Primera Setmana de la música

Entre els dies 29 de maig i 2 de juny, vam celebrar la primera Setmana de la Música a la nostra escola. Ho vam fer amb diverses activitats musicals durant les tardes.

La primera de les activitats, el dilluns 29, va ser l’audició “Petits músics” de cicle mitjà. Van participar alumnes de cicle mitjà que estudien música i van oferir diverses audicions de 15 minuts a l’alumnat d’educació infantil i cicle mitjà.

20170529_160227

El dimecres 31, com és habitual cada final de curs, la nostra coral va oferir un concert a la Fundació Casa d’Empara de Vilanova i la Geltrú.

casa empara

El dijous 1 van ser els alumnes estudiants de música de cicle superior els qui van oferir l’audició “Petits músics” als companys de cicle inicial i cicle superior.

20170601_161935

Per acabar, el divendres 2 de juny, la nostra coral va oferir el tradicional concert de final de curs per a tota l’escola.