Sortida a Terrassa

Ahir vam anar a fer una visita teatralitzada al Museu de la Ciència i la Tecnologia de Terrassa. Ens van fer endinsar en el món dels obrers de 1910 en una fàbrica tèxtil. L’amo, el senyor Ramón ens va deixar molt clares les normes, l’horari, el sou  i els motius pels quals ens podia fer fora de la feina. La Teresa, una obrera molt simpàtica, ens va ensenyar la fàbrica i ens va explicar moltes coses sobre la vida en aquella època.

També vam visitar una part del museu, on vam veure una exposició de cotxes i motos antigues entre altres coses molt interessants.

CAIXA FORUM TREBALLEM L’ART

El dia 10 d’octubre els alumnes de segon vam anar al Caixa Forum a fer dos tallers d’art: Mans a l’obra i Sol Lewitt.

Ens va agradar molt pintar els sorolls que podíem fer amb el cos i també interpretar el mural de colors a través dels moviments del nostre cos.

Vam aprendre moltes coses basant-nos en les sensacions del nostre cos.

Pare Poveda’s Slidely by Slidely Slideshow

Arbre de Kandinsky

Decorem l’entrada al passadís amb un arbre molt alegre.

COM HO FEM?

EMBOLIQUEM CAIXES

A la classe de matemàtiques productives hem embolicat caixes amb el mínim paper possible. Havíem de mirar de cobrir totes les cares amb el paper. No ha estat fàcil, però ens hem ajudat, hem intercanviat opinions, ens hem equivocat… i al final ens han quedat ben embolicades.

Les hem decorat per convertir-les… en llibres i contes!!

Ja ha arribat el Carnestoltes!

Aquest divendres vam rebre la visita del rei Carnestoltes!

Carnaval 18 by Slidely Slideshow

HEM SORTIT A LA TELE!!!

BONES FESTES!

Els nens i nenes de segon us desitgen…

“SANTA CECÍLIA”

Avui hem celebrat Santa Cecília a l’escola.

Tocava música?   Feia màgia?

Mireia, ens ha agradat molt!!

El dibuix que suma 100

El dimarts els nens i nenes de segon van descobrir diferents maneres de sumar 100 amb les regletes, i ho van dibuixar.

inicicursturu