Activitats a P3

A poc a poc anem agafant ja el ritme a les classes i ens ho passem d’allò més bé realitzant activitats diverses. Fem sessions dedicades a la tardor tot experimentant amb la pintura i els seus colors: donem forma a un bolet gegant o realitzem alguna làmina per plasmar com cauen les fulles. També ens agrada molt fer joc simbòlic amb la cuineta, fer menjar amb la plastilina o elaborar collarets amb macarrons.

Fins i tot, alguna tarda hem anat a conèixer espais de l’escola com ara la cuina, el menjador i el pati d’infantil, en el qual hem jugat en el sorral i a la caseta.

Comencem a fer sessions per repassar els colors tot enganxant gomets a la cartolina corresponent i ja ens han presentat la forma geomètrica del cercle. Ha estat molt divertit fer-ho amb aigua tot trepitjant-la amb els peus!

A grafomotricitat estem coneixent el traç horitzontal i descobrim camins i històries engrescadores que ens motiven a viure’ls amb molta intensitat.

Pares i mares,

Ens encanta l’escola! Cada dia gaudim més de tot el que fem a l’aula!

Excursionistes i mags
20170925_112541
(Per veure les imatges feu clic a aquí)