Protegit: FESTA FINAL DE CURS 2017

El contingut està protegit amb contrasenya. Per veure’l, introduïu la contrasenya a continuació:

Publicat dins de Festes | Comentaris tancats a Protegit: FESTA FINAL DE CURS 2017

Protegit: Sopars d’exalumnes

Publicat dins de Festes | Escriviu la vostra contrasenya per veure els comentaris.

Protegit: SANT JORDI 2017 Infantil i Primària

Protegit: FESTA FINAL DEL SEGON TRIMESTRE A INFANTIL I PRIMÀRIA

Publicat dins de Festes | Comentaris tancats a Protegit: FESTA FINAL DEL SEGON TRIMESTRE A INFANTIL I PRIMÀRIA

Protegit: Carnaval

Publicat dins de Festes | Comentaris tancats a Protegit: Carnaval

Protegit: DIJOUS LLARDER

Protegit: FESTA DE NADAL 2016

FESTA DEL TIÓ

Us recordem que aquest diumenge 18 de desembre l’Amipa i l’Escola organitza la FESTA DEL TIÓ:

-PARADES, NADALES, RIFA, PICADA DE TIÓ

A partir de 2/4 d’11…US ESPEREM A TOTS!

Novetats novembre

Les Abelles: Projecte Berguedà.

Roselles, Cavalls i Gats: La tardor de la Fageda.

Les Granotes van a la vila.

Els Bolets recullen productes de la tardor.

Els Gats van visitar el Museu dels Sants.

Panellets, panellets… Els alumnes de primer i segon fan els panellets per l’escola.

Els Cavalls van anar al Museu Comarcal.

Les Cigonyes hem anat de colònies a Les Preses.

Els Dofins van participar a la Cadena.

Els Conills visitem el Garraf.

Les xarxes socials – activitat de 5è.

Xerrada sobre la Marató: 3r i 4t ESO.

Xerrada sobre havaneres: 1r ESO.

Visita al Museu Comarcal: 2n ESO.

Sortida als volcans: 2n ESO.

Assistència al Ple Municipal: Tot ESO.

Protegit: Lluèrnia

Publicat dins de General | Escriviu la vostra contrasenya per veure els comentaris.