FINAL DE CURS 2017/18

LES AUS

Aquest curs escolar els nens i nenes de P4 i P5 hem iniciat un nou projecte. Amb la col.laboració dels companys de 5è hem penjat caixes niu i menjadores pel nostre pati interior i també pel pati de l’escola. Contribuïm així, al Projecte de Medi Natural de l’escola: VIU L’ESTARTIT.

DIA DE LA PAU

Al Portitxol aprofitem el dia de la Pau per estudiar persones o entitats que col.laboren en fer un món millor per a tots i a totes.

Mireu com de bé parlem en públic!

El Portitxol Mola Molt!!!!

ESPAIS TEMÀTICS

Ja a P3 els i les alumnes s’acostumen a treballar autònomament i de forma cooperativa. Sempre hi ha una proposta didàctica i la resta és totalment lliure i parteix dels interessos dels mateixos infants.

Taller: es treballa la motricitat fina cosint.

Taller: retallant.

Taller: enganxant.

Taller: retallar i enganxar.

TEATRE: representació de la Llegenda de SANT JORDI.

TALLER: Juguem i construïm.

TREBALLEM PER PROJECTES

Educació Infantil treballem per Aules Temàtiques i amb grups interedat, però també fem projectes. Cada curs, dediquem l’àrea de Medi del primer trimestre a l’estudi de l’animal que representa la mascota de la classe. Mireu què n’hem après!

LLOPS

MUFLONS

TEIXONS

Publicat dins de PROJECTES I ACTIVITATS A P-3 | Deixa un comentari

Benvinguts al nou curs escolar! us deixem uns quants vídeos per mirar plegats a casa, a veure si us agraden!