IMG_2325 (Copy)

Dia d’ aventures a les Deus

Aquest passat divendres, 26 de maig, les classes de 3r hem passat un dia a la natura, a  les Deus de Sant Quintí de Mediona.

Tot i la calor, hem fet diferents activitats a l’ aire lliure: ens hem tirat amb tirolines, sols i amb parella, hem fet escalada al rocòdrom, hem realitzat diferents circuits acrobàtics,.. ens ho hem passat súper bé i hem “cremat” molta adrenalina!!!!

Aquí us deixem unes fotos de la sortida.

COLÒNIES AL COLLELL

Els nens i nenes de 4t hem anat  a la casa de colònies el Collell a la Garrotxa. Hem visitat el volcà de Santa Margarida i hem fet un munt d’activitats divertidíssimes !!!!

colonies 027

colonies 034colonies 023colonies 022004

IMG_3109 (Copy)

Visita de l’ IU, la detectiu

Ahir dimecres, les classes de 3r vam rebre la visita d’ una detectiu molt especial, l’ Iu.

Ens vam organitzar en grups i vam haver de buscar “pistes” per l’ escola… Després, l’ Iu, ens va ensenyar com fer un nus mariner i una brúixola casolana.

Abans de marxar, ens va deixar tres llibres, que aviat podrem gaudir a la nostra biblioteca, sobre animals fantàstics marins, sobre pirates,…

Aquí us deixem algunes fotos de l’ activitat!!

VISITEM LES COVES PREHISTÒRIQUES DE L’ESPLUGA DE FRANCOLÍ

El passat divendres 17 de març els almunes de 4t vam anar d’excursió a les coves  de l’Espluga de Francolí. Hem après moltíssimes coses de la prehistòria, com vivien els nostres avantpassats, com van descobrir el foc, com caçaven, com s’alimentaven, … També vam fer dos tallers molt divertits. Primer vam construir una cabana i després vam fer una pintura rupestre. Un cop acabada l’activitat  vam anar a un parc a dinar i a jugar una bona estona amb els nostres companys. Ens ho hem passat molt bé!!!

foto-bloc-1foto-bloc-2-si

SORTIDA AL CAAD

Ahir dimarts, 14 de març, les classes de 3r vam fer una sortida al Centre d’ Acollida d’ Animals de Companyia, el CAAD, a Vilafranca del Penedès.

Després d’ esmorzar i per grups vam poder visitar les instal.lacions. Els diferents monitors ens van explicar moltes coses interessants: la responsabilitat que suposa tenir un animal a casa, la importància de posar-los el xip i censar-los, com i amb quins aparells recullen els gats i gossos que es troben al carrer, què és una colònia de gats …, però sobretot van insistir en la necessitat que aquests animals necessiten estima, com les persones, i unes cures bàsiques, alimentar-los i portar-los al veterinari. I que, abans de comprar un cadell de gat o gos, pensem en tots aquells que estan al CAAD, no estan en un “hotel” allà, hi són perquè els han abandonat. També van poder tocar alguns gossos i, fins i tot, una fura!!

Donem les GRÀCIES a tot el personal del CAAD i als voluntaris per la seva rebuda i atenció. Fan una gran feina!!

Després de la visita vam anar a prop del Castell d’ Olèrdola, allà vam dinar, jugar i vam poder fer un tomb pels voltants. Vam veure les restes d’ una església i unes tombes antropomòrfiques, cavades a la roca. Ens ho vam passar d’ allò més bé!!!!

TALLER D’ INSTRUMENTS MUSICALS TRADICIONALS

El passat dilluns 13 de març els nens i les nenes de 3r vam poder gaudir d’ un taller d’ instruments musicals tradicionals de la mà del senyor Simó Busquets.

Vam veure i escoltar instruments de la tradició cultural catalana, però també d’ arreu del món: flabiol, sac de gemecs, tamborí, castanyoles, flauta travessera,.. va ser una experiència divertida i enriquidora!

Carnaval a l’ escola

Ahir dilluns els nens i les nenes de 3rA i de 3rB vam poder celebrar el Carnaval a l’ escola. El pati es va omplir de colors: blanc, vermell, lila, blau, groc ,… i verd!!.

Uns “extraterrestres” molt especials, vinguts de no se sap quin planeta llunyà, van aterrar a la nostra escola.

Desitgem que vosaltres, famílies, hagueu gaudit dels nostres balls que amb tanta il.lusió vam preparar i assajar setmanes enrere i de les nostres disfresses.

Visca el Carnaval del Pompeu!!!!

Comparses a l’ escola

El passat 24 de febrer, a la tarda, els nens i nenes de 3rA i 3rB, juntament amb tota l’ escola, vam celebrar les tradicionals comparses.

Ens vam posar ben guapos i guapes i vam saltar i ballar en el pati de la nostra escola. Ens ho vam passar d’ allò més bé!!!

img_2832-copy

Visita a la biblioteca Joan Oliva

Els passats 9 i 16 de febrer les classes de 3rA i B vam visitar la biblioteca Joan Oliva. Allà vam estar a la sala infantil i ens van informar de com fer-nos el carnet i per a què serveix; també ens van informar del servei de préstec.

Vam participar en un taller per a aprendre a buscar informació de manera ràpida i eficient.

Vam aprendre moltes coses i ens van donar un passaport de lectura. No trigueu molt en omplir-lo!, ho passareu genial llegint!!!

BOLS TIBETANS!!!

Avui a 4t hem fet l’activitat ” MUSICOTERÀPIA AMB BOLS TIBETANS”. Hem après a relaxar-nos i a exterioritzar les nostres emocions. Hem rigut, hem plorat i ens hem divertit molt !!!

bloc-1-si