Sortida al poble neolític de BANYOLES!

0

Per fi va arribar el dia! després d’estudiar l’era dels dinosaures i la prehistòria, vam poder veure com vivien els primers homes. Ens van ensenyar moltes coses de les quals havíem parlat a classe, com per exemple com feien les eines, les cases, les armes, ens van enseyar les pells d’animals, etc. Hi ha moltes fotos!!! mireu que bé que ens ho vam passar!

dscf6228

Descobrim OMBRES pel pati, i després dibuixem la nostra!

0

Atenció famílies! A la classe de les olives hem treballat les ombres i ho hem fet d’una forma molt divertida! Ens ho hem passat genial!

Estudiem els volums… EL CUB

0

Hem treballat el CUB a l’aula de manera molt vivencial, parlant sobre què pot tenir forma de cub, buscant objectes per la classe, etc. I ara toca fer-lo! Amb escuradents i boles de plastilina, ES POT FER, i no ho sabíem!!! mireu… mireu, que bé que ens ha quedat!

Una setmana divertida a la classe de les olives…amb el CARNAVAL!

0

A la classe de les olives també ha arribat el carnaval!!!

Ha sigut una setmana molt divertida, ens ho hem passat molt bé seguint les consignes del Rei Carnestoltes! Aquest curs, el primer dia havíem anar disfressats amb banyador, tovallola, etc. El segon dia, havíem d’anar disfressats del què volguéssim, el tercer dia havíem anar d’àrbits, i l’últim dia amb un pentinat divertit o els cabells de colors. Mireu que guapos que estàvem!!!

Carnaval al Pi Verd! CASTANYES

Hola famílies!

Com ja sabeu per carnaval a l’escola hem gaudit d’una setmana ben divertida i entretinguda. Vam seguir al peu de la lletra les consignes que ens va dur el Rei Carnestoltes! Voleu veure que guapos i guapes estàvem?? Doncs mireu aquestes fotos;

Tots cap a la platja!!! Tovallola, banyador, ulleres i un munt d’imaginació!

img_1931

Avui ens hem convertit tots en personatges del Cinema! Princeses, superherois, pirates, etc.

img_1968

Piiiiiiiip!!!! Tos som Arbitres!!

img_2013

Pentinats divertits i ben colorits!!

img_2082

Concert de Nadal!

0

Hola famílies! Ja tenim el vídeo de la cantada del dia 21 de desembre!

Ho van fer tots molt i molt bé!

Esperem que us agradi!

Bon Nadal!!

Hola famílies.

Aquests últims dies de classe hem fet moltes coses! Ha vingut el Patge Reial i li hem donat les cartes, hem fet cagar el tió i també hem menjat xocolata desfeta!

Us deixem un recull de fotos per veure tot el què hem fet!

Ara toca descansar i gaudir amb vosaltres aquestes vacances!

BONES FESTES!!

Patges

Xocolatada.

Caguem el Tió

El tió ja és aquí!!!

Hola famílies!!

Quina sorpresa!!!! El tió ja ha arribat a l’escola! El divendres quan vam arribar a classe ens vam trobar una carta del tió! En aquesta carta ens proposava un joc molt divertit! L’havem de buscar per l’escola!! Quina emoció i quins nervis! Finalment el vam trobar i ara l’hem d’alimentar molt bé! Així que si portem fruita per esmorzar, li podrem donar les peles! Nyam Nyam, té molta gana aquest tió! Us deixem unes fotos de com el vam localitzar!

S’acosta el Nadal!!! Calendari d’advent!

Hola famílies!

Com ja sabeu el Nadal s’acosta, i per tant a l’escola ja ho notem! De fet des del dia 1 de Desembre tenim un calendari d’advent molt especial! Els nens l’anomenen el calendari màgic! En aquest calendari podem treballar diferents emocions i valors i els nens gaudeixen moltíssim descobrint quin missatge secret amaga cada dia! Us convidem a participar d’aquest calendari tot demanat als vostres fills/es quin és el missatge del dia i traslladar-lo a casa vostre! Perquè us feu una idea alguns dels missatges que ja hem trobat són:

• Avui és el dia de les abraçades.
  • Avui hem de dir paraules boniques tot el dia.
  • Avui portem un somriure a la cara.
  • Toca posar cançons divertides i ballar

VÍDEO: Els ambients a Infantil!

1

imagen-ambiente

Hola famílies!!!

Ja sabeu que treballem per ambients. Hem realitzat un vídeo en el qual podeu veure com gaudint de cada ambient adquireixen els seus coneixements i enriqueixen el seu dia a dia.

Esperem que us agradi!!!!

_ Les Olives i les Castanyes_