Anem al museu de la música

Hem anat al museu de la música i ens ha agradat molt perquè vam veure molts instruments,  vam poder escoltar una mica de música i ens van deixar tocar un violoncel, un piano, una guitarra elèctrica i una arpa.

Cal dir que cada vegada fem més bones fotos aquí podreu veure uns quants nens realitzant-ne algunes.

ona grup jan marc mariona Martina musica 1

2 pensaments sobre “Anem al museu de la música

1. Hola petits experts en museus!!!

Sabeu que hi ha alguns nens i nenes de l’escola que van al conservatori a estudiar música? Sabeu qui son? Els podrieu proposar que ens portessin els instruments que estudien i que ens diguin com s’ho fan per aprendre a tocar-los. Jo sempre he pensat que deu ser molt difícil.

Si voleu, també els hi podem dir a la Vinyet i a la Queralt, les meves filles, que us ensenyin com toquen el violí i l’acordió!!!

Aquest projecte dels museus … sona molt bé!

Xavi