veure com pesquen… però sobretot, volíem
fer una volta amb barca.
De bon matí vam sortir de l’escola i xino-xano ens vam acostar fins al port. Un cop allà vam
agafar forces tot menjant l’esmorzar. Després va arribar el moment esperat: l’Hug (el
monitor) ens deixava anar a fer una volta amb la seva barca “La Marinada”. Vam dividir-nos
en dos grups i mentre uns anaven amb barca, els altres miraven els peixos com menjaven
trossets de pa. Va ser genial i una experiència molt bonica de fer-la tots plegats!
El camí cap a l’escola ens va costar una miqueta; estàvem cansats i emocionats, però tots
junts ens vam ajudar i vam arribar ben contents.

Si voleu veure les fotos feu clic a aquí.

Àlbum familiar de P-3

Els alumnes de P-3 hem començat un conte molt especial. Un conte en què els protagonistes són les persones més importants per a nosaltres. Sí, sí…ja sabeu qui són? La nostra família!
A través d’unes fotografies, anirem creant un àlbum ordenat cronològicament per tal de treballar el pas del temps de forma propera i significativa. En aquesta primera sessió hem presentat els nostres pares, tot explicant allò que sabem d’ells. A les següents sessions veurem com eren de petits, i acabarem amb la sessió de la nostra família en el moment actual.
Ben aviat, podreu veure el nostre conte.

Esperem que us agradi molt!

Si voleu veure les imatges feu clic a aquí.