Jocs Cooperatius

El passat divendres vam anar al camp de l’Europa a fer una trobada de jocs cooperatius amb altres escoles del Districte. Tot i que va fer una mica de fred, vam gaudir molt jugant!

Jocs cooperatius by Slidely Slideshow

Sant Jordi 2018

El passat 23 d’ abril vam celebrar els Jocs Florals i la Diada de Sant Jordi a la nostra escola.

Sant Jordi 3r by Slidely Slideshow

Suport tercer

Els alumnes de tercer aprenem a llegir i a escriure!!!!

Fem jocs matemàtics i d’escriptura

Publicat dins de General | Etiquetat com a , , | Deixa un comentari

Carnaval, carnaval…

A l’escola hem celebrat el Carnaval tots disfressats de blanc i negre! Mireu, mireu!

Carnaval by Slidely Slideshow

LA GUÀRDIA URBANA ENS VISITA

El dimecres 25 d’octubre va venir la guàrdia urbana a fer-nos una visita. Ens van donar un mapa on havíem de buscar la ruta des de l’escola fins la biblioteca Vallcarca- Els penitents.

Després vam sortir al carrer i vam anar observant i fent fotos dels elements que eren del mobiliari urbà. Quan vam arribar a la biblioteca vam buscar una pista que ens deia on era el tresor que havíem de trobar.

La pista ens va dir que el tresor era a la caserna de la guàrdia urbana. Vam anar fins allà i ens van donar el tresor: era una carta que ens havíen escrit els nens i les nenes de 3rB, que hi havíen anat el dia anterior.

Finalment, vam tornar cap a l’escola.

Ens va encantar aquesta activitat!

Mia – 3rA

Publicat dins de General | 1 comentari

TREBALL EN EQUIP

A medi hem treballat els sentits i ho hem fet en equip. Cada membre del grup ha buscat informació i entre tots hem elaborat un mural del sentit que ens ha tocat i després ho hem explicat als companys. La senyoreta ens ha gravat en vídeo que hem vist i hem parlat de les coses que hem fet bé i de les coses que podem millorar. Ens ho passem molt bé treballant junts!!

JUGUEM A FER GRÀFICS

Fa uns dies hem començat a fer gràfics. Ens agrada molt jugar a matemàtiques, ens ajudem i aprenem molt. Aquesta vegada hem treballat per parelles i ens hem divertit molt!

ANEM AL CAIXAFORUM!

Avui (28 de setembre) hem anat al Caixaforum, on hem vist una exposició d’ANDY WARHOL. Ens han explicat que des de petit volia ser famós i va aconseguir ser un gran artista, creant el “Pop art”. Hem vist obres molt famoses com les series dedicades a  Marilyn Monroe i les llaunes de sopa Campbell, entre d’altres. Hem acabat la visita fent la nostra propia obra. Ha sigut molt divertit!

warhol_marilyn

(Dídac, Víctor, Laia i Aroa – 3rB)

Publicat dins de General | 1 comentari

CONGRÉS DE CIÈNCIA

El proper 16 de Maig, els alumnes de 3r A i 3r B, participarem al 4rt Congrés de Ciència. El tema del congrés és : “L’aigua és vida”. Nosaltres participem amb la ponència: “Com és l’aigua per dins?”.

El lloc on exposarem el nostre treball és a la Fàbrica de creació Fabra i Coats a les 10.45.

Si voleu veure el desenvolupament de la ponencia en directe, podeu anar a la pàgina web del congrés i, des d’allà, accedir a la pestanya: transmissió en directe.

Durant el 2n trimestre hem estat treballant el tema que exposarem a les altres escoles. Igualment, altres escoles ens exposaran allò que han treballat.

Per tots nosaltres ha estat una experiència  molt enriquidor.

Esperem que us agradi.

L’AIGUA I ELS ÉSSERS VIUS

A continuació podeu veure els vídeos realitzats pels alumnes de 3r A sobre l’aigua i els éssers vius.

Els vídeos han estat realitzats amb la tècnica audiovisual del CROMA. S’han fet cinc grups i en cada grup, uns han gravat i els altres han presentat el tema, elaborat per tots ells.

Aitana, Irene, Claudia, Julia Gutierrez, Pol Santiago i Bruna

Isabella, Marc Aparicio, Carlos, Julia Gil i Alex

Luna, Marc Perez, Mar, Arantxa i Amy

Jan, Walter, Michael, Nerea i Liam

Lila, Pol Aldomà, Jesús, Karen i Dani.