BENVINGUTS!

Aquest és el bloc de plàstica del Ceip Octavio Paz, un raconet on trobareu algunes de les activitats que treballem a les aules. A més, i per si esteu engrescats, també hi hauran algunes propostes per treballar a casa “on line”.

Aquest any a la nostra escola cada curs treballa un artista de renom:

Els gegants de l’escola estan coneixent els colors més bàsics a través de Miró.

Els castellers i castelleres miren més amunt i cerquen elements de la natura en edificis de Gaudí.

La classe dels totonacas balla a ritme de Pop amb Andy Warhol.

Els  mayes desperten el seu instint més esbojarrat amb l’original Dalí.

Els més grans, olmecas i aztecas, aprofundeixen el l’art més expressíu i abstracte amb Matisse i  Antoni Clavé respectivament. En aquest bloc podeu anar seguint els avenços de cada grup i de la nostra mà conèixer aquests artistes i les noves generacions de pintors i escultors que tenim a la nostra escola.

Totes les activitats les podeu trobar en l’espai que cada artista té en aquesta web.

A NAVEGAR PER L’ART!!!!