Obres a la rotonda de la carretera BV1202

Bon dia,

Des del departament de comunicació de l’Ajuntament, contactem amb vosaltres per fer-vos arribar la carta dirigida als alumnes residents als barris de Santa Maria, Les Carpes i Can Vilalba, usuaris del servei de bus.

Aquesta carta explica les mesures provisionals que s’han dut a terme mentre es construeix la nova rotonda en la carretera BV-1202 al seu pas per Santa Maria de Vilalba.

Cartes a les famílies d’inici de curs 2018/2019

Publicat dins de General | 2 comentaris

Projecte #aquíproubullying

Bon dia. Els centres educatius del poble hem elaborat un projecte per tal de prevenir, detectar i actuar en casos de possible assetjament escolar.

Com a punt de partida us proposem que participeu amb l’enquesta que trobareu en el següent enllaç.

Agraïm per endavant la vostra participació ja que sou una part molt important de la nostra comunitat.

Si voleu més informació sobre el projecte, podeu entrar al web del Departament #aquíproubullying.

Musical de P5: En Pere i els tres instruments

Benvolgudes famílies.

Com ja sabeu, cada any els nens i nenes de P5 fan un Musical per tancar el seu pas per infantil i donar el gran salt a primària.

Aquí us deixem l’enllaç al bloc de P5 i us convidem a veure’l, ja que els infants ho han preparat amb moltes ganes i il·lusió.

Desitgem que us agradi.

Xerrada Mossos – Internet segura

Activitats infància dissabte 19 de maig CAN MORRAL

Arribada colònies 4t

Arribada colònies P5

ENTREGA DE PREMIS JOCS FLORALS 2018

Bona tarda. Avui hem celebrat l’entrega de premis als guanyadors dels Jocs Florals de Sant Jordi. L’entrega de premis ha estat a càrrec del Sr. Jesús Naharro, alcalde d’Abrera i de la Maria Edo, tècnica d’educació.

Aquestes han estat les produccions guanyadores:

Gestionem millor les emocions