CREACTIVITY

El dia 6 de maig els nens i nenes de segon vam anar al Cosmocaixa: al CREACTIVITY. És un espai amb bancs i taules de treball perquè els nens i les nenes puguin EXPERIMENTAR i PENSAR!

Vam fer engranatges, circuits amb fustes, gomes, tubs… i vam fer rodar bales per tots els recorreguts.

El tub d’aire ens va encantar. Vam fer avions, helicòpters…i ens ho vam passar molt bé provant quins volaven i quins no.

En el racó de l’electricitat vam posar en moviment ninos i vam encendre bombetes fent circuits.

També vam anar al racó de les Stops motions on vam fer fotos d’objectes i els hi donàvem moviment.

A l’espai  d’ombres també ens vam divertir molt.

Ens ho vam passar molt bé en tots els espais i vam EXPERIMENTAR  MOOOOOOOLT!!!!  💡

JUGUEM AMB LES MATEMÀTIQUES!!!!

Nois i noies de 2n, aquí teniu un joc que us anirà molt bé per millorar el càlcul de sumes i restes.

I també ja podeu començar amb les multiplicacions!!!

ENDAVANT!!!!

SORTIDA A CAN COLL

Ja podeu veure les fotos de la sortida a Can Coll que van realitzar els alumnes de 2n.

A continuació us deixem una petita mostra que resumeix aquesta meravellosa experiència. Esperem que us agradi moooooooltttt!!!

EI, NOTÍCIA!

Per si algú no ho sabia, JA FEM SEGON!!!

Hem canviat de classe, hem pujat un pis, ara som al tercer! Això vol dir que cada dia pugem i baixem més escales que el curs passat. Cap problema! Estarem en forma!!!

No hem canviat de mestres, i som més nens: han arribat el Daniel, l’Eliot i el Walter!

I hem canviat d’agenda, de llibres, de llapis i colors i, … hem canviat de taules i cadires! Ara són d’un altre color, i les taules són individuals. Diuen que més grans, però… nosaltres no ho pensem. Per què deu ser?

Ens agrada ser a segon, ho passem molt bé!

Ens agrada ser a l’escola, però ens encanta sortir a passejar. Nosaltres en diem anar d’”excursió”. Però les mestres en diuen fer activitats! Es veu que són sortides perquè puguem veure i experimentar coses que a l’escola no són possibles, o que no es poden fer cada dia.

Ja n’hem fet una de sortida: Hem anat a la Biblioteca Vallcarca i els Penitents M. Antonieta Cot, i ens va agradar molt!!!

Ara us fem saber totes les “excursions”, ai, “activitats” d’aquest curs.

DIA CURS LLOC ACTIVITAT
3-11-15 2n B Cosmocaixa Planetari Bombolla
5-11-15 2n A Cosmocaixa Planetari Bombolla
20-11-15 1r i 2n Escola Concert Santa Cecília
1-12-15 2n Can Coll Experimentem la granja
25-1-16 1r i 2n Escola Teatre en anglès
11-2-16 1r i 2n SAT teatre L’Endrapasomnis
17-2-16 2n Parc Creueta del Coll Jocs d’arreu del món
8-3-16 1r i 2n Centre Cívic La Bòbila El reciclatge de la música
27-5-16 2n Caixa Forum Una festa a la cuina
21-6-16 1r i 2n Escola Bombolles de sabó

JORNADA ESPORTIVA A CICLE INICIAL

SORTIDA AL CIM D’ÀLIGUES DE SANT FELIU DE CODINES

Els nens i nenes de segon estem estudiant la poesia i us hem fet uns rodolins de la nostra sortida, perquè també en participeu :

– En un bosc hi ha un mussol,

que surt a caçar quan no hi ha sol.

– Al Cim d’Àligues mirant enlaire,

hem vist una au rapinyaire.

– La meva classe de segon B,

ha anat d’ excursió

i s’ho ha passat molt bé.

– Al bosc de Sant Feliu de Codines,

hi viuen aranyes en teranyines.

– Ens van explicar que les Mallerengues,

són aus i també persones ,

que fan anar molt les llengües.

– El Gran Duc és la més gran au nocturna,

i el Xoriguer és la més petita diürna.

– L’au rapinyaire

vola per l’aire.

– Els nens i nenes de Cicle Inicial,

s’ho van passar genial!

EL dimecres 29 d’octubre …Anirem d’excursió!!!

Anirem al
CIMALIGUES01

Allà veurem aus rapinyaires. Les podrem observar de ben a prop i veure com volen: mussols, ducs, òlibes, falcons, àligues…

cim àliguesAquí us deixem l’enllaç  : Cim d’Àligues