Jornada de la Pau

El dia 30 de gener els peixos i les girafes, i la resta de l’ escola, vam cel.lebrar el dia de la Pau. Tots els nens i les nenes d’ E.I. vam començar el dia amb el conte: El millor guerrer del món. Ens vam fer una corona de la pau molt bonica (amb un colom punxat per nosaltres que portava una branqueta d’ olivera) i amb la paraula PAU ben gran escrita.

Entre tots i totes van fer un gran mural amb el colom al mig i totes les nostres mans de colors al voltant, va quedar tant bé que cada classe es va fer una foto per a recordar-ho.

També vam fer una guerra de Petons, Abraçades i Pessigolles molt divertida. I per acabar una cloenda tota l’ escola amb la cançó: Pau, pau, pau. Que a més de ser molt bonica també és molt divertida.

Quin dia tan especial!