Bloc curs 2013-2014

Ja teniu en funcionament el bloc d’aquest nou curs: BLOC CURS 2013-14

DANSES 2013

Com tots els anys l’escola ha participat en les DANSES ESCOLARS 2013.

Aquesta trobada està organitzada pels mestres de música de cada escola.

Aquí teniu un vídeo-resum de com va anar!

V JOCS DE PATI

V JOCS DE PATI 2013

La setmana del 15 al 19 d’abril s’ha portat a terme a la nostra escola, per cinquè any consecutiu, un ambiciós projecte sobre jocs que es realitzen arreu del món.

Als patis d’aquesta setmana s’hi han jugat cinc jocs diferents (xarranca, matar, baldufa, pica-paret, el mocador i la peste). Els nens han tingut l’oportunitat de jugar amb els companys d’altres classes i ser conscients que una molt bona manera de comunicar-nos és mitjançant el joc.

Prèviament s’ha realitzat un treball interdisciplinari entre l’aula d’acollida, l’àrea d’educació física i les diferents tutories de primària:

• Els alumnes de l’aula d’acollida han explicat a les tutories els jocs, com es diuen en altres idiomes i han realitzat una petita demostració.
• Tots els nens de l’escola han elaborat una fitxa explicant els jocs, els països on es juga i el seu dibuix.
• Cada classe ha confeccionat un mural ben maco que hem penjat al vestíbul.
• S’han preparat els jocs a les sessions d’educació física.
• Finalment, tot ha culminat amb la dinamització dels alumnes de 6è(i l’ajut dels mestres d’educació física) que han fet un magnífic treball organitzant les estacions dels jocs durant els patis de tota la setmana i han ajudat als seus companys i companyes a passar estones divertidíssimes.

Aquí teniu algunes imatges d’aquesta setmana de “Jocs de pati”:

PISSARRES DIGITALS

Hem estrenat les pissarres digitals a les aules de 1r, 2n, 3r i 4rt. Ara ja tenim a totes les aules de primària.

CARNAVAL, CARNAVAL….

HEM CELEBRAT EL CARNAVAL A L’ESCOLA COM CADA ANY.
ELS NENS I NENES DE 6è ENS HAN LLEGIT EL PREGÓ QUE EL REI CARNESTOLTES ELS HA DEIXAT PER ORDENAR LA FESTA:

EL DIVENDRES COM A FI DE FESTA HEM VINGUT A L’ESCOLA DISFRESSATS I CADA CURS HA COL·LABORAT A L’ESPECTACLE BALLANT UNA DANÇA. TOTS I TOTES LES HEM BALLADES PER A ACOMPANYAR-LOS.

I AQUÍ ELS MESTRES DISFRESSATS:

NETBOOKS A L’ESCOLA

El curs passat l’escola va aconseguir 12 netbooks. Aquest any els hem posat en pràctica.

Els alumnes estan encatats amb l’experiència!!!

CASTANYADA 2012-13

Avui dimecres 31 d’octubre hem celebrar la festa de la Castanyada. Hem menjat castanyes i hem ballat les danses que sabem.

FESTA DE TARDOR. LA CASTANYADA

EXPOSICIÓ DE FRUITS DE TARDOR

Aquí teniu una mostra dels treballs fets amb fruits de tardor.
Tot el recull és magnífic i en ell es veu reflectit l’esforç de les nenes i nens de l’escola i el recolzament dels seus pares i mares.
Enhorabona a tot i totes!!

Bon curs 2012-2013!

Benvinguts al bloc del curs 2012-2013 de l’escola Pau Picasso. Aquí trobareu informacions i podreu seguir les diferents activitats que realitzi el centre.