ENS VISITA MERCÈ VALLESPÍ per fer un taller de lectura

Ens ha visitat la Mercè Vallespí a l’aula d’acollida.
Ens ha ensenyat tècniques per llegir en veu alta, com la respiració, vocalització… i ens ha preparat per participar al Certamen de lectura veu alta.
Hem fet jocs i ens ho hem passat molt bé.
Aquí en teniu unes imatges.

AULA D’ ACOLLIDA 2012-2013

Aquests són els nostres alumnes.

L’ Aula d’Acollida visita el Consell Comarcal i l’ IES Terres de Ponent

El passat divendres dia 15,  juntament amb els companys de l’ aula d’ acollida de l’ escola Ignasi Peraire,  vam visitar el Consell Comarcal i varem ser rebuts pel president del mateix, el Sr Francesc Fabregat.

Desprès de respondre amb molta amabilitat  totes les preguntes que li van formular,  ens va acompanyar per l’interior del Consell  i ens va donar tot tipus d’ informació per tal que els nens/es  poguessin imaginar i compendre el que es feia en aquells espais. Tot seguit ens van obsequiar amb un petit detall i varen fer-nos una  foto de grup a la sortida

Cal remarcar l’ interès mostrat en tot moment pels infants.

Seguidament vam esmorzar al Passeig La Salle on hi havia ombra i també un espai per poder jugar i relacionar-se amb els companys de l’ altra escola.

Finalment vam arribar a l’ IES Terres de Ponent. Allí ja ens esperaven. Hi havia una mica de rebombori, ja que els nens de primer i segon d’ESO havien preparat una obra de teatre ” El Rei del Nas Vermell” i els de l’aula d’acollida ” El Caçador”.

Les dues obres van ser molt adequades pels nostres infants  a la vegada que divertides, s’ho van passar molt bé!

Finalment hi va haver les fotos de despedida.

Mireu les fotos detingudament … potser hi trobareu algun conegut!

SOM ACTORS!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Una vegada més els nens/es de l’aula d’acollida volen compartir amb tots vosaltres la seva participació en la despedida del projecte VOLTEM PEL MÓN.

Aquest projecte ens ha acompanyat al llarg d’aquest curs, on hem realitzat tota mena d’activitats: contes, còmics, …  Però com tot, el projecte s’ha acabat i ens han donat l’oportunitat de despedir-nos participant en un programa de ràdio. Bé, nosaltres hem decidit  representar el còmic que van realit-zar titulat “EN MASSAGRAN LLADREGOT” Ara desitgem que vosaltres en gaudiu a l’igual que nosaltres ho hem fet al llarg de la gravació.

Esperem que passeu una estona divertida, escoltant aquesta aventura.

Els nens i nenes de l’ Aula d’ Acollida

Lectura en veu alta

A l’Aula d’Acollida ens estem preparant per participar al certamen “Lectura en veu alta”

L’ hora del conte

Primera sessió: El barber i el bosquerol

El tió a l’aula d’acollida

Fotografies de la festa del tió a l’aula d’acollida. Esperem que us agradi molt!

PARLEM DEL TEMPS

Hola, món!

Benvingut/da a XTECBlocs. Aquest és el teu primer article. Edita’l o esborra’l i comença a fer ús del bloc!

Publicat dins de General | 1 comentari