BONES VACANCES

Bon dia a tothom,

Des de l’escola, les tutores de 4t, la Rosa i l’Àngels, us volem desitjar unes bones vacances.

Si mireu el bloc de classe, anireu recordant el treball que hem anat fent durant el curs. És per això, i per què tingueu un bon record d’aquests últims dies, que hem afegit les últimes fotografies que teniem:

• L’últim dia a l’escola, sessió de cinema i crispetes:

Pare Poveda de Slidely Gallery by Slidely Slideshow

• Últim dia de curs, al museu de la xocolata, menjant i fent figures de xocolata:

Pare Poveda de Slidely Gallery by Slidely Slideshow

• Figures de xocolata espectaculars al museu:

Pare Poveda de Slidely Gallery by Slidely Slideshow

Només ens queda dir-vos que passeu unes bones vacances en companyia dels vostres i que descanseu molt.

Que tingueu un bon record d’aquest curs!!!

Les tutores de 4t

LES NOTÍCIES DE LA SETMANA X

ESPERIMENTEM AMB LES PLANTES

Aquest trimestre  els alumnes de 4rt hem treballat el projecte de les plantes.

Una de les activitats era fer experiments amb les plantes. Cada grup de nens/es ha fet un experimet diferent:

El 1r. Les plantes poden viure amb la llum artificial o sols amb la llum del sol?

2n: Les plantes sempre van a la llum?

3r: Com podem reproduir més plantes(reproducció sexual).

4t: : Com podem reproduir més plantes(reproducció asexual).

5è:Per on va l’aigua dins de les plantes?

Cada grup tenia una fitxa dobservació on apuntavem, diferents dies, el que passava. L’últim dia els nens/es vam explicar a la resta de companys si havia funcionat i el resultat observat.

Aleix i Irene  4t B

LES PLANTES

A  setmana santa la nostra professora ens va donar un full on posava la classificació de fulles i com es feia la recollida. Cada nen/a va recollir fulles i les va posar, dins d’un diari i a sobre del diari una cosa que pesés molt. Després de setmana santa tots els nens i nenes van portar moltes fulles.

Classificació de les fulles

Quan vam acabar d’estudiar les plantes vam classificar les fulles  per grups com per exemple: Per la forma del limbe, per la manera d´inserir-se, pel tipus de nervis, per la forma de la vora i per la divisió del limbe.

Al final ens van quedar uns murals xulíssims. Ens ho vam passar molt bé classificant.

Lila i Júlia 4t A

Pare Poveda de Slidely Gallery by Slidely Photo Gallery

LES NOTÍCIES DE LA SETMANA IX

FALTEN 7 DIES PER A L´OLIMPOVEDA

L’escola Pare Poveda està apunt  de celebrar l’Olimpoveda.

Ja fa dies que hi estem treballant. Tots els nens i nenes de l’escola, per cursos, estem preparant un ball sobre diferents esports.

També vam dibuixar com podia ser la bandera que representaria a la nostra classe i vam escollir la que ens agradava més.  Les mares delegades la van dibuixar sobre una tela i nosaltres la vam pintar amb pintures.

Algunes tardes baixem al pati per assajar la desfilada del primer dia i com ens col·locarem aquella tarda.

Nosaltres estem molt contentes i amb ganes que arribi el dia.

Gaia i Yireth

Model de la bandera de 4t A

Model de la bandera de 4t B

LES NOTÍCIES DE LA SETMANA VIII

VISITA AL POBLE ESPANYOL

El dimecres 2 de maig vam anar al poble Espanyol. Els nens i nenes de 4t vam  fer una activitat de pintar vidres. Vam  quedar-nos a esmorzar  i a dinar entrepans  molt bons.

Abans de dinar vam veure com feien figures de vidre. Ens vam tirar per un tobogan. Vam baixar per uns carres on hi havia cases d`Espanya i vam veure un vídeo sobre les festes d`Espanya.

Ens va agrada molt i tots els nens i nenes ens vam emportar el vidre que havíem pintat a les nostres cases.

JOAN DE DÉU PRATS VE A L´ESCOLA

El dia 18/5/2018 va venir l’escriptor Joan de Déu Prats, el seu pare Joan de Déu i l’editor Joan. Va venir a l’escola a explicar-nos la seva aventura d’escriptor. Els nens i nenes de 4t li vam fer preguntes perquè hem llegit un dels seus contes.

El llibre que hem llegit es diu: “El misteri de L’espantaocells adormit”. El seu llibre tracta d´un esquirol que és detectiu i el seu treball és investigar qui ha robat el cor de l’espantaocells. Ens ha explicat que els protagonistes són els animals per que així   sigui més divertit.

ENS HA AGRADAT MOLT EL LLIBRE I QUE HAGI VINGUT L´ESCRIPTOR PER QUE ENS HA EXPLICAT COSES INTERESANTS!

AITANA i MARC P.

Pare Poveda de Slidely Gallery by Slidely Photo Gallery

LES NOTÍCIES DE LA SETMANA VII

Per fi teniu notícies nostres, feia dies que no escrivíem el nostre noticiari:

EXCURSIÓ D’ESGRIMA

El divendres 27 d’abril, els alumnes de 4t, vam anar d’excursió a un club d’esgrima de reina Elisenda. Vam fer 6 grups i vam fer activitats: el mocador amb marxa i trencar, un circuit, combats, agafar la bandera i pescar. També hi eren els de l’escola Pia. Al final dos monitors van fer un combat.

Va ser molt divertit per que les activitats i els monitors eren molt divertits.                                                                                   Pol Aldomà i Mar

Pare Poveda de Slidely by Slidely Slideshow

SORTIDA AL PARK GÜELL

Els nens de 4t, vam anar al Park Güell el 26 d´Abril a fer una cursa d’orientació.

Quan vam arribar, al matí, un guía ens va fer visita turística. Després vam fer l’activitat d’orientació amb nens d’altres escoles de Gràcia.

Visita guiada de 4t A:

Visita guiada de 4t B:

Pare Poveda de Slidely by Slidely Slideshow

A la tarda vam anar a observar els arbres. Portàvem una fitxa d’observació d’alguns arbres i vam començar  a escriure allò que veiem. Una mica mes tard, vam anar a dinar i després vam tenir temps lliure per jugar.

Quan va ser l’hora de marxar, vam recollir les coses i vam tornar caminant a l’escola.

Va ser una sortida molt divertida però a la vegada va ser molt cansada.

Pare Poveda de Slidely Gallery by Slidely Slideshow

Va ser una sortida molt divertida però a la vegada va ser molt cansada.                                                                                             Alex i Luis