Nou bloc Curs 2014-2015

Ja tenim en marxa el nou bloc pel curs 2014-2015:

DANSES 2014

Com tots els anys l’escola ha participat en les DANSES ESCOLARS que els alumnes de Badalona ballen al pavelló olímpic de Badalona. Aquesta trobada està organitzada pels mestres de música de cada escola.

Aquí teniu un vídeo de com va anar!

Aquí teniu un altre video més general.

PREMIS AUQUES DE SANT JORDI

Com cada any també hem premiat els dos millors treballs de cada classe en la realització de l’auca de SANT JORDI que estarà exposada una al parvulari i l’altra a l’edifici de primària.
Aquests són els guanyadors i guanyadores:

1r A : Miguel Jiménez i Omaima Jbari.
1r B : Nora González Tomás i Núria Torrecillas Ferreres.
2n A : Ariadna Cortés i Gisela Negredo.
2n B : Laila L’ Bakkali i Sofia de la Cruz.
3r A : Iván Romera i Paula Lucena.
3r B : Ainoha Silveira i Fatima Sauodi.
4t A : Kholoud El Hamami i Mohamed Brada.
4t B : Meritxell Guilera i Marc Jiménez.
5è A : Abril Alcalde i Míriam López.
5è B : Ghizlan Zrini i Joel Iglesias.
6è A : Jonathan Bastidas i Hellen Cutillas.
6è B : Henry Feria i Makram Jraifi.

PREMIS DELS JOCS FLORALS 2014

Desprès de molt treball per part dels alumnes i moltes deliberacions per part del jurat s’han concedit els premis als millors treballs literaris de l’escola per nivell i classes.
Els Premiats han estat:
1r A : ITZIAR DOMÍNGUEZ amb un rodolí
1r B : MARC GARCÍA SABADO amb un rodolí
2n A : NÚRIA BERTÓLEZ amb la seva autobiografia
2n B : DAVID PEDRERO amb la seva autobiografia
3r A : JÚLIA VINYALS amb el conte “LAUREÀ EL DRAC VEGETARIÀ”
3r B : IRENE FUERTES amb ” EL DRAC QUE NO TENIA PODERS”
4t A : DANI JOAQUIN amb el poema ” M’AGRADEN ELS ANIMALS”
4t B : JUDITH MARTÍNEZ amb el poema ” LA PRIMAVERA”
5è A : PAULA ALFONSECA amb l’entrevista ” L’ESCOLA DE LA MEVA MARE”
5è B : MIREIA GARCÍA amb l’entrevista ” L’ESCOLA D’ABANS”
6è A : NATALIA PARRA amb ” EL DENT DE LLEÓ”
6è B : JORDI GARCIA amb el poema ” ELS SOMNIS I LA LECTURA”

MANIFESTACIÓ EN CONTRA DEL TANCAMENT D’UNA AULA DE P-3

AHIR DIA 29 D’ABRIL ENS VAM CONCENTRAR A LA PORTA DE L’ESCOLA PER ANAR EN MANIFESTACIÓ CAP A L’AJUNTAMENT ON HI HAVIA PLE MUNICIPAL PER DEMANAR EL SUPORT DEL CONSISTORI.

“>

Aquí teniu el link per veure la notícia a TVB:

AVUI DIMECRES 30 D’ABRIL ENS HAN COMUNICAT QUE FINALMENT ENS MANTINDRAN L’AULA OBERTA.

SOM NOTÍCIA A LA TELEVISIÓ DE BADALONA

Aquí teniu l’enllaç per veure-la.

SANT JORDI 2014

COM CADA ANY ELS ALUMNES DE L’ESCOLA PAU PICASSO HAN FET UNA GRAN FEINA PER SANT JORDI: HAN FET POESIES, CONTES, ENTREVISTES, HAN BALLAT I HAN FET UNS TREBALLS I MANUALITATS PRECIOSES… AQUÍ TENIU EL VÍDEO DEL SANT JORDI 2014.

Miniclub de lectura (TVE2)

Hola a tothom!
Sabeu que tenim dos companys de l’escola, concretament en Carlos M. i Joel I. de 5è de primària que han colaborat en un programa de televisió espanyola que es diu “Miniclub de lectura” i on recomanen i expliquen un llibre de lectura en castellà, concretament “Regreso al Reino de la FAntasia” (Destino) de Geronimo Stilton.

Aqui us deixem l’enllaç per tal que els veieu!

JOCS DE PATI

JOCS DE PATI 2014
Un any més els alumnes de primària de la nostra escola han gaudit d’una fantàstica setmana de jocs al pati de l’escola.
Com una imatge val més que mil paraules aquí us deixem un vídeo de la sisena edició dels nostres JOCS DE PATI.

Bon curs a tothom!

ENTERRAMENT DE LA SARDINA

Aquest any les Ampes de la zona han organitzat l’enterrament de la sardina i el Pau Picasso ha participat.

CARNAVAL

Com cada any hem cel·lebrat a l’escola el carnaval.Hem començat la setmana amb el pregó d’en carnestoltes on ens ha animat a passar-nos-ho bé i ens ha donat les consignes a seguir. Aquí teniu les fotos.
)

CASTANYADA 2013!!!!!!

Com és tradició a l’escola hem celebrat la castanyada. Hem ballat les danses que anem aprenent a música amb molta marxa i hem menjat castanyes. Quina marxa que porten els mestres…… Mireu a les fotos!

Aquí teniu una petita mostra de l’exposició feta amb els fruits de tardor…

Benvinguts al bloc del curs 2013-2014 de l’escola Pau Picasso. Aquí trobareu informacions i podreu seguir les diferents activitats que realitzi el centre.