Benvinguda

L’última tendència en Fitness als USA segons les estadístiques és el mHealth (mobile Health). Aquest nou concepte de salut està passant per davant de les típiques modalitats esportives o les més noves tendències en el món del Fitness (Spinning, Zumba, CrossFit, Street Workout, HIIT, etc).

Resumint el concepte al seu significat més bàsic seria tot el conjunt d’apps que es poden fer servir en un dispositiu mòbil i que poden ajudar a millorar la nostra salut.

Amb aquesta premisa els alumnes de Cicle Superior del nostre centre han creat els continguts d’aquesta web. L’objectiu és el d’oferir a tots els usuaris que ho desitgin l’oportunitat de decarregar-se Workouts (circuits de condició física) creats i dissenyats pels propis alumnes del centre. El resultat del material que s’exposa en aquest web és producte d’un gran treball de preparació , producció i supervisió.

Si us voleu posar en forma no ho dubteu…. PompeuFabra FitKids és el lloc ideal!