CREATIVITAT!

A plàstica treballem i desenvolupem la nostra creativitat. Aquesta setmana hem pogut dibuixar i fer composicions amb robes, enganxines i papers de diferents textures.

MUSEU DEL FERROCARRIL.

Els de primer hem anat al museu del ferrocarril i hem vist una pel.lícula i molts trens.

Els primers trens funcionaven amb carbó i vapor, els d’ara amb electricitat.

QUIEN ES QUIEN

Hem començat a treballar la descripció amb la cara, i hem descrit fotografies de revistes i hem jugat al quien es quien, describint la cara de companys de classe.

Jugant s’aprén millor!!!

FEM IOGA!

Aquesta setmana hem fet una sessió de ioga, una disciplina que ens ajuda a relaxar-nos i asentir-nos millor.

EN MATATO.

Avui ens han vingut a explicar el conte de la Garrafeta, una garrafa que va trobar una utilitat quan ja era buida i la volien llençar. Ella recollia tots els taps de plàstic que ja no serveixen i els va donar a la familia d’en Matato que tenia una malaltia que no el deixava caminar perqué pogués comprar un caminador.

A les classes hem decidit col.laborar amb el projecte aportant el nostre granet de sorra, ara enlloc de llençar els taps de plàstic, reduirem residus i els portarem a l’escola on els dipositarem en uns contenidors de l’entrada.

Aquests taps serviran per ajudar a la família d’en Matato a comprar un caminador per ell.

SLEEPING BEAUTY!

Aquesta setmana hem pogut veure una obra de teatre en anglés, vam haver d’estar molt atents per poder seguir-la però ho vam passar molt bé.

La obra era un conte que tots coneixem: La bella dorment, i la bruixa maléfica feia molta poooor….per sort tot va acabar bé.

HEM ANAT A LA FIRA!!!

Avui els nens i nenes del cicle inicial hem anat a renovar el nostre compromís com escola amb l’agenda 21 escolar i l’Ajuntament de Vilanova. La nostra escola s’ha compromés a continuar reciclant, reduint els embolcalls de l’esmorzar, cuidar les plantes i arbres del pati i l’hort i continuar reciclant l’oli brut.

Quan ha acabat l’acte hem pujat per la rambla i hem pogut veure la fira. Ens han regalat globus i pulseres. Ja ens hem firat!!!

CUIDA’T LES DENTS.

Avui hem anat a veure una exposició sobre com són les dents, perquè serveixen i com les podem cuidar.Les dents serveixen per menjar i per poder parlar, però si no volem tenir càries les hem de cuidar, i per això no hem de menjar masses dolços, begudes ensucrades, patates xips, xuxes… i ens les hem de raspatllar bé tres cops al dia.

ENS MESUREM!

Les matemàtiques cada cop són més competencials, i ja desde primer aprenem a mesurar i a utilitzar els números en situacions quotidianes.

A segon hem fet una CASTANYERA!

A la classe de plàstica, hem fet una castanyera utilitzant una castanya pel cap. Han sortit castanyeres molt originals, amb davantals i vestits plens de dibuixos únics creats per cada nen/a. Fins i tot, li hem posat nom a la castanyera: castanyera Maria, Sofia, Margarida… i  amb la seva paperina ja està preparada per repartir castanyes!