Concert Nadal 2017

XXVè Aniversari Institut Voltrera

Benvolgut/da,

a l’Institut Voltrera d’Abrera enguany estem de celebració, perquè aquesta tardor commemorem el XXVè Aniversari de la inauguració d’aquest nostre centre que és també el teu.

És per això que et volem fer partícip de la celebració que el centre està preparant pel proper dia 1 de desembre a les mateixes instal·lacions de l’institut. La festa consistirà en un viatge en el temps, des que alumnes i professors s’estaven als mòduls prefabricats, al trasllat a l’edifici principal, on, amb el temps també hi van aparèixer mòduls, i ara ja amb la nostra actual ubicació en dues seus.

Així, ens agradaria comptar amb la teva presència en l’esdeveniment per gaudir plegats de la trobada, amb els alumnes i les seves famílies, amb qui compartim un trosset d’història, amb els professors que han treballat en aquestes mateixes aules i amb qui hem compartit i compartim el dia a dia de l’Institut Voltrera, i amb tots aquells agents dels sectors educatius del municipi.

Tota la vetllada estarà amenitzada per l’Andreu Presas, exalumne del centre i comunicador musical.

Reserva’t doncs la tarda-vespre del divendres, 1 de desembre, de 19 a 21 hores, per a la nostàlgia i el retrobament amb vells i nous coneguts.

Educar per a la felicitat

Bon día,

Volem informar-te que el proper 18 de novembre, dissabte, un dels nostres autors, en Daniel Gabarró, impartirà a Lleida un curs titulat EDUCAR PER A LA FELICITAT. Està dirigit especialment a famílies que vulguin tenir eines per educar els seus fills i filles amb major consciència i felicitat. Més informació i inscripcions a: http://danielgabarro.cat/cursos/cursos-vida/educar-per-la-felicitat o escrivint a info@boiraeditorial.com

El mateix autor ha publicat un vídeo-curs sobre el tema que pot ser útil a moltes famílies. És gratuït. Els pots veure gratuïtament a http://campus.danielgabarro.cat/cursos-autoconeixement/educar-per-la-felicitat

Mes de la infància a Abrera

Des de la Regidoria d’Infància de l’Ajuntament d’Abrera s’han organitzat un seguit d’activitats per celebrar el mes de la infància al nostre municipi.

Al fulletó adjunt hi trobareu tota la informació.

El mes de la Infància a Abrera (2)

Minuts a favor de la pau i la no violència

Vaga 3 d’octubre

vaga

Convocatòria pares de P3

Convocatòria pares P3

Inici del proper curs 17-18

Bona tarda. Us infomem del calendari de les diferents dates d’acollida del curs vinent.

XV Jornada anual Xarxa Competències Bàsiques

El passat dissabte 20 de maig la nostra escola va assistir a la presentació d’experiències a la XV Jornada Anual de la Xarxa de Competències Bàsiques.

A continuació teniu el mail d’agraïment de l’equip coordinador de la Xarxa de Competències Bàsiques.

Benvolguts i benvolgudes,

La XV Jornada anual ha estat un èxit i us volem donar les gràcies pel vostre suport i col·laboració sense el qual no hauria estat possible.

El passat dissabte 20 de maig, més de 400 persones vam poder gaudir de la conferència del Jordi Domènech i del Sergi del Moral, vam compartir els encerts i els errors de les 50 experiències de treball per projectes d’educació infantil, primària i secundària, vam aprendre de la saviesa del Fernando Hernández en el moment de les conclusions de la Jornada i vam cloure amb un magnífic “avui he après” que recollia gran part dels aprenentatges que tots plegats hem fet durant tot aquest curs.

Ens agradaria que traspasséssiu aquestes felicitacions i agraïments als vostres companys i companyes de l’equip impulsor. Aprenem junts!

Moltes gràcies!

Maria Ojuel i Francesc Segura Equip coordinador de la Xarxa de competències bàsiques.

2017-05-20-PHOTO-00000274 2017-05-20-PHOTO-00000275 (1)

#treballperprojectes

Fòrum educatiu Abrera

PROJECTE EDUCATIU D’ABRERA

Un projecte participatiu per millorar l’educació avançant cap a una vila educadora.

Enllaç al vídeo