SCHOOL CHANCE – REGGIO EMILIA

0

Aquest mati l’escola Pla de Girona ha explicat la seva participació en el Grup d’interès local del projecte @SchoolChance i els seus objectius en mobilitat escolar sostenible i autònoma. La presentació és a Reggio Emilia, ciutat agermanada amb Girona en el marc de una sessió de formació en educació en mobilitat. Aquest projecte es finançat x @interregeurope.

ZAPPING – TEATRE EN ANGLÈS

0

Avui a la tarda els alumnes de 3r a 6è hem anat al gimnàs a veure un teatre en anglès de la companyia Blue Mango anomenat Zapping. Una obra divertida sobre la ciència, l’amistat i el respecte a l’altre.

FOTOS

Tant de bo l’Eli hagués escoltat el seu pare! Potser hauria aprovat el seu examen de ciències sobre el sistema solar. I si s’avingués més amb la seva germana, haurien pogut guanyar el concurs de talents. Tant de bo…

Però quan l’Eli descobreix que pot rebobinar el temps, disposa d’una oportunitat d’or per fer les coses de manera diferent. Malgrat tot, milloraran les coses? Acompanyeu-nos per esbrinar-ho!

MAQUETES DE DIFERENTS CONTES A P5

0

Aquesta setmana els nens/es de P5 no parem de gaudir de diferents activitats.

Avui migdia,els nens /es de segon de primària , ens han presentat un munt de maquetes sobre contes .

Ens els han explicat molt bé. Hem vist unes maquetes molt ben treballades .

Moltes gràcies

Teatre en anglès

0

Avui els nens i nenes de CI i P5 hem anat a la sala de psico a veure una obra de teatre en anglès “GOLDILOCKS” (Rínxols d’or).
Ens ho hem passat super bé!!!

Teatre a l’escola.

0

Aquest matí, els alumnes d’aula d’acollida de l’Institut Santiago Sobrequés i Vidal de Girona ens han representat una obra de teatre.

Els nostres alumnes n’han gaudit molt!

2ª REUNIÓ DE DELEGATS

0

Abans d’acabar el segon trimestre vam fer la segona reunió de delegats de classe amb l’equip directiu per tal de parlar del temes que més ens preocupen referents a la nostra escola i buscar solucions. Es va parlar molt del terme RESPONSABILITAT.

També vam exposar  totes les millores que s’han portat a terme a partir de la reunió del primer trimestre com per exemple: ampliar horari del mestre de conversa en llengua angles (CHAD), arreglar la part superior del pati canviant les taules de pic-nic i un  banc de lloc,  i així tenir més espai per posar jocs de psicomotricitat nous …….

Els nens i nenes portaven molt ben  treballat tots els temes i van prendre nota de tots els acords per així poder explicar-ho a la resta dels companys.

Moltes felicitats a tots per la feina feta!!!!

EDUCACIÓ INFANTIL AL TEATRE MUNICIPAL

0

Els nens/es d’Educació Infantil hem anat al Teatre Municipal de Girona.

Ens han representat un conte ” Vola Ploma” amb titelles .

Ens ho hem passat molt bé.

EXPOSICIÓ DE CÒMICS A LA BIBLIOTECA

0

A la biblioteca de l’escola hem realitzat una exposició temàtica sobre els còmics d’Astèrix i Obèlix amb l’objectiu de promoure el gust per la lectura dels còmics i donar a conèixer aquests còmics. A l’exposició hi hem penjat un dibuix a gran escala dels personatges més importants de la col·lecció formant una escena habitual d’aquests còmics. També hi hem col·locat dos bancs guarnits amb teles de ratlles per exposar-hi els còmics formant un racó davant d’una tenda de l’exèrcit romà perquè l’alumnat se senti part de les històries de l’Astèrix i l’Obèlix.

CONSIGNA REI CARNESTOLTES A EDUCACIÓ INFANTIL

0

El Rei Carnestoltes ens fa fer moltes coses. Avui tocava portar una cosa al cap.

Han sortit uns caps molt divertits.

CARNESTOLTES I DIJOUS LLARDER A ED. INFANTIL

0

Aquest dijous, 8 de febrer, hem començat a complir  les consignes que el  Rei Carnestoltes ens ha manat.

A la tarda hem fet la berenada a la classe perquè el temps era fresc per estar a fora.

Hem gaudit d’un dia  ben divertit.