CLOENDA CURS 17/18

0

Avui hem acomiadat al curs 17/18 amb la cerimònia de graduació dels alumnes de 6è i amb uns jocs d’aigua divertits i refrescants. A més hem homenatjat a dues mestres que es jubilen i que trobarem molt a faltar: La Ma Dolors i la Teresa.

JOCS D’AIGUA

COMIAT

Últim dia d’escola!

0

Un dia ple d’emocions. Molt bon estiu!

VÍDEOS SOBRE ELS PANDAS I ELS BACTERIS

0

Els alumnes de 6è i en Chad han preparat un vídeo sobre els Pandas i un altre sobre els bacteris, aquí els teniu:

MEETING ERASMUS+ VILNIUS

0

La pròxima setmana components del nostre claustre participaran en un meeting a Vilnius, on tancaran el projecte que hem dut a terme durant els últims anys amb escoles de República Checa, Eslovaquia i Lituania. Bona estada!

ACOMIADEM A EN CHAD

0

Durant aquest curs hem tingut la sort de comptar amb l’ajuda d’en Chad, un auxiliar de conversa que ens ha acompanyat en moltes activitats aportant el seu bon fer. MOLTES GRÀCIES I BONA SORT CHAD!

Algunes fotos de l’estada d’en Chad

Sortida a la Granja (P3)

0

Els nens i nenes de P3 vam passar un dia genial a la granja. Vam gaudir de totes les activitats i ens ho vam passar molt bé!

COLÒNIES DE 6è A CAMPRODÓN

0

Aquí podreu anar veient les fotos de l’estada dels alumnes de 6è a Camprodón:

SCHOOL CHANCE

0

Ahir tarda va tenir lloc al menjador de l’escola una reunió informativa sobre el projecte de mobilitat sostenible School Chance. Van participar: El regidor de mobilitat i via pública Joan Alcalà; la Mercè Teixidor, cap de mobilitat de l’ajuntament i també una representant de l’empresa que portarà a terme el projecte Camins Segurs.

Bon dia!

0

Bon dia famílies! Avui ens hem llevat amb molta energia. Ja estem preparats per gaudir del segon dia de colònies 😉

Mas Pagès (P5)