Protegit: Final de curs

El contingut està protegit amb contrasenya. Per veure’l, introduïu la contrasenya a continuació:

Publicat dins de General | Escriviu la vostra contrasenya per veure els comentaris.

Protegit: SANT JORDI 2018 – INFANTIL I PRIMÀRIA

Protegit: Els Gats van al Rodajoc

Protegit: FESTA FINAL DEL SEGON TRIMESTRE – ED. INFANTIL I PRIMÀRIA

Protegit: Els Gats: Visita a l’Església de Sant Esteve

Protegit: Quina nevada!!! L’Escola està ben blanca!!!

Protegit: Dijous Llarder i Carnaval

Protegit: La nova biblioteca d’ESO

Poliorames Mutants

El proper divendres dia 19 a 2/4 de 7 del vespre al pati de l’Hospici, s’ inaugurarà l’exposició Poliorames Mutants amb els treballs que van preparar els alumnes per a Lluèrnia 2017. L’ exposició  es podrà veure fins el diumenge 28 de gener.

Podreu veure exposats els treballs que van realitzar  els nostres alumnes de Primària i ESO,  juntament amb treballs d’alumnes d’altres centres. Hi esteu tots convidats!

Protegit: Festa de Nadal – Final del 1r trimestre 2017