PADRINS LECTORS PER SANT JORDI’15

Aquest Sant Jordi, els alumnes de segon i sisè han fet una activitat molt especial: han creat un mini còmic entre els padrins lectors. Cada parella o cada grup de tres alumnes han hagut de pensar una història sobre l’univers i dibuixar-la en unes vinyetes.

Pels alumnes ha estat una activitat molt gratificant doncs sempre el fet de treballar en grup enriqueix, encara que de vegades els ha resultat difícil posar´se d’acord.

Aquí podeu veure un petit vídeo amb el resultat:

Dia mundial del Medi Ambient

El proper dia 5 de juny celebrarem per primera vegada a l’escola el dia mundial del Medi ambient.
El principal objectiu és conscienciar els/les alumnes de la necessitat de portar a terme un desenvolupament sostenible per preservar el medi ambient.
És necessari que tots i totes posem el nostre granet de sorra per aconseguir mantenir el planeta en les millors condicions, dintre de les nostres possibilitats.
foto
I per a celebrar-ho tenim planejades una sèrie d’activitats. Aprendrem aquesta cançó i la cantarem i ballarem al pati.

Aquí teniu alguns links sobre el tema per a què us informeu:
El cicle de la matèria orgànica
El reciclatge
Cançó el reciclatge
Pla de recollida de residus
Els superherois del reciclatge
Conte sobre el reciclatge
Les tres bessones i les 3 R

JOCS FLORALS 2015

Aquest any la diada de Sant Jordi ha estat genial amb les danses dels més petits i el corresponent lliurament de premis i lectures dels escrits guanyadors.
També van ser premiats el guanyador del concurs de fotografia que es fa amb l’institut Pau Casals i els del concurs de la “mascota” de Badaorientació i Badakorfball.
Aquí us deixem una petita mostra d’aquesta agradable jornada.

I aquí els guanyadors-es dels Jocs Florals 2015

1A- AITOR PEÑA CARRILLO
1B- SARA LARA MARQUÈS
2A- LUCÍA VEGAS GARCÍA
2B- VÍCTOR MARTÍNEZ NEVADO
3A- AINHOA GUERRERO MORENO
3B- MARIA NAVARRO PÁEZ
4A- PAULA PLAZA MARTÍN
4B- ADRIÁN MOCEAN MALDONADO
5A MIREIA GARCÍA ROSSUT
5B- NÚRIA RODRÍGUEZ MORALES
6A- CARLOS MARTÍNEZ NEVADO
6B- RAQUEL ALBORS MARTÍN

Recollida de piles (APILO)

LES PILES AL PLANETA RECICLATGE

La nostra escola participa enguany per primera vegada en un concurs de recollida selectiva de piles entre escoles.
Es tracta de portar a l’escola les piles ja utilitzades i bateries com les dels mòbils, i dipositar-los en el coet APILO que es troba a l’entrada de l’escola.

El concurs compta amb tres premis de 2.500 €, 1.500 € i 1.000 €, per als tres centres que recullin més piles per alumne en el període d’un mes.

www.apilo.cat