CLOENDA CURS 2016/17 EDUCACIÓ INFANTIL

0

Els nens i nenes d’educació infantil vam fer diferents jocs en el nostre pati amb l’ajuda d’alumnes de 6è.

Ens ho vam passar molt bé.

FESTA FI DE CURS – JOCS D’AIGUA

0

Avui hem celebrat el comiat dels nens i nenes de 6è. Els desitgem molta sort en els estudis a l’Institut.
Després hem fet jocs d’aigua al pati de l’escola. Aquí teniu algunes imatges dels jocs:

Festa fi de curs – jocs d’aigua

Erasmus+ Transnational Meeting 2017

0

Aquesta setmana hem tingut a l’escola la visita de les representants de les escoles de República Txeca, Lituània i Eslovàquia duent a terme l’Erasmus+ Transnational Meeting. Aquí teniu una galeria on podeu veure un resum de la visita i del comiat.

FOTOS MEETING    FOTOS MESTRES PILA  FOTOS COMIAT

Colònies de 6è a Camprodon

0

Els i les alumnes/as de 6è hem tornat de colònies amb moltes anècdotes que explicar, i per a il·lustrar-les aquí teniu una petita galeria fotogràfica:

HEM ANAT A MARINELAND -P4

0

Els nens i nenes de P4 hem anat a Marineland a veure diferents espectacles: aus, lleons marins i dofins.

Ens hem quedat a dinar en el restaurant tots plegats. Un dia ple d’emocions i molt divertit !!!

VIDEO                                         FOTOS

COLÒNIES DE 2n

0

Els alumnes de segon estan de colònies i ens han compartit aquestes fotos, si premeu el següent enllaç les podreu veure:

P3 HEM ANAT A LA GRANJA DE CAN PAU (Canapost)

0

El dimarts, 23 de maig ,els nens i nenes de P3 vam anar a la granja de Can Pau. Vam veure i tocar molts animals.

Ens ho vam passar molt bé dinant plegats!!!

ED. INFANTIL :P4 VA AL CAIXA FÒRUM. “UNA FESTA A LA CUINA”

0

Els nens/es de P4 hem anat al Caixa Fòrum de Girona a veure : “Una festa a la cuina”.

Hem participat en un taller musical utilitzant cassoles, coberts, paelles i tota mena d’instruments musicoculinaris.

Ens ho hem passat molt bé

FOTOS                   FOTOS

CURSA D’ORIENTACIÓ

0

Aquest dimecres 17 de maig els nens i nenes de quart vam anar a fer una cursa d’orientació al parc del Migdia juntament amb els alumnes de l’escola Marta Mata, Montfalgars i l’Escola Verd. Aquí teniu un petit recull de fotos.

EXCURSIÓ A ARENYS DE MAR

0

Ahir, els nens i les  nenes de primer vam fer la darrera excursió del curs. Vam anar a Arenys de Mar. Vam buscar petxines, vam anar amb la barca “Marinada”, vam jugar a un Memori de peixos, vam veure els peixos que va pescar en Robert, el pescador , vam veure barques de pesca i també la llotja de pescadors. Vam aprendre de manera divertida! Ens va agradar molt aquesta excursió!