INICI

Els alumnes de 3r d’ESO del SES Pla Marcell fem un intercanvi amb alumnes de Madrid i Zamora. Des d’aquest bloc seguireu el nostre viatge.

Professors, pares i alumnes podeu enviar els vostres comentaris.

3 thoughts on “INICI

1. Xavier Ginestet

Estimats companys, estimats alumnes!

Desitjo que sigueu extraordinàriament feliços durant la vostra estada a la capital carpetovetònica.
    Conviviu en l’estira i arronsa de les relacions humanes: vosaltres alumnes, penseu que els profes es fan grans; vosaltres professors, que la canalla és canalla.

Salut, bon viatge i bona estada!

Xavier

2. adriapuigcodina

Hola, ja hem arribat a Madrid i ja ens hem instal.lat a les habitacions, costa dormir, ja que la primera nit quasi no ha dormit ningú, perquè estavem nerviosos i ara ens estem cagant de son.
    L’esmorzar esta bé i ara anem a l’institut i despres al parque del retiro amb els de zamora i els de Madrid.

DW

3. puig,sergio y manu

Hemos hido a visitar el instututo IES RIO DUERO donde hemos enseñado nuestros trabajos a los alumnos del centro, compartiendeo con ellos nuestros trabajos.

MANU: me ha gustado la web del centro y el blog