Physicat és un concurs de problemes de física adreçat a alumnes de secundària.

El concurs consisteix en la resolució de problemes en què els alumnes hauran de treballar en equips de 4 a 6 membres. Cada grup disposarà d’un temps màxim d’una hora per a resoldre els exercicis. Les proves es realitzaran telemàticament en el mateix centre.

La primera edició de Physicat es durà a terme durant la setmana del 9 al 13 d’abril de 2018 i estarà adreçada als alumnes de física de 4t d’ESO.

L’equip guanyador serà aquell que obtingui la millor nota i, en cas d’empat, el que hagi resolt els problemes en menys temps.

Resultats del concurs:

Ja tenim equip guanyador del Physicat 2018: és l’equip fesolets de l’Institut Baix Empordà de Palafrugell.

D’un total de 94 grups inscrits a la primera edició del concurs Physicat per alumnat de 4t d’ESO, finalment 85 grups han participat, dels quals ens fem ressó dels 10 primers.

Enhorabona als guanyadors, als primers classificats i a tots els grups!!  Ho heu fet molt bé.

Amb el suport de: