Allotjament

Els vostres alumnes s’allotjaran a La Casa de la Sala, a 6 km de Guardiola de Berguedà. Podeu trobar un mapa de com arribar-hi a la nostre secció On Som.

cropped-la-sala-tot2.jpg

A la casa hi ha tres edificis amb habitacions, un dels quals encara no està en disposició d’ésser ocupat amb alumnes del Camp.

Pot donar-se el cas que en un dels edificis hi hagi un altre grup de la Fundació Pere Tarrés, la qual cosa suposa compartir menjador i instal·lacions exteriors, però en cap cas les activitats del Camp d’Aprenentatge ni les habitacions.

serveis

El Camp d’Aprenentatge posa a disposició dels centres estadants pilotes, jocs de taula, llibres de lectura i còmics, una taula de ping-pong, un radiocasset, ordinador portàtil i DVD. A partir de les 9h del vespre i fins a les 8h del matí no hi haurà a la casa el personal de servei i, per tant, estareu sols a la casa.

Organització i Funcionament

En aquest document podeu trobar indicacions, normes i consells relacionats amb l’al·lotjament.

Com arribar-hi

Per anar a la casa de La Sala, on fareu l’estada, no cal entrar a Guardiola. S’ha de seguir uns 200 metres més, per la C-16, i agafar la sortida cap a La Pobla de Lillet. Al cap d’uns sis quilòmetres, a mà esquerra, es troba el trencant que porta a la casa.

Preu

La Fundació Pere Tarrés és l’entitat gestora i responsable de la casa on fareu l’estada.

El contracte el fareu directament amb la Fundació. Us l’enviaran a començaments de curs i haureu d’abonar una bestreta del 10% del cost, abans del 30 de setembre. En qualsevol reducció que superi el 10% de les places (pagament de la bestreta) caldrà pagar un 20% de l’import de les places no ocupades.

Els preus són els mateixos per a tots els Camps d’Aprenentatge del Departament d’Ensenyament i els podeu trobar a la secció d’Inscripció.