Tauler trencat de Sam Loyd

El Dragos i el Víctor de 6èB són els primers de l’escola que troben una solució al tauler trencat de 8×8.

Felicitats!!!

Publicat dins de General | Deixa un comentari

Feu una ullada als links següents per a conèixer més sobre la reproducció humana!

Al Món Sant Benet

Ahir vam agafar l’autocar a dos quarts de nou camí de Sant Fruitós del Bages. Allà vam passar el dia i vam descobrir la casa-monestir del pintor i cartellista modernista Ramon Casas. També vam fer de cuiners! Vam preparar mel i mató, oli de xocolota i gelatina de prèssec. Mireu lo bé que ens ho vam passar!

Món St Benet

Món Sant Benet by Slidely Slideshow

Let’s sing!!!

Sant Jordi 2018

El passat dia 23, vam celebrar a l’ escola la diada de Sant Jordi.

Les danses i els Jocs Florals van ser els grans protagonistes!

Sant Jordi 6è by Slidely Slideshow

Apadrinament a la lectura

Els alumnes de primer i sisè hem participat en un projecte molt bonic. Els nois i noies més grans de l’escola hem ajudat a llegir als més petits de la primària. Cada dimecres els padrins de sisè recollien els seus fillols i ens dividíem en dos grups, uns quants pujaven a 6è i d’altres es quedaven a primer. Ens ha agradat molt!!! Avui ha estat l’últim dia i ens hem donat un petit obsequi de record i ens hem fet molts petons i abraçades.

Publicat dins de General | Deixa un comentari

Anem a Cornellà! Visitem el museu de les matemàtiques!!!

Va ser una activitat molt xula!!!!! Se’ns va passar volant! Vam construir una cúpula amb peces de fusta formant diverses formes geomètriques; triangles, hexàgons, pentàgons… al parc de Can Mercader i després vam entrar i pujar a la segona planta del petit palau modernista on vam trobar el museu. Allà vam anar a diverses sales on vam poder aprendre jugant. Us recomanem tornar-hi ben aviat!!!

Feu una ullada al nostre dia!!

COMISSIÓ SOSTENIBLE

Des de la comissió sostenible de l’escola, els alumnes de reforç de 6è han plantat les plantes que vam portar del Viver. A la sessió d’expressió escrita aprendrem el nom de les plantes aromàtiques, els seus beneficis per a la salut i alguna recepta per cuinar com ,”la sopa de farigola”.

Visitem la Sagrada Família

El passat dimarts, els nens i nenes de sisè vam visitar la Sagrada Família, un dels exemples més coneguts del modernisme català. Vam descobrir molts secrets! Voleu veure les nostres fotos?

La Sagrada Família by Slidely Mobile

HAPPY VALENTINE’S DAY!!!!!!!!!!!!

On the 14th of February we celebrated Valentine’s Day!! We talked about the origins of Saint Valentine, we read some nice poems and chose one for the valentines’ cards. Look how beautiful they are!