Programa : el gust per la lectura

Trobareu tota la informació sobre aquest programa a la web de la XTEC

El programa El Gust per la Lectura té per objectiu global la formació de bons lectors i lectores. Es tracta que, al llarg de la seva formació educativa, els infants i els joves esdevinguin lectors competents, crítics i capaços de gaudir del plaer de la lectura. (Llegir més) Contacte: sial@xtec.cat

INSCRIPCIÓ : DEL 2 DE NOVEMBRE AL 22 DE DESEMBRE

Trobareu a la meva web materials per treballar la lectura amb els alumnes de primària i també recursos a l’ apartat de contes .

LECTURA

CONTES

Animals vertebrats, invertebrats.

Recull de materials (fitxes) per a treballar els animals .

Coneixement del medi .EDEBÉ. 2n . PDF

Els animals vertebrats1 ( lectura fàcil)

ED. Barcanova. Animals vertebrats.

Programació animals vertebrats-invertebrats

Els animals vertebrats. Presentació. Barcanova.

Fitxes Cicle Inicial

Tapes album Cicle Inicial

Muestra de las tapas de los albumes del Ciclo Incial y Ciclo medio :

PRIMERO

Hoja pintada con témpera con colores calientes ( rojo, amarillo, naranja,,)

y las flores recortando papeles de regalo o de reciclaje. Con tempera negra hacen los tallos.

IMG_8043 (Large) IMG_8044 (Large) IMG_8045 (Large) IMG_8046 (Large)

SEGUNDO

Una plantilla de flores para pintar a su gusto, una maceta para rellenar con mosaico de papel de revista, témpera para los tallos , un rectangulo de papel para hacer el tapete de la mesa cada uno a su gusto y he aqui el resultado :

IMG_8031 (Large)

IMG_8034 (Large)

IMG_8032 (Large)

IMG_8028 (Large) - Còpia

Regletes Cousinaire

Els reglets de Cuisenaire són un material dissenyat per ajudar als més petits a introduir-se en el món de les matemàtiques d’una manera activa, dinàmica, divertida, a través de la manipulació i el joc. Van agafar el nom del mestre que els va inventar i es tracta d’un conjunt de fustes de colors, i la seva mida és des d’un centímetre (la que representa la unitat) fins a 10 centímetres. Les de la mateixa mida són sempre del mateix color.

DSC_0229 (Custom)

Material para trabajar la decena, unidades y otros conceptos matemáticos de una manera diámica y divertida.

También os dejo un  par de enlaces para trabajar las regletas digitalmente :

http://ares.cnice.mec.es/matematicasep/a/2/ca2_05.html ( página del Gobierno de Aragón)

y también una presentación del uso de las regletas en Infantil y Primària ( está en catalán)

Les auques

Els alumnes de 5è han treballat ” les auques ” a text escrit. han fet un treball de grup i han creat unes auques molt boniques que han escrit i dibuixat a la classe. A l’ aula d’ informàtica les hem digitalitzat , ells s’ han fet les fotos o han buscat les que necessitaven i han sortit aquestes creacions. Us en posa algun model :

Carnaval 2014

En la fiesta de Carnaval de mi escuela nos hemos disfrazado con el tema : “LA SELVA” . Todos los disfraces los hacen los alumnos en las aulas y nos ayudan padres i madres la semana anterior en elaborar las partes mas difíciles.Todos los disfraces se elaboran con bolsas de plàstico.
Para el dia de Carnaval todas los cursos preparan un baile ( coreografia) que bailan en el patio para todos los padres/madres .

Alumnos de parvulario :- Disfraz de mono. Canción ” KUKU MAMBA” de Super 3

Alumnos de 1º – LEONES