EXPOSICIÓ DE CÒMICS A LA BIBLIOTECA

0

A la biblioteca de l’escola hem realitzat una exposició temàtica sobre els còmics d’Astèrix i Obèlix amb l’objectiu de promoure el gust per la lectura dels còmics i donar a conèixer aquests còmics. A l’exposició hi hem penjat un dibuix a gran escala dels personatges més importants de la col·lecció formant una escena habitual d’aquests còmics. També hi hem col·locat dos bancs guarnits amb teles de ratlles per exposar-hi els còmics formant un racó davant d’una tenda de l’exèrcit romà perquè l’alumnat se senti part de les històries de l’Astèrix i l’Obèlix.

CONSIGNA REI CARNESTOLTES A EDUCACIÓ INFANTIL

0

El Rei Carnestoltes ens fa fer moltes coses. Avui tocava portar una cosa al cap.

Han sortit uns caps molt divertits.

CARNESTOLTES I DIJOUS LLARDER A ED. INFANTIL

0

Aquest dijous, 8 de febrer, hem començat a complir  les consignes que el  Rei Carnestoltes ens ha manat.

A la tarda hem fet la berenada a la classe perquè el temps era fresc per estar a fora.

Hem gaudit d’un dia  ben divertit.

EDUCACIÓ INFANTIL A L’AUDITORI

0

Aquest dimecres,7 de febrer tots els grups d’Educació Infantil hem anat a gaudir d’un gran espectacle.

“A cau d’orella” és un espectacle musical portat a terme per la companyia Com sona?.

Hem vist i escoltat molts instruments i també hem cantat cançons conegudes.

Un dia musicalment fantàstic!!

BIBLIOPATI

0

Els nostres alumnes de PRACTICUM de la UdG i UVIC ens han fet un preciós mural per  la Bibliopati. Els estem molt agraïts!

EXPERIMENTEM AMB IMANTS

0

Els nens/es de P5 hem experimentat amb imants.  Hem quedat sorpresos de com podíem fer córrer un clip pel cim del paper . Ens ha agradat molt.

P3 VAM ANAR A LA BIBLIOTECA ERNEST LLUCH

0

El dimarts,16 de gener, P3 vam anar a escoltar contes a la Biblioteca Ernest Lluch. Ens va agradar molt .

EDUCACIÓ INFANTIL AMB EL “TIÓ”

0

AQUESTA TARDA DE DIVENDRES , 22 DESEMBRE, ELS NENS/ES D’ EDUCACIO INFANTIL HEM FET CAGAR EL TIÓ .

HEM CANTAT LA CANÇÓ I ENS HO  HEM PASSAT MOLT BE .

BONES FESTES A TOTHOM DE PART DE TOT L.EQUIP MESTRES.

HORARI ESCOLAR DIVENDRES 15

0
Recordeu que divendres 15 amb motiu del festival l’horari del’escola començarà a les 15h i finalitzarà quan acabi el festival.

REUNIÓ DE DELEGATS

0

El dimecres 22 de Novembre vam fer la primera reunió del curs 17-18 de DELEGATS de classe  amb l’Equip Directiu.

Els alumnes van exposar el temes que havien treballat a classe amb els seus tutors i van recollir els acords per tal d’explicar-los als seus companys.

Va ser una reunió molt profitosa ja que gràcies a la feina ben feta pels tutors i tutores, els i les alumnes portaven els temes molt ben preparats i ho van explicar molt i molt bé.

FELICITATS A TOTS PER LA FEINA FETA!!!!