FAQ’s

“FAQ” és l’acrònim anglès de “preguntes i respostes freqüents”. No sabem si algú requerirà de respostes a preguntes, ni si aquestes seran freqüents o no. Malgrat tot, és peremptori donar una explicació general del perquè de l’existència d’aquest bloc.

GÈNESI

Amb la intenció d’incorporar les TIC a l’aula i, a través d’aquestes, aportar continguts alternatius a les classes del crèdit de Projecte Empresarial del Cicle Formatiu de Grau Superior de La Salle Manlleu, ens vàrem decidir per obrir un bloc que vàrem anomenar FEM RUTLLAR EL PROJECTE.

FUTUR

A partir d’aquí, tot esta per fer i tot es veurà. Desitgem que aquests materials, els recursos i vincles que hi anem allotjant, i les aportacions d’aquells qui escriuen i comenten tinguin bona rebuda entre els alumnes de la nostra classe així com per part dels membres de la comunitat educativa.

Si destriem entre totes les idees que hem valorat per omplir de contingut vàlid aquest bloc, podem ressenyar la creació de canals de notícies “Emprenedors” (amb ressenyes i exemples  d’emprenedors de la comarca d’Osona), “Bones Pràctiques Empresarials” (Consells pràctics pel bon desenvolupament de la pràctica empresarial) i “Els vostres Projectes” (amb ressenyes i informació dels projectes i les idees dels nostres alumnes).

També cal comentar el projecte “El Viatge de l’Emprenedor”, que no és res més que un cicle de xerrades amb joves empresaris de la comarca com a ponents. Ens sembla una bona idea resseguir l’experiència viscuda a les classes amb aquestes xerrades i fer-ne ressò en aquest bloc. Per aquest motiu hi hem dedicat una pàgina especial.

ELS AUTORS

La titularitat del bloc és de G.Rigol i els autors dels posts són, en la majoria de casos, G.Rigol i A. Codina, professors d’Administració i Finances. No obstant, la participació és oberta a tots els públics sempre i quan els continguts i les intervencions estiguin relacionades amb la idea del bloc.