Guanyadors concurs Halloween (segona part)

Aquests són els guanyadors del nostre concurs de carbasses de Halloween d’enguany.

Felicitar els tres guanyadors i a les seves famílies per l’esforç i per mantenir les premises esmentades inicialment com que fossin amb materials reciclats.

Des del departament d’anglès i des de tota l’escola, felicitem a tothom que ha participat en aquesta iniciativa i esperem i desitgem que hagueu gaudit molt.

Guanyadors concurs de Halloween

Concurs carbasses de Halloween

Bona tarda. Us volem donar les gràcies per la vostra participació al concurs de carbasses de Halloween que des del departament de llengua anglesa us hem proposat.

La convocatòria ha tingut un gran èxit i gràcies a això l’escola ha quedat ben engalanada.

Obres a la rotonda de la carretera BV1202

Bon dia,

Des del departament de comunicació de l’Ajuntament, contactem amb vosaltres per fer-vos arribar la carta dirigida als alumnes residents als barris de Santa Maria, Les Carpes i Can Vilalba, usuaris del servei de bus.

Aquesta carta explica les mesures provisionals que s’han dut a terme mentre es construeix la nova rotonda en la carretera BV-1202 al seu pas per Santa Maria de Vilalba.

Cartes a les famílies d’inici de curs 2018/2019

Publicat dins de General | 2 comentaris

Projecte #aquíproubullying

Bon dia. Els centres educatius del poble hem elaborat un projecte per tal de prevenir, detectar i actuar en casos de possible assetjament escolar.

Com a punt de partida us proposem que participeu amb l’enquesta que trobareu en el següent enllaç.

Agraïm per endavant la vostra participació ja que sou una part molt important de la nostra comunitat.

Si voleu més informació sobre el projecte, podeu entrar al web del Departament #aquíproubullying.

Musical de P5: En Pere i els tres instruments

Benvolgudes famílies.

Com ja sabeu, cada any els nens i nenes de P5 fan un Musical per tancar el seu pas per infantil i donar el gran salt a primària.

Aquí us deixem l’enllaç al bloc de P5 i us convidem a veure’l, ja que els infants ho han preparat amb moltes ganes i il·lusió.

Desitgem que us agradi.

Xerrada Mossos – Internet segura