ANEM AL GNOMOPARK

MIREU LES FOTOGRAFIES AQUÍ.

ANEM AL TEATRE…

VAM ANAR AL TEATRE A VEURE UNA OBRA DE DANSA. MIREU LES FOTOGRAFIES AQUÍ.
Camins i corriols
Factoria Mascaró
L’espectacle ens parla d’un dia de vacances al carrer. Des que surt el sol fins a negra nit. El temps passa pels quatre estadis: el matí, el migdia, la tarda i la nit. L’espai és al carrer i al mercat, a l’aire lliure i al jardí, al riu i a la seva ribera, a la plaça i el seu entorn.

L’escenografia ajuda a crear climes molt suggeridors per als nens i nenes. Des de la mampara, que serveix de “teatre de titelles“, i alhora de “ciclorama”, fins al fanal, el canyís, la parada del mercat, la taula de dinar, el riu… Els diferents “camins i corriols” que segueix la companyia per anar d’un espai a l’altre dona el fil argumental a l’obra.

La Factoria Mascaró va néixer l’any 1998 impulsada per un grup d’integrants d’esbarts, i està formada per un col·lectiu de vuit professionals de la dansa catalana.

Durada: 50 minuts
Guió, coreografia i direcció: Quim Serra Puigvendrelló i Joan Serra Vilamitjana
Ballarins: Lluís Fábregas, Jordi Rubio, Susanna Mula, Laia Martínez i Laida Tanco.
Escenografia i vestuari: Digamelón
Textos: Jaume Cela

SANT JORDI A L’ESCOLA

JA SABEU QUE PER VEURE LES ACTIVITATS REFERENTS A SANT JORDI A L’ESCOLA HEU DE CLICAR A LA PÀGINA WEB DE L’ESCOLA O BÉ FER CLIC AQUÍ.

THE FARM

MIREU LES FOTOGRAFIES DE L’OBRA DE DE TEATRE D’ANGLES!!!

25 COSES A FER AQUESTA PRIMAVERA

LA SISENA CAMA DE LA VELLA QUARESMA

JA SABEU QUE SI VOLEU VEURE LES FOTOGRAFIES I VÍDEOS DE LA VELLA QUARESMA HEU D’ANAR A LA PÀGINA WEB DE L’ESCOLA A LA SECCIÓ DE FESTES!!!! TAMBÉ PODEU CLICAR AQUÍ PER VEURE TOTS ELS ARTICLES!!!

Sortida a Can Montcau

El passat dimecres 14 de març vam anar a Can Montcau.

Allà vam poder descobrir moltes coses interessants, i ens ho vam passar d’allò més be.

Podeu veure les fotografies aquí

TALLEM LA 4RTA I LA 5ENA CAMA DE LA VELLA QUARESMA

RACONS INTERCICLE SESSIÓ 5

AQUÍ PODEU VEURE LES FOTOGRAFIES DE LA SESSIÓ 5 DELS RACONS!!!

TALLEM LA TERCERA CAMA A LA VELLA QUARESMA!!!