Bombers de Terrassa 3 Replies Els nens i nenes de 3r el passat dia 8 i 11 de febrer vam visitar el Parc de Bombers de Terrassa. Pròximament us anirem presentant les feines que anem fent a l’escola, però de moment… podeu gaudir d’aquest video.
Els nens de 3r som uns artites!!! Leave a reply Els nens i nenes de 3r som uns artistes! Contempleu quines obres d’art amb aquarel·la hem fet!