LA VELLA QUARESMA

JA SABEU QUE SI VOLEU VEURE LES FOTOGRAFIES I VÍDEOS DE LA VELLA QUARESMA HEU D’ANAR A LA PÀGINA WEB DE L’ESCOLA A LA SECCIÓ DE FESTES!!!! TAMBÉ PODEU CLICAR AQUÍ PER VEURE TOTS ELS ARTICLES!!!
cof

DISFRESSATS DE CASA!!!!

ESTAVEM SUPERGUAPOS DISFRESSATS!!! MIREU LES FOTOGRAFIES!!!

La Setmana de Carnestoltes

Aquí teniu les fotografies de la sermana de Carnestoltes. Aquestes com són de festes es penjan a la pàgina web de l’escola.

Celebrem el Dia de la Pau

El passat dimarts 30 de gener, a la classe dels Petons vam fer tot un seguit d’activitats relacionades amb el tema de la Pau.

L’Eva ens va explicar el conte: Què és la Pau? I vam poder veure que molts dels nostres petits gestos contribuïen a fer del nostre món un lloc millor.

A la pissarra digital vam veure el colom de la Pau d’en Pablo Picasso, i nosaltres també en vam voler fer el nostre pintant-nos la ma amb pintura i estampant-la en un paper d’embalar.

Cadascú va decidir com volia contribuir a la Pau i l’Eva escrivia dins de cada colom el que li dèiem. Coses com: compartir, donar, saltar, ballar, cantar, estimar els arbres, abraçar, ajudar, etc.

Mireu que bonic ha quedat el nostre mural, el trobareu al passadís de la nostra classe!

En aquest enllaç podeu veure tota la feina que vam fer, i que be que ens ho vam passar!

PREGÓ CARNESTOLTES

CAFE CABARET

HEM ANAT A VEURE AQUESTA OBRA DE TEATRE

CLIQUEU AQUÍ PER VEURE LES FOTOGRAFIES!!!

CAGUEM EL TIÓ

MIREU QUE GUAPOS ESTEM CAGANT EL TIÓ!!!

25 COSES A FER A L’HIVERN

LI DONEM LA BENVINGUDA AL TIÓ!!!

SI VOLEU VEURE LES FOTOGRAFIES DE GRUP AMB EL TIÓ, CLIQUEU AQUÍ.

HA ARRIBAT EL TIÓ!!!

AHIR DIMARTS ENS VA ARRIBAR UNA CARTA DEL NOSTRE AMIC PICARELLA QUE ENS DEIA QUE HAVÍEM D’ANAR AL PARC DELS GERMANS A BUSCAR UN AMIC SEU!!!
SABEU QUI ERA?
EL SENYOR TIÓ, EL NOSTRE ÉS MOLT I MOLT VELLET I ÉS DE MORRO FI NOMÉS LI AGRADA LA FRUITA SENCERA, ELS BOMBONS,… AIXÒ DE LES PELLS ÉS PELS JOVES!!! AIXÍ QUE JA SABEU A FER-LO ENGREIXAR!!!
QUAN VAM ANAR AL PARC VAM CAMINAR I CAMINAR FINS QUE EL MIQUEL LÓPEZ EL VA TROBAR A SOTA D’UNS MATOLLS AMB LA SEVA MANTA I TENIA LA BARBA BRUTA DE FULLES!!!
SI VOLEU VEURE EL REPORTATGE FOTOGRÀFIC CLIQUEU AQUÍ.

Publicat dins de General | 1 comentari