HORARI ESCOLAR DIVENDRES 15

0
Recordeu que divendres 15 amb motiu del festival l’horari del’escola començarà a les 15h i finalitzarà quan acabi el festival.

REUNIÓ DE DELEGATS

0

El dimecres 22 de Novembre vam fer la primera reunió del curs 17-18 de DELEGATS de classe  amb l’Equip Directiu.

Els alumnes van exposar el temes que havien treballat a classe amb els seus tutors i van recollir els acords per tal d’explicar-los als seus companys.

Va ser una reunió molt profitosa ja que gràcies a la feina ben feta pels tutors i tutores, els i les alumnes portaven els temes molt ben preparats i ho van explicar molt i molt bé.

FELICITATS A TOTS PER LA FEINA FETA!!!!

FORMACIÓ DEL CLAUSTRE

0

El passat mes de juliol cinc professors de l’escola varen rebre formació pràctica en Metodologia CLIL o AICLE i en l’aplicacio informàtica d’aquesta metodologia en dos cursos a Malta: CLIL- Practical Methodology for teachers working with CLIL. I CLIL-Technology and ICT Tools for teachers working wtith CLIL.

ICT Tools for CLIL

P5 a la Biblioteca Carles Rahola

0

Avui, 14 de novembre, els nens /es de P5 hem anat a la biblioteca Carles Rahola. Hem mirat contes i ens han explicat un conte. Ens ha agradat molt.

PRIMERA SORTIDA DE P3 AL CAIXA FÒRUM

0

Els nens/es de P3 hem anat aquest matí a veure i participar en un taller al caixa fòrum.

Era” el viatge del cargol”.

Ens ha agradat molt i ens ho hem passat molt bé.

Cistelles bàsquet pati Ed.Infantil

0

Els nens/es d’Educació Infantil tenim en el nostre pati dues cistelles de bàsquet noves. Ara podrem jugar uns dies a futbol i altres a bàsquet. Ens ha fet molta il·lusió.

El projecte pati ,poc a poc, va agafant forma.

RODES AL PATI D’EDUCACIÓ INFANTIL

0

Dins del  projecte pati s’han comprat unes rodes homologades de diferents colors per poder jugar durant l’estona d’esbarjo.

Ens ho passem divertidíssim!!!

CLOENDA CURS 2016/17 EDUCACIÓ INFANTIL

0

Els nens i nenes d’educació infantil vam fer diferents jocs en el nostre pati amb l’ajuda d’alumnes de 6è.

Ens ho vam passar molt bé.

FESTA FI DE CURS – JOCS D’AIGUA

0

Avui hem celebrat el comiat dels nens i nenes de 6è. Els desitgem molta sort en els estudis a l’Institut.
Després hem fet jocs d’aigua al pati de l’escola. Aquí teniu algunes imatges dels jocs:

Festa fi de curs – jocs d’aigua

Erasmus+ Transnational Meeting 2017

0

Aquesta setmana hem tingut a l’escola la visita de les representants de les escoles de República Txeca, Lituània i Eslovàquia duent a terme l’Erasmus+ Transnational Meeting. Aquí teniu una galeria on podeu veure un resum de la visita i del comiat.

FOTOS MEETING    FOTOS MESTRES PILA  FOTOS COMIAT